Palma recap

Här kommer en liten recap från min vecka i Palma, inte för att någon kanske bryr sig men aaaaa. Har haft det så kul hela tiden och vll tillbaka pronto.

Dag 1: Oklar kväll

Vi installerade oss i huset, åkte och handlade massa krök och pasta pesto till middag. Vi förade massa och skulle sen dra till Magaluf<3 Men det var bara jag och tre andra som fick en taxi så vi åkte dit själva. Kändes såååå bra att va tillbaka i magaluf (nej). Det var fett lite folk på GG och eftersom inte alla kunde ta sig dit åkte vi hem efter någon timme och drog över folk till oss istället. Alla blev asfulla och sen vet jag inte riktigt vad som hände. Ytterst oklar kväll men alla va på väldigt bra humör för det var första kvällen så det blev typ kul ändå.

Dag 2: BUÑOLA

Vi hängde vid poolen hela dagen och sen mot eftermiddagen/kvällen var vi tjejer bjudna till en hemmafest hos någon snubbe. Området där han bodde hette buñola och han som bodde där hette Simon, men mycket mer än så vet jag inte. Vi kom iaf dit vid 18 typ och krökade på rätt fort. Det här var nog en av mina fullaste fyllor under resan, så jag minns inte sådär jättemycket mer än att jag hängde med några assköna tjejer och spelade beerpong. Men vill ändå minnas att jag hade fett kul. Det bjöds på mat och massa krök och dom hade typ 25 sovrum ifall folk ville sova kvar. Jag och Siri tog ett rum för att däcka, men insåg efter ett tag att fyfan va jobbigt att vakna här. Så vi försökte få tag i taxi i flera timmar innan vi till slut fick skjuts hela vägen hem av en fett snäll spanjor. Fett riskey nu när jag tänker på det i efterhand men det var det värt. Den här kvällen var top 3 under resan.

Dag 3: ggbc

Också en dag vid poolen och sen en middag ute på en asgod taco restaurang. Sen förade vi massa och runt 00 åkte vi till grabbarna grus för att borda. Så vi förade massa hos oss och här började klagomålen från grannarna glida in. Vi tjejer bordade iaf tillsammans och sen var typ halva Danderyd där också. Den här kvällen var också bland de roligare på resan. Vad jag har kommit fram till i efterhand var jag inte ens så full men hade så kul ändå. Har också kommit fram till att jag körde lite solo race, alltså hängde typ ingenting med mina kompisar utan sprang runt med massa andra konstigt folk, jobbig tjej ja. Men ja, hade askul.

Dag 4: Titos

Äntligen anlände Ebba, Cornelia, Nina osv till Palma. Så vi drog ihop massa människor och bordade på Titos, vilket jag minns som världens bästa klubb från när vi var där för två år sen. Men dom hade typ gjort om fett mycket, och sen fick vi inte så mycket krök heller vilket sög. Här började jag också känna av att alkoholen inte låg bra i magen, så det gick fan segt att kröka. Vi stannade inte där särskilt länge för jag tror ingen hade jättekul. Eller alltså det var kul men det lyfte aldrig och blev askul, och Titos e så stort så man tappade bara bort alla. Istället bestämde vi oss (några i vårt hus) för att ha efterkaka vilket spreds till exakt alla. Så jaaa det blev väldigt mycket kaos, grannarna klagade, vår husvärd skrev febrilt och bad oss vara tysta och det hela slutade med att polisen knackade på. Som tur var gick det bra och vi slapp böter.

Dag 5: Dagsfest

Jaa sen var det dagsfest i några kompisars villa, så tagg verkligen:)!! Tror vi alla tänkte banga där ett tag, men efter några timmar i poolen så ändrade vi oss och fixade oss och började kröka istället vilket tog emot som satan. Fick faktisk inte ner så mycket utan hade en rätt chill fylla vilket bara var skönt. Villan dom hade hyrt var så najs och hade den sjukaste utsikten. Den här dagen började värmeböljan också, tror det var 39 grader där ett tag. Aa så jag Ebba och Cornelia och typ alla andra badade oss igenom typ hela festen. Är ändå glad att jag gick, hade kul. Lite chill kul liksom. Sen åkte vi till donken och åt middag och var hemma tidigt för en gångs skull. Jag och Lisen var helt överlyckliga att vi äntligen skulle få sova många timmar haha.

Dag 6: Nikki Beach

En till dagsfest på Nikki. Finns egentligen inte så mycket att säga. Alla svenskar som befann sig i Palma var där oc alla var asfulla och badade i poolen och havet och bara sprang omkring. Det var liksom som jag hade föreställt mig så inget revolutionerande, men det var skoj ändå. Var dock förbannat trött så det blev en nap på solbädden där ett tag, asskönt. Sen tog det typ 2 timmar att få taxi hem, men hade tyyyp som roligast när vi väntade på taxin, perfekt! Jag och några andra åkte hem till oss och bytte om, fyllde på med krök och drog sedan vidare till några som styrde efterfest. Där började energi gå ur mig på riktigt, men kämpade mig kvar ett tag ändå. Sen var det typ bara 02 tjejer där, och återigen vägrade jag vakna där. Så jag Adam och Ingrid promenerade hela vägen hem i mörkret (typ 40 min) pga dom bodde åt helvete och det var omöjligt att få taxi.

Dag 7: Social

Sista dagen och kvällen. Vi chillade i huset hela dagen, städade i ordning, packade och sen åkte vi till Palma för att vissa skulle tatuera sig och för att äta en sista middag på restaurang. Det var supermys, är så glad att jag åkte med dom människorna. Den här kvällen stod Social på schemat, vilket jag tror är en relativt ny klubb i Palma. Den låg iaf mitt emot Titos och var fett najs. Tror det var min favorit rent lokal-mässigt. Vi hade i alla fall bord och jag bestämde mig för att bli asfull. Man ba va bra att du bestämmer dig för det kvällen du ska upp och flyga kl 07 dagen efter. Så blev det i alla fall, drack min första vodkadrink på hela resan (min kropp klarar ej vodka) och sen gick det utför. Var verkligen så full men det var fett kul, som sagt - älskade hur klubben var uppbyggd. Vad jag minns var jag med Ebba i princip hela kvällen, brukar sluta så. Sen drog jag en tp på toan innan jag och Lisen åkte hem. Klockan ringde efter en timme och då var det dags att åka till flygplatsen. Här mådde jag skit. Första gången på veckan jag verkligen kände mig döende. Så jag körde en 2.0 och spydde på flygplatsen och planet, perfekt! Men satan va skönt det var att komma hem till slut. Pappa hämtade mig och lagade lunch innan jag totaldäckade i 5 timmar.

Aa och det var allt. Har som sagt haft så kul och nu när jag har vilat nåt dygn vill jag bara tillbaka. Åker i alla fall till Skåne med Anna, Ia och Stina på ons. Dvs något att se fram emot. Nu ska jag se Toddlers And Tiaras och sussa. Herrååååå.