View tracker

​Welcome to my blog! Since this is my first post on this blog I feel like I should tell you a little about myself! My name is Madeleine, I live in Linköping, Sweden, together with my boyfriend and I currently work as a web editor towards media. I started working out regularly about a year ago. My goal then was to be able to run 10 kilometers in one go. Not on a specific time, but just being able to run it. That's where I started. I did it, and this year I'm also going to cut down the time in a race. 

Last fall was a ton of work and little exercise and I often felt exhausted and passed out in the sofa when I came home. I finally grew tired of feeling tired and started working out four + days a week this year, now feeling healthier and more energized than ever. 

Two years ago I tried crossfit for the first time, but it wasn't until this year I finally got a membership. Now I'm mixing my workouts between crossfit and outdoor cardio, and also home workouts when I got a lot on my hands. My training philosophy is to mix it up. The reason I'm working out is not to lose weight, but to learn new things. There are a lot af exercises in crossfit I'm not quite capable of doing properly yet, but I'm learning a lot every workout session. There are a lot of times to beat when it comes to running too. So this blog will basically be a tracker of my progress. Hope you enjoy! 

P.S. Don't forget to follow me on Instagram for more updates!

//

Välkommen till min blogg! Eftersom detta är mitt första inlägg i bloggen jag känns det som en bra idé att berätta lite om mig själv! Mitt namn är Madeleine, jag bor i Linköping,tillsammans med min pojkvän och jag arbetar för närvarande som webbredaktör inom media. 

Jag började träna regelbundet för ungefär ett år sedan. Mitt mål var då att kunna springa 10 kilometer  utan att stanna. Inte på en viss tid, bara att kunna genomföra det. Det är där jag började. Jag klarade det, och i år är mitt mål dessutom att göra det på en bra tid. I höstas jobbade jag mycket och tränade alldeles för lite och jag kände mig ofta utmattad och somnade i soffan när jag kom hem. Till slut var jag trött på att känna mig trött och började i år träna fyra + dagar i veckan, nu känner friskare och piggare än någonsin. 

För två år sedan testade jag crossfit för första gången, men det var inte förrän i år jag skaffade ett medlemskap. Nu varvar jag min träning mellan crossfit och utomhuslöpning, och styrketränar även hemma när jag har ont om tid. Min träningsfilosofi är att mixa övningar. Anledningen till att jag tränar är inte för att gå ner i vikt, utan för att kunna klara av nya saker. Det finns en hel del övningar i crossfit jag inte fixar för att jag är för otränad, men jag lär mig mer och mer för varje träningspass. Det finns många tider att slå i löparspåret också. Så den här bloggen kommer i princip att vara en journal över mina framsteg. Hoppas du gillar den!

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

View tracker