Hej! Nu är vi hemkomna från Berlin och det har vart en toppenvecka. Gråter varje morgon nu för att jag ej vaknar upp i Berlin haha... Saknar verkligen allt, trots att det bara var några dagar sedan. På tisdagkvällen när vi kom dit packade vi in oss på hotellrummet som var så himla fint, trivdes verkligen superbra<3 Gick sedan ut med de flesta av tjejerna i klassen och åt på Vapiano. Himla mysigt!! På onsdagen fick vi en guidad tur genom Berlin. Stannade bland annat vid berlinmuren, monumenten och checkpoint charlie. Guiden visade även ett bra shoppingställe som vi sedan bestämde oss för att åka tillbaka till. Så där spenderades resten av dagen!! Åt på vappe igen och shoppade sedan resten av dagen. Vi köpte bland annat våra beloved läppstift, bästa köpet på resan. På kvällen hade vi bestämt oss för att sätta oss på npgon mysig restaurang och dricka vin hihi så det gjorde vi. Hittade mysigaste uteserveringen med mysigaste servitören. Efter det gick vi hem till hotellet ett tag innan vi alla tjejer i klassen tog oss ner till en annan liten uteservering och beställde in drinkar (bästa pussykillers haha). Satt sedan där ett tag och hade jättekul. Efter det bestämde sig vissa för att åka till en klubb medans vi andra bestämde oss för att gå en lång jävla vandring kl01. Slutade upp där vi började med att beställa a big cock. (coke, men tyskar är SÅ dåliga på engelska hahaha) Dagen efter var vi på ett väldigt tråkigt museum, mest tråkigt för att guiden ej pratade engelska och dessutom pratade i ultrarapid så förstod inte mycket av vad vi faktiskt gick förbi. Åkte efter museumet förbi olympiastadion vilket var väldigt häftigt, den var SÅ himla stor. På eftermiddagen bestämde jag och Alice, att vi skulle gå till Primark med Majs och Majs. Var där väldigt länge innan vigick vidare till en restaurang Alice ville till vilket var bästa beslutet. Åt SÅ god mat och drack gratis drinkar. Gick sedan med resten av tjejerna som också kom dit, tillsammans till netto och inhandlade viktiga saker inför hemresa<3 Sista dagen åkte vi till sachenhausen, ett koncentrationsläger. Så himla hemskt var det, men samtidigt så intressant. Tråkigt dock att guiden även här inte var den bästa.... Sedan var det iallafall dags för hemresa.... Ville aldrig hem helt ärligt. Hade verkligen bästa veckan med alla underbara fina vänner. Vill göra om och om igen.

Im backkkkkk. Äntligen frisk!! Även om jag inte är 100% superfrisk så är jag iallafall tillbaka i skolan och imorgon får jag äntligen börja träna igen. Idag blev det en lång dag i skolan med ett möte och bara en massamassa jobb med GA. Det är inlämning på fredag så nu är det hard work work de sista dagarna innan dess. Nästa vecka ska vi till Berlin så det gäller att vi blir färdiga med allt vi har denna veckan så man slipper tänka på det. Så NU ska jag fortsätta jobba, puss och kraaaam

Hej!! Denna helg är, och har vart väldigt lugn. Var ledig från skolan igår och fick därför en extra lång helg!! Har hunnit plugga, träna och mysa med Erik! Mer än så har jag inte gjort. Jag och Alice har pluggat en del på gymnasiearbetet och vi ligger i fas och det känns helt okej. Finns dock inget jag längtar mer till än när vi lämnar in det och är helt klara!!!! (förutom min födelsedag) På tal om det är det bara 17 dagar kvar till min efterlängtade födelsedag och jag längtar så jag spricker!!!!! Dock har lite av all förväntan på att fylla 18 försvunnit bara för att alla andra har redan gjort det, allt det roliga med det är liksom borta. Menmen, liiite kul ska det nog bli ändå!! Nu ska jag laga lite mat och ikväll ska jag och Erik kolla finalen i mello såklart ;) Kram kram

Hej!! Igår var en så mysig dag som dock ej slutade på bästa sätt. Hade en ganska kort dag i skolan som avslutades med ett möte. Efter det snabbade jag mig till stan då jag och min lillebror skulle gå på bio!! Vi kollade på zootropolis som var jättebra! Jag ÄLSKAR animerade filmer, tycker dom är så himla mysiga! Efter det skjutsade mamma upp mig till träningen! Träningen gick helt okej tills Lina ville skada mig lite. Så träningen slutade med en lårkaka haha. Nä, men det känns helt okej idag och kommer förmodligen gå över snart som tur väl är!! Idag hade vi inga lektioner så jag och Alice hade bestämt oss för att sitta med GA, vilket dock slutade med en drive-in på mcdonalds med några tjejer i klassen. Resulterade i en bil som gick sönder. Bra dag!!

Hej!! Jag är just hemkommen från träning och satte mig nyss och opponerade gymnasiearbeten tillsammans med Alice. Det är så himla mycket i skolan just nu!!! Jag hinner inte riktigt med känner jag. Men nu är vi iallafall på rätt spår och ska bli skönt när det är överstökat imorgon. Inte för att plugget är över efter denna opponering :-( Men iallafall en sak på listan avklarad. Igår var Erik här och vi pluggade mest hela kvällen. Jag hjälpte honom med några inlämningar då han också har väldigt mycket i skolan. Nu ska jag sätta igång med ytterligare plugg, men först måste jag bara nämna hur DUKTIG min bästa Alice är som klarade sin uppkörning och teori!!! Bästa verkligen. Firades såklart med en liten tur hihi.