Klockan har hunnit bli 16.40. Jag gick upp vid 12.30 och har inte gjort något vettigt sedan dess. Men tanken är att jag ska städa och rensa lite. Inga saker som inte ska vara i lägenheten eller användas ska vara här. Allt ska ner i källaren. Skulle behöva rensa alla lådor och hyllor också. Får se vad jag orkar/hinner. Ska duscha, raka mig, och tvätta håret idag också. Imorgon ska jag börja träna och äta vettigt. Känns bra om jag är ren och fräsch då. Allt som gör att jag känner mig lite bättre i mig själv räknas.

Under 6 veckor kommer jag äta bra och träna varje dag. Jag ska bli smal, stark och komma i form. Jag ska se till att jag gör allt för min psykiska hälsa, för att jag ska må bra och trivas med mig själv och med livet. Självklart är tanken att fortsätta träna och äta bra efter dessa sex veckor, men det är de första sex veckor som jag noggrant kommer planera och schemalägga. Jag måste ta tag i mig själv nu!

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - Click here

Likes

Comments

Fredag 18/8

Träning: Bodypump 16.50


Lördag 19/8

Träning: Powerwalk 2 timmar | Fix och städ i lägenheten


Söndag 20/8

Träning: Promenad två timmar | Bodypump 17.00


Måndag 21/8

Träning: Poweryoga 12.00 | Rask promenad


Tisdag 22/8 | Jobb kvällspass

Träning: Poweryoga 08.00


Onsdag 23/8 | Jobb morgonpass

Träning: Bodypump 18.00


Torsdag 24/8 | Jobb morgonpass

Träning: Bodyattack 18.45


Fredag 25/8 | Jobb morgonpass

Träning: | Fix och städ i lägenheten


Lördag 26/8

Träning: Bodypump | Fix och städ i lägenheten


Söndag 27/8

Träning: | Fix och städ i lägenheten

Likes

Comments

Fredag 18/8

Vikt:

Midjemått:


Fredag 25/8

Vikt:

Midjemått:


Fredag 1/9

Vikt:

Midjemått:


Fredag 8/9

Vikt:

Midjemått:


Fredag 15/9

Vikt:

Midjemått:


Fredag 22/9

Vikt:

Midjemått:


Fredag 29/9

Vikt:

Midjemått:

Likes

Comments