Velkommen til min London Guide

Er du ved at planlægge din næste tur til London?
Så kan min guide måske hjælpe eller inspirer dig 😘

Hvis i har fulgt med på Instagram, har i måske set min mor og jeg har været i London . Derfor har jeg valgt at skrue en lille guide sammen til jer 🚇🗺🚏
Lufthavn og hotel info

Vi fløj til Stansted lufthavn med Ryan Air , Vi skulle bo på det 3-stjernet hotel - The Byron hotel, som ligger i området kaldt Bayswater. Super hyggeligt hotel , sødt og venligt personale . Kan anbefaledes - der er ikke tale om et luksus hotel men et hyggeligt og charmerende hotel, som ligger tæt på Metrostationen Queenway st. og Hydepark , som
bestemt også er et besøg værd . I parken vrimler det med Egern 🐿🍂

Da vi ankom til Stansted lufthavn , tog vi toget til Liverpool St. Station - togturen tog ca. 50 minutter. Derfra tog vi metroen til Queenway Station - Metroen fra Liverpool st. Til Queenway st. Tog 13 minutter . Hotellet ligger 2 gader fra metrostationen.

Metro guide

Vi boede som sagt ved metrostationen
Queensway st. På 5 minutter med metroen, står du midt på Oxfordstreet

Stå af ved metrostationen Marble arch der starter alle butikkerne som fx. Primark

Metrostation Bondstreet st. - Er tæt på Victoria secret , Mulberry , Chanel og alle modehusende .

Mit bedste råd til at finde modehusende er stå af ved metrostationen Bondstreet st. Derefter finder du Zara , som ligger lige i nærheden , så går du til højre mod New Bond street - som gaden hedder . Så kommer alle butikkerne 😍. Helt nede i bunden kommer Gucci .
Metroinfo

Liverpool street st. , Bond street st., Marble arch st. , Queensway st. og Nothing Hill st.
Alle disse stationer ligger i zone 1-2 . Jeg anbefaler man køber heldags billetter til metroen, det er for dyrt at købe enkelt billetter hele dagen

En fantastisk Japansk restaurant

Metro stationen Bondstreet st. er centrum af Oxford street , mange butikker og mange lækre side gader med de lækre restauranter .

En af sidegaderne til Oxford street hedder
St. Christopher’s place, der ligger mange blandede restauranter som Italiensk , Tyrkisk ovs .
Vi fandt en hyggelig Japansk restaurant hvor vi fik nudler , kylling , rejer og masser grønsager . Restauranten hedder Bone Daddies og ligger mange steder i England - Kæmpe anbefaling fra os !

Turen går til Nothing Hill

Vi tog metroen fra Queenway st. Til Nothing Hill st. Det tog ca. 3 minutter derefter gik vi ca. 5 minutter også var vi ved de populære og meget farverige huse .
Jeg mener helt bestemt det er værd at tage forbi Nothing Hill , men forbered dig på mange mennesker 🤳🏽📸
Det perfekte insta spot

Redemtion bar Shoreditch har den fineste væg med graffitimalet engle vinger , super fin væg til at skyde nogle fine billeder 😚📸. Vi tog metroen fra Queenway st. til Bank St. Det tog ca. 10 minutter , derfra tog vi metroen fra Bank st. til Old street st. Det tager ca. 4 minutter også er der en lille gå tur på 600 m.

China town

Lørdag aften ville vi forbi China town , synes helt bestemt det var værd at se men synes også det var meget uoverskueligt med alle de restauranter og mennesker - Vi gik lidt væk fra den store menneskemængde og fandt en super hyggelig restaurant . Da vi havde spist gik vi tilbage til China town, vi skulle nemlig have en Bubblewrap til dessert . Restauranten ligger på Wardour street 24 , de laver de lækreste vafler med en masse forskelligt fyldt - den bedste dessert ! Helt klart et besøg værd 😍

Vi tog metroen fra Queenways st. til tottenham Court Road. Det tog ca. 6 minutter , derefter gik vi fra metroen det tog ca. 8 minutter.

XOXO

Tusinde tak fordi i læste med , jeg håber i fandt min London guide brugbar og inspirerende - Vi nåede desværre ikke forbi Tower bridge eller London eye . Så det må jeg have til gode til næste London eventyr 😍

// Michelle Nielsen

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - Klik her

Velkommen til

Jeg har i noget tid gået med tanken om, at starte en blog . Men er tit kommet væk fra tanken grundet, jeg er jo bare mig , en oprindeligt født nordjyde på 23 somre hvorfor skulle i gide og læse min blog ?
Så for nogle måneder siden lavede jeg en afstemning på min Instagram, som vidste et stort flertal der gerne ville læse med .
Det gav mig det skub, jeg havde brug for . Nu håber jeg i vil tage godt imod mig 😃

Mit mål med denne blog er forhåbenligt i kan finde den brugbar og inspirerede .

Dette er mit første indlæg på bloggen , nogle kender mig måske mens andre ikke gør . Derfor tænker jeg at starte ud med et indlæg om mig , mit liv og min familie , så i kan lære mig lidt bedre at kende 😃

Mit navn er Michelle Nielsen, jeg er 23 år, bor i Vejle med min kæreste Kenneth på 26 år, vores søn Albert på 17 måneder og vores franske bulldog Karla på 6 år.

Jeg er et stort familie menneske. Derudover har jeg svært ved at åbne mig op for nye mennesker , men de personer der har vundet min tillid betror jer mig 100 % til - Hvis du overskrider mine grænser eller bryder tilliden, kan jeg hurtigt virke kold for at beskytte mig selv . Da jeg er en meget følsom pige som ikke vil virke svag 😇.

Vi bor i en skøn lejlighed i Vejle , vores store drøm er en dag at bygge vores drømmehus - Hvor der vilje er der vej . Så forhåbenligt ligger boligdrømmen ikke så langt væk 🏡

Jeg blev udlært frisør 2015, hvor jeg hurtigt efter sprang ud i kosmetolog og vippeteknikker uddannelsen, jeg bliver udlært oktober’18 . Min store drøm er måske en dag at kunne kombinere frisør-faget samt kosmetolog-faget med hinanden

Tak fordi i læste med - skriv endelig en kommentar , hvis i ønsker at vide mere om os 😍