Lite bilder från gårdagens äventyr, firade min födelsedag på Tosselilla mesta dels för min lillasysters skull. Liksom en 3-åring plus karuseller plus vatten rutschkanor är lika med GALET! Man blir glad när man kan ge någon roliga upplevelser! Så det var ett nöje att se henne så glad! Fick sjukt fina presenter av min familj och älskling och hans familj, men fler förväntar man sig imorgon haha då jag ska ha en liten hemmafest!

17 år och allt! Nä men inget speciellt händer vid denna åldern, man vill bara hoppa över 17 och bli 18! That's what I want!
Imorse vid 7 tiden väckte mina föräldrar mig med massa kärlek och presenter haha! Och nu är jag, mamma och Julietta påväg till Tosselilla och ha kul!
Och ikväll ska jag träffa min älskling! Spännande❤❤❤
Dagens outfit+presenter ser ni nedan!

Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag, det är för att jag jobbar varje dag och inte har något roligt att skriva om. Men i alla fall så har jag faktiskt haft day off i fredags haha (länge sen) och passade på att dra till Lomma med Rebecka. Det är så himla fint väder nu så alla ni som inte jobbar NJUT! Och alla vi som jobbar i sådant fint väder...ahh det suger helt enkelt! Fast jag klagar inte, för jag jobbar utomhus haha så har fått lite färg av solen!
Idag har jag och älskling jobbat hårt och efter laddade vi upp oss med lite donken, det satt rätt bra! (Y)
Längtar till på onsdag! För då fyller jag år! 17 är egentligen inget speciellt men whatever!? Man fyller år bara en gång under året så det får firas!

En av David Guettas nya låtar "Lovers on the sun" så himla skön! Älskar den! Lätt Sommarens Hit!

Har fått med mig hem några smålyxiga grejer från Design House, åhhh är så kär i min nya halsduk och mitt fina linne! Lätt värt de pengarna som jag gav för dem sakerna! Sitter nu på tåget påväg hem, och ikväll blir det en romantisk middag som jag själv kommer fixa för mig och älskling ❤

Även på semester måste man hålla koll på sin kropp! Är så glad att vår stuga ligger uppe på ett berg/backe och inte nere i stan, man får riktigt bra träning av att gå ner till stranden och sedan upp igen 2 gånger om dagen om man inte lyckas att få skjuts... I allafall så var jag ute och sprang igår och gjorde lite styrke övningar på stranden, och gårdagens utmaning var att springa upp för backen, hela vägen tillbaks till stugan (2 km) och jag klarade det ganska lätt! NOT! Men jag klarade det!
Idag upprepade jag min träningspass men jag gick uppförsbacken istället. Känns lite tråkigt att få åka hem imorgon. Kommer bli massa jobb resten av veckan... så därför är jag tvungen att avbryta min semester imorgon. :(

Igår var jag och kollade lite på semifinalen i tennis bland herrarna och Portugisen Joao Sousa gick vidare till finalen. Det var inte så soligt igår så jag hade inget bätte för mig än att gå inne på tennisområdet och shoppa. Älskar H&M butiken som de har där i år! Sjukt billiga gympa kläder! Skaffade mig en sport-bh, ett par shorts och ett par löpartights! Också hittade jag ett nytt parfym-märke som jag tyckte sjukt mycket om, nämligen Panos Emporio, underbara dofter! Man hittar hans produkter på Åhléns! Good for me!
Efter shopping rundan bestämde jag mig för att ta en runda och springa ner till stranden och sen tillbaka till stugan. Fyfan säger jag bara! Den backen var omöjlig men jag klarade de 2 jobbiga km uppåt! Är jätte glad att jag inte fick träningsvärk idag! hehe

Kvällens barnvakt är här! Har åkt hela vägen från Båstad till Staffanstorp för att sitta barnvakt ikväll/inatt... plus så har jag jobbat lite innan dess. Är sjukt trött, så lite sömn hade inte suttit fel just nu... Imorgon bitti ska man upp till Båstad igen med lite cash påfyllning! Har ingen passande bild för inlägget, så kör med en mysig bild från iförrgår.

Första dagen/kvällen i Båstad! Så underbart med fint väder och mycket folk! Sitter nu med älskling och dricker chai latte vid hamnen, mys! Lite bilder från idag♡

Nu äntligen sitter jag och älskling på tåget mot Båstad! Det tog oss lite tid att komma till närmaste buss hållplatsen feån mitt hus... Verkar som att det blir fint väder hela veckan så så fort vi är framme ska vi slänga in våra väskor i stugan och gå till stranden! Riktigt roligt att det är ternisveckorna nu också! Love Life!