Vi började dagen med att åka buss ner till hamnen och sen åkte vi båt runt frihetsgudinnan vilket var super mysigt! Vi åkte sedan upp till Times Square för att äta lunch på KFC. Eftersom det blev en sen lunch köpte vi lite cheesecake på Juniors och gick tillbaka mot hotellrummet. Pappa kom sedan med lite frukt så vi alla samlades på mitt och syrrans rum för att äta och bara umgås.

Nu ska jag försöka packa om min resväska och fundera ut vad jag ska åka hem i imorn, lutar mot löpar tights... vi åker från hotellet vid 2 så vi ska gå lite innan vi åker imorn! snart blir uppdateringen back to normal! Puss

Hej på er sötisar! Förlåt för att det inte kom upp någon uppdatering igår men kvinnan med det bästa immunsystemet blev sjuk, mådde så dåligt att jag inte kunde hänga med ut och äta på kvällen :(

Idag var vi på Madame tussade, det var otroligt roligt att gå runt och kolla på alla dockor. En vakt skrämde min syster, roligaste jag varit med om på länge haha. Det blev en sen lunch runt 4 så vi gick och köpte lite macaroons, och sen blev det lite frukt som kvällsmat. Nu ligger jag med syrran i sängen och kollar på the big bang theory, jag ska dock gå och lägga mig då jag är super trött. Hoppas ni haft en super dag, puss!

Idag så började vi dagen med att äta frukost på Tasty som låg rakt över vårt hotell, jag åt pannkakor med lite frukt på sidan, bacon, varm choklad och apelsin juice. Man märker att man äter rätt mycket här då det var en meny... Vi fortsatte sedan dagen med att åka upp i Empire State Building vilket var otroligt coolt, att se New York ovanifrån är så annorlunda! Vi har sedan bara shoppat resten av dagen, och lite saker blev självklart inköpta, dock fick vi ta en taxi tillbaka till hotellet då jag hade extremt ont i mina fötter och knän. Vi ska väll snart ut och äta antar jag, vart är fortfarande oklart men det löser sig! hoppas ni har haft en lysande dag, puss!

Gud vad jag älskar New York så mycket fart och fläkt hela tiden och folk är så otroligt trevliga! Detta är lite random bilder jag har tagit på eftermiddagen Jag ligger ju sex timmar efter alla i tiden så nu är klockan bara åtta här, men i mitt huvud så är den två på natten, en limiten omställning bara. Ska hoppa in i duschen en snabbis, känner mig lite småäcklig från flyget, sen ska jag försöka sova då jag är super trött. Som ni då förstår så kommer uppdateringen bli lite halvskum, men så får det bli!

PS. Åt cheese fries idag för första gången och gud va gott det var (som ni ser på bild tre), men jag skulle dock inte kunna äta det varje dag, det skulle bli för mycket!

Nu sitter jag äntligen på Arlanda och äter lite frukost, var verkligen super hungrig. Vårt flyg går om 1 timme och 20 minuter och där vi äter är precis vid vår gate så nu ska vi bara ta det lugnt. Om jag inte har sagt det så åker jag med min familj, men det kanske var rätt uppenbart. Flyget tar ungefär 9 timmar (help) så jag ska försöka plugga lite matte och svenska under den tiden. Om ni vill följa min resa lite mer "live" så kan ni följa min snapchat där jag uppdaterar så mycket som jag kan, jag heter wilmastrahlin där, precis som här på bloggen!