Har inte uppdaterat här så mycket på sista tiden, har haft fullt upp med jobb! Jobbade hela helgen så hände inte så mycket annat då jag var ganska trött, hade taco fredag hos Kim som vanligt, var "barnvakt" till Tilda och Frida på lördagen. eller rättare sagt, Krister var barnvakt för när jag kom efter jobbet vid halv 10 hade båda tjejerna hunnit somna! så satt där och glodde tv tills syster kom hem. I söndags hände det inte mycket heller, städade & tvättade mest innan det var dags för jobb igen. Idag har jag mest bara fixat här hemma & handlat, börjar jobba kl 15 så känns dumt att hitta på ngt annat! kanske hinner med en promenad innan iaf? Det är så fint väder ute men blåser storm.. jag tycker att sommaren kan komma nu, helst nyss.

one look in the mirror, i can see the years gone by. haven't made it yet, gonna give it one last try. I belive i'm gonna make it little by little.

I fredags var det som sagt hotell övernattning som gällde, super mysigt & roligt. Gick ut & åt å sen slappade vi lite på hotellrummet innan det blev bio! sen till hotellet igen och kollade lite på tv & gosade, skönt att sova borta fast det bara var en natt. Och hotell frukosten ska vi inte ens prata om! Helt himmelsk. Sen på lördagen åkte vi hem & startade en maskin tvätt & jag drog iväg och gymmade efter en stund. Sen hem en sväng & fräscha upp mig för att sen äta middag hos syster! var där några timmar & lekte med barnen, snackade skit & drack vin. Efter det gick vi till Kim och var där resten utav kvällen! Och helt plötsligt var det söndag igen, tog det mest lugnt hela dagen. Gick till eva och lekte ute med barnen, super mysigt väder! så skönt att våren har kommit. Idag vaknade jag vid typ 9, ringde Kim 20 i 10 för att vi skulle åka & fiska! Efter typ 5 min där ( jag hann inte ens fixa mitt spö ) så fick kim en gädda på tredje kastet! var lite svårt att få upp den utan en hov men det gick bra, den ligger nu i mammas & pappas kyl och väntar på att tillagas. Ikväll var vi på middag där för att träffa syster Linda & lill fisen. Sitter just nu i soffan hos kim & slappar, skön måndag!

usch vad den här dagen har känts lång.. Fick jobba över till 4 ist för 13. Så nu har jag intagit soffläge innan det är dags att börja med maten! Ikväll ska jag packa tills imorgon och sen blir det nog till att gå ut & gå en sväng.

Dagen började med att jag tog en låång sovmorgon, sen lite frukost för mig själv & sen ett pass på gymmet. kändes fruktansvärt skönt! Efter det så handlade jag & fixade mat tills gubben kom hem. Har sedan städat & pratat i telefon med syster i en evighet, men behöver man prata av sig så behöver man. Jobbade dubbel pass igår så kändes väldigt skönt att vara ledig idag, imorgon blir det jobb igen 7-13, tycker om dom passen för efter det har man hela dagen & kvällen på sig att göra annat. Sitter just nu i soffan och har sån träningsvärk i armarna, träningsvärk är verkligen ett helvete men samtidigt skönt! För då vet man att man gjort bra ifrån sig. Nu vill jag inget annat än att det ska bli fredag då det blir hotell övernattning & mys med gubben. ska bli skönt att komma iväg lite ifrån vardagens alla måsten. Igår var gubben och köpte en ny tv bänk, så när jag kom hem ifrån jobbet möblerad vi om och hade oss, så nu äntligen är jag nöjd!

ja, dehär med att sova är inte riktigt min grej just nu.. mycket tankar & många sömnlösa nätter på senaste tiden. Det är så mycket jag vill mer än något annat men tyvärr verkar inte vägen dit så lätt. Men det är väl bara att bita ihop & hoppas på att allt blir bra! Och inte blir denna natt bättre när det inte finns ngt bra på tv att glo på..

Idag har vi haft städdag här hemma, vilket behövdes! har faktiskt börjat gilla söndagar riktigt mycket. Om ett tag ska vi till mamma & pappa på middag, ska bli mysigt! träffar inte dom så ofta längre. Imorgon ska jag på arbetsarbetsintervju för ett vikariat, känner mig ganska nervös men det ska nog gå bra! (håller tummarna) Börjar bli väldigt less på att mest gå hemma så skulle vara skönt om det började hända något! Igår var vi som sagt på bio, såg robocop. Men jag tyckte inte att den var så sevärd, men det var nog för att jag hade lite högre förväntningar på den. Men jag får se de positivt, snygga Joel Kinnaman var med! Nej om man skulle resa sig ur soffan och fortsätta fixa lite kanske?

så skönt med helg när vi båda är lediga. Har shoppat grejer till balkongen idag, blev toppen! skönt att få iordning och göra fint nu när våren snart är här! :) Har även varit ute i skogen och vandrat med kim & biggan, övade sök med biggis! Ikväll ska jag & Krister upp på pizzan & äta, imorgon är det bio och middag med Kim & hennes gubbe som gäller, ska bli trevligt!

Tiden bara springer förbi och jag hinner inte alls med! Har jobbat klart på dagiset och är nu åter på björkgården, har mest jobbat natt vilket jag verkligen tycker om. Har också bestämt mig att efter sommaren ska jag söka utbildning som undersköterska, kan vara dax att ta tummen ur r*ven! och vill jag få ett fast jobb så är det de enda alternativet. Annars är allt som vanligt, både vardagarna och helgerna går hur snabbt som helst. Idag bokade jag en hotell natt till mig och krister, ska bli riktigt roligt att komma iväg & göra ngt tillsammans! kanske är dags att sova nu? efter några nätters jobb är det svårt att vända tillbaka dygnet. Godnatt!

idag vart de en sväng på stan, köpte presenter till syskonbarnen som firas i helgen. skönt! Sen gick jag och pojken & åt innan vi begav oss hem. sitter just nu hemma hos Kim och dom, alltid lika mysigt!