TRÄNINGSSCHEMA

Godkväll allesammans! har eran helg varit lika bra som min? igår var jag på stan med mormor och jag fick med två plagg hem. nämligen: ett nattlinne från hunkemøller och en tröja från GinaTricot! Vi åt lunchpriserna Waynes coffe, jag tog RN kycklingsallad och mormor lasagne. till efterrätt blev det islatte. 13:50 gick mitt tåg till Sunne till min älskling, vi myste med hans familj och idag spelade han match men tyvärr förlora han, fast va stolt när han gjorde 2 mål. vi avslutade förmiddan med köpmat från pizzerian, åt en kebabtallrik och mums va gött det var. har inte ätit det på jätte länge eftersom jag har bantat.

på tal om bantning, min pt fixade ett träningsschema åt mig och lite hjälp med mat. hade tänkt dela med mig av träningsscheman:

Måndag uppvärmning på valfri maskin i 10 minuter, intervaller 4x4 minuter med 3 minuters vila mellan varje + handbollsträning

Tisdag 10 minuters uppvärmning på valfri maskin, intervaller rodd (4x1 min) X2 med 30 sekunder vila mellan, 2 minuter vila efter att du har kört första 4 intervallerna.

Onsdag 10 minuter uppvärmning på valfri maskin, 3x10 reps squats, rodd 3x10 reps, 3x10 reps armhävningar. 3x10 sekunder mountainclimbers, 3x30 sekunder höga knän, plankan 3x30 sekunder + handbollsträning

Torsdag utfallssteg m vikt 3x10 reps, chins 3x MAX, dips 3x MAX

Söndag burpees 3x30 sekunder, step up på bänk 3x30 sekunder, sit ups 3x30 sekunder

Gillar

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229