Påväg nu tillbaka till Sverige. Denna gång flyger jag direkt till Göteborg och Landvetter och väntar in besättningen där. Skulle bara behöva flyga passivt till Göteborg annars ifrån Stockholm ändå, så jag sparar mig en take-off och en landning 😊
Lustigt... skulle vara överlycklig för ett år sen om jag fick flyga 4 gånger istället för bara 3 på en och samma dag 😂😂

Igår var J och jag ute och åt PIZZA!!!😮 typ vid 22-tiden! Haha
Snacka om ångesten idag!! 😂😂
Men nej nej... jag försöker att tränga bort ångesten... har ju tränat så himla duktigt dem senaste dagarna/veckorna och ätit vääääldigt nyttigt och bra (förutom dem goda desserterna som vi får ombord😂) så jag var faktiskt värd pizzan 🍕🍕

Jag fortsätter att träna och träna och träna!! Och jäh känner mig så mycket bättre i kroppen när jag rör på mig! Att ha kört styrketräning på maskiner i över en vecka varje dag nu är jag så himla glad över! 😃
Idag var jag och dansade Zumba en timme och sen en timme styrka på maskiner också.
Sen hem och äta 😊 GOTT!!!

Idag kom C. hem till oss och visade bilder från deras semester 😍

Sen åkte jag till stan 😃 ville bara besöka en god vän men blev att jag köpte ett par sandaler 🙈😍 var på rea och jag blev bara kär i dem!
J organiserar en fest som heter "Weiße Nacht" vilket betyder "den vita natten"
Alltså man ska vara vitklädd! Nu har jag skor till det 😍😍

Har flugit till Zakynthos idag. Fick faktiskt sitta i cockpit vid landning och start för vi var en person mer i Kabinen 😊
Så vacker utsikt!!!
Ju fler ställen jag flyger till, desto fler ställen vill jag besöka privat också!! Zakynthos kommer att vara en utav dem ställen! Kolla bara på bilderna! 😃

Hej hej!
Jag har upptäckt gymmet på jobbet på Arlanda! Och vet ni vad!? Den är grym!!! 😍
Har varit där nu 3 gånger av 3 möjliga!!!

Imorgon åker jag tidigt till Zakynthos och sedan hem till München 😃 är super sugen på att krama om min Man nu ❤️

Hallo People,
Efter 5 dagars ledighet, tycker jag faktiskt att det är ganska OK att åka iväg och jobba lite!
5 dagars standby dagar väntar... alltså, ingen aning om vart jag kommer att flyga, eller om jag får vara ledig någon dag...
Jag hoppas på att få jobba faktiskt.
I o med att jag är ändå inte hemma så skulle det vara bättre om någon annan får sitta hemma istället och njuta av familjen och hemmet.
please SAS, skicka ut mig på en 5 dagars äventyr!! Jag ser fram emot det!

Bilderna är ifrån helgen.
Har varit väldigt intensivt, vilket jag älskar när jag sen kan koppla av lite innan jobb (vilket jag gjorde)

Godkväll mila damer och herrar,
Är tillbaka på hotellet nu efter en jobbig arbetsdag...
nej, jag skojar bara! Så chill så det går inte att ha det chillare!

Som jag hade skrivit så var jag på gymmet imorses. Jag körde ett helkroppsprogramm som jag själv hittade på... hade skrivit ner allting jag gjorde på maskiner och jag ska köra samma program 2 gånger till när jag är här i Skellefteå.

Lite roligt med stretch på slutet av passet... som vanligtvis tar minst hälften av tiden som själva styrkepasset 🙈🙈

Lite senare gick jag en runda på stan, köpte mat, sen väl tillbaka på hotellet så pluggade jag lite portugisiska samt kollade på något tv-program.

Klockan halv 7 kom taxin och vi flög ner till Stockholm, av med folket och på med dem andra och sen tillbaka till Skellefte... naja... inget riktigt jobbigt arbetsdag måste jag säga...

Det bara blir så
När jag är hemma så skriver jag typ ingenting här. Jag har så många andra bättre saker för mig. Umgås med vänner och sambon, städa, laga mat, ta hand om huset, bygga framtiden, utvecklas, träna och bara leva livet! Njuta av att vara hemma på alla möjliga sätt!!!
Jag älskar att var hemma! Och jag vill kunna njuta av det varje sekund!

I helgen så var vädret underbart! Vi var på en liten fest som hölls på skolgården bredvid oss. Därefter blev vi inbjudna hos kompisar för att grilla! Mumms 😍

På söndag så cyklade vi till ett badställe med pool och rutschkanor, hopptorn och studsmatta för barnen.
Vädret var perfekt! Inte ett enda moln på himlen, upp mot 30 grader och allt det med supersällskap.
Det är såna stunder jag lever för! Jag är lycklig så fort jag får njuta av lite sol! ☀️😍

Just nu är jag tillbaka till Sverige.
Igår var jag och dansade Zumba på förmiddag vid 10 tiden. Klockan 13 var jag på flygplatsen i München och klockan 17 på jobbet i Stockholm!
Just nu ligger jag på sängen i Skellefteå. Har ätit frukost, och snart tänkte jag besöka gymmet! 😊☀️ solen skiner, 12 grader och taxin kommer inte förens klockan halv 7 på kvällen!!
Lyxiga "jobbdagar"

Har varit idag och ätit lunch på Asia City som ligger bara 5 minuter ifrån oss. Jättegod mat, jättemånga valmöjligheter i buffén och för och toppa det så är det ganska billigt också.
Kolla chokladfontänen som fanns vid efterrätterna. Dööööör 😍😍😍

Ohh jag lärde mig precis hur man applicerar glitter nagellack så att det blir perfekt!! 😃😃😍😍

På första bilden ser ni hur det blir om man bara drar ett lager av nagellack på nageln... nja... inte så snyggt om ni frågar mig!
Men ta en svamp istället!!
Dra ett genomskinligt nagellack på ditt nagel först och sen tar du glitter nagellacket, lägger den på svampen och sen kommer svampen dra åt sig själva nagellacket och det är bara glittret som blir kvar! Exakt det du behöver! Dutta på nageln bara och tadaaaa 😍😃

God morgon världen
Så skönt att få sova hemma i sin egna säng 😍 Love IT
Min rygg gör ont...i 2 dagar nu... nu ligger jag med en varm flaska på ryggen och hoppas på lite förbättring.

Under tiden jag ligger här så har jag både tid och ork att leta upp solglasögonen som jag ska skaffa mig denna underbara sommaren. Helst så fort som möjligt :P jag brukar aldrig passa i några solglasögon men jag testa den här för någon vecka sen och jag blev kär 😍