-Bilder fra WeHeartIt og meg selv.-

Vi har endelig booket og betalt reisen til Barcelona. Vi drar 7-15 juli og jeg kan nesten ikke vente. Vi booket selvfølgelig midt i høysesongen så det blir litt av en flyreise samt priser, men det får bare være. Koste hva det koste vil - jeg skal ut av Norge. Billige flytemadrasser, dyre håndklær, saltvannshår og paraply drink - YESPLEASE

Vil forresten anbefale appen #skyscanner for å finne di billigeste flybillettene. Her skriver du inn all info ang reisen din, og du kan ha på varsel på justeringer av priser. Helt genialt! Man kan også finne oversikt på hoteller og bilutleie.

Blogg med mobilen - Nouw har en av de beste blogg verktøy på markedet - klikk her!

Første topptur gikk til GAUSTATOPPEN på en vakker sommerdag sammen med min roomie, Ida. Vi hadde 25 grader, singlet og sol hele veien opp, og ullgenser, overskyet og småregn på veien ned. Snakk om kontraster på 20 min. På veien opp brukte vi ca 1t 10min og ned igjen på 1t 5min. Vil absolutt anbefale tursko fremfor noen tynne Rebook joggesko, ettersom hvert steg på vei ned var fare for å brekke ankelen pga bratte nedoverbakker med kun stein som underlag.

MEN FOR EN UTSIKT #anbefales

Fy søren for en herlig helg!! Dette har vært en av de good feeling- helgene som man kan leve lenge på. Jeg gikk hjem fra venninnen min i 22-tiden med John Mayer i ørene, fusken under armen og ryggsekk full av klær og sminke. Det var enda rundt 14 grader og tropisk følelse ned Bogstadveien. Jeg gikk å tenkte på alt vi har gjort denne helgen og hvor heldig jeg er som har disse venninnene som bare gjør den minste tingen til noe du kan le av i flere timer etterpå.

Helgen startet ganske rolig for meg mtp jeg fortsatt var syk på fredag. Silje og jeg hadde et glass rødvin, vi visste vi måtte være opplagte til lørdagen hvor vi hadde bestemt oss for å ta en skikkelig langtur. 07:20 på lørdagsmorgen var jeg lys våken, drittlei av leiligheten og fikk dratt med meg Silje og Celine til Sognsvann. Vi gikk rundt 1,5mil og skravla i vei om alt fra A-Å. Etterpå tok vi turen til butikken og hadde skikkelig Coronafylla med masse sitron og lime. MmMmmm

Hangoveren kunne virkelig ikke bli bedre når Oslo stilte med 21 grader og full sol. Vi satt en god gjeng på terrassen til Celine i flere timer med grill og chill. Vi avsluttet hele helgen med film, brownie og is. Yesyesyes

Dagens smoothie bestod av Blåbær • Mandelmelk • 0% Youplait yoghurt • Banan • Chiafrø • Ingefær

YesYesYes Denne uken har bestått av smoothies, blomster og netthandel! Influensa og feber har gitt meg skikkelig motstand, og jeg har da prøvd alt av frukt og grønt som er mulig i en smoothie! Fikk noen favoritter til slutt som kommer senere på bloggen. Etter Dag 5 her i leiligheten fikk jeg nok av de samme fargene og tok med meg en bukett fra Stortorvet Blomster her i Oslo, på vei hjem fra legen. Ser frem til neste uke - følg med!