TIME FOR A WEIGHTLOSS (AGAIN)

nu är jag tillbaka med ett nytt inlägg! detta inlägg är väldigt speciellt för mig, jag har bestämt mig ännu en gång för en ny viktnedgång. Ingen diet utan jag ska sätta ett mål. Ett mål som kommer förändra mig på ett bra sätt och på ett sätt som jag själv vill göra. Jag gör detta för mig själv och ingen annan. Ska fortfarande äta frukost, 3 timmar efter lunch, mellanmål, middag och kvällsmat. 5 måltider är bra för en person som tränar mycket och försöker gå ner i vikt. Kan bli ett mellanmål efter frukosten också men det ska inte vara stort, en banan räcker, en liten fruktsallad eller en smoothie. Kommer minska på snabba kolhydrater. Just nu väger jag 76.2kg, i slutet på mars har jag mål att jag ska väga 70kg eller mindre, ännu bättre. I juni ska jag väga under 70kg iaf, men inte mindre än 65kg. Jag ska börja med att träna 3 gånger i veckan, cykla i 30 minuter och köra på crosstrainern i 30 minuter. Sen byta ut crosstrainern med powerwalk ute eller på löpband.

//

now I'm back with a new post! this post is very special for me, I have decided once again for a new weight loss. No diet, but I'm going to set a goal. A goal that will change me in a good way and in a way that I myself want to do. I do this for myself and no one else. Should still eating breakfast, three hours after lunch, snack, dinner and supper. 5 meals is good for a person who exercise a lot and trying to lose weight. Can become a snack for breakfast too but there will not be large, a banana is enough, a small fruit salad or a smoothie. Will decrease fast carbohydrates. Right now I weigh 76.2kg, at the end of March, I have goals that I should weigh 70kg or less, even better. In June I will weigh over 70kg anyway, but not less than 65kg. I will begin by training three times a week, bike for 30 minutes and run on the elliptical trainer for 30 minutes. Then replace the exerciser with power walk outside or on a treadmill.

eftersom jag älskar frukt, jag älskar parmesan skinka på mina fullkornsbröd som är härifrån! Väldigt gott med parmesanskinka och chiafrön.

När jag har sötsug är avokado bra, vad som helst. Bara inte man äter godis, chips eller läsk för då tar sötsuget över och det vinner. Det är en väldigt jobbig besvikelse när man har bestämt sig så misslyckas man. Ägg, frukt, kaffe, vatten och chiapudding är fantastiskt gott eller en hemmagjord soppa. T.e, broccolisoppa. Denna lagar jag, klicka HÄR!

//

because I love fruit, I love Parmesan ham on my whole wheat bread is here! Very good with parmesan ham and chia seeds.

When I have cravings are avocados good, whatever. Just not eating sweets, chips or soda for when your sweet tooth takes over and wins. It's a very difficult disappointing when you have decided that fails. Eggs, fruit, coffee, water and chiapudding is amazing good or a homemade soup. T.e, broccoli soup. This, I cook, click HERE

imorgon börjar jag, gymmet kör jag på efter körskolan och jag hoppas att ni kommer finnas för mig och stötta mig. Kram från mig och lycka till ni andra med era mål!
Om ni vill så får ni kommentera här om era mål eller mejla mig - Myrer.amanda@me.com

//

tomorrow I start, the gym, I run after driving school and I hope you will be for me and support me. Hug from me and good luck for the rest of you with your goals!

If you want so you comment here about your goals or e-mail me - Myrer.amanda@me.com

  • FITNESS
  • Nära Karlstad

Gillar

Kommentarer

eoes
eoes,
Jag ser att du verkar träna rätt mycket, skulle verkligen behöva din hjälp med tips om hur jag kan komma igång med min träning igen efter en olycka. Finns ett litet inlägg på min blogg, där finns några frågor jag skulle vilja ha svar på! 😊 Tack och kram!
nouw.com/eoes
Fiddelii
Fiddelii,
Härligt med sunda och genomförbara mål!! Ska bli kul att följa dig!!nouw.com/fiddelii
Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229