Igår så var vi på Liseberg hela dagen och sen sov vi hos Elin i Halmstad!! Så rolig dag :))

Det var kul att träffas igen och snacka om allt som hänt sedan vi åkte hem från Kina.

Nu har vi landat i kalla Sverige och vi är väldigt överens om att vi vill göra en sån här resa igen!! Så nästa år kanske denna bloggen uppdateras igen ;) vem vet? Det var en upplevelse att va i Kina, både i träningshallen och på gatorna. Så olikt Sverige på alla sätt.

Innan varje träning stod man i rad med armarna bakom ryggen och lyssnade på tränaren. Man sa nåt i kör och sen sprang man i led och hela uppvärmningen skulle man ha samma takt som den framför. 😅

Detta har varit några av dom bästa veckorna i våra liv!!

Idag så tränade vi vanligt på morgonen och sen träna vi 1,5 timme på eftermiddagen. Vi åt middag, för sista gången i matsalen :(( och sen gick bara vi tjejer till byn och fixade våra naglar och efter det åt vi lite på en restaurang. På vägen tillbaks till hotellet så gick vi inom pingisaffären och köpte några sista saker. Ikväll har vi varit med dom norska killarna och med killarna från Köping. Klockan är nu halv 4 på natten och vår buss går till Peking om 1 timme. Vi försöker hålla oss vakna så vi kan sova mer på bussen och flygen.

• Övrigt

Idag så tränade vi 2 pass och sen efter middagen så gick vi till supermarket och köpte massa godis (till hemresan såklart) !! ;)

Vi gick till en park o så fota vi lite :)

Har lite bilder på ipaden och det funkar inte att skicka över just nu så dom kommer senare :)

Idag så tränade vi 2 pass och sen på kvällen så körde vi en lagmatch Sverige - Norge :) det var väldigt jämt men vi vann 😎

Efter det så tog vi en taxi till en restaurang och åt anka ;)

På onsdagar är det bara 1 pass på morgonen så vi alla tränade det och sen var det först snack om muren på eftermiddagen och sen tivoli men det blev inget av det. Idag har vi bara varit på centret och spelat lite biljard, maffia, snackat osv.

Vi har köpt tennisracket så vi ville spela tennis men dörren var låst. Men det var bara att ta sig in på annat sätt ;) det va sjukt varmt idag också, solen gick nästan genom avgaserna så det var närmare 35 grader när vi spela.

:))

• Övrigt

Idag så tränade inte Kornelia eller Wilma något pass. Så det var mest vila hela dagen. Vet inte vad mer vi ska skriva för det hände inte så mycket.. :)

Efter vi kom hem från Peking så har många mått dåligt. Kornelia och Wilma har inte tränat idag och ifall vi inte mår bättre imorgon så skulle vi till sjukhuset.

På onsdag så snackas det om kinesiska muren :)

Har typ inga bilder från idag eftersom vi låg o sov hela tiden..