Meet this cutie on the beach his name was Bobo. So sweet! 🐒🌴

• Travel

Hej på er! Nu är vi koh Samui vart här i 2 dagar ganska dåligt väder men fått en fin dag än så länge. Hoppas att det blir bättre imorgon. Äter massa god frukt och njuter fullt ut ändå. Annas hände inte så mycket bara tar det lugnt och äter god mat hehe💃🏻🍍🌴

• Travel

Hej! För en stund sedan kom vi hem från stranden vart på två stycken olika idag, Shark bay och Tanote bay. Tog ett tag innan vi hittade till Shark bay men en väldigt fin strand när vi snorklade såg vi två stycken hajar🙈😍 så roligt inte så stora men ca 50 cm. Mycket fiskar att titta på också. Efter de åkte vi tillbaka till Tanote bay där vi åt god mat i förrgår så därför åkte vi tillbaka dit. Stranden var också fin där men inte lika bra snorkling som i Shark bay.

Ätit på massa olika restauranger och inget har vart dåligt än så länge! Får se vad det blir ikväll. Förutom att bada, sola, snorkla, tar vi de bara lugnt. Fått väldigt mycket färg idag vilket är kul👱🏽‍♀️

När vi landade med planet på Koh Samui var det jättesmidigt att ta sig till Koh Tao då de sålde biljetter redan på flygplatsen för båt och buss⛴🚌 Så 30 min efter vi landat satt vi på bussen till piren. Båten tog ca 2 timmar då den även stannade på Koh Pangang på vägen.

Hörs mer sen puss på er!

• Travel

Denna snygga väska fick följa med med hem. Älskar att man kan göra den lite mindre samtidigt som den passar utmärkt som strandväska! Jag hade ingen med mig så det var bra att jag hittade en, har även köpt lite andra grejer som snart kommer upp! Pöss

Go kväll! Nu är klockan strax nio här i Bangkok. Kom precis tillbaka till hotellet efter en god middag på Jamie Oliver'S restaurang! Blev varsin pasta carbonara, super goda och ett glas vin + en drink. En bra kväll att avsluta Bangkok på. Imorgon flyger vi till Koh Samui och sedan tar båten till Koh Tao. Ska bli så skönt med sol och bad! Äntligen🌴🍍

Idag har vi bara tagit de lugnt, sov ganska länge och sedan gjorde vi lite shopping på MBK. Efter de drog vi oss tillbaka till hotellet och bara tog de lugnt vid poolen blev inget bad för det var väldigt kallt i poolen men skönt att bara slappa. Sedan ut på stan igen för mat. Hoppas ni har de bra pusspuss😘

Hej på er! Äntligen är vi framme i Bangkok eller ja vi var framme igår. Har hunnit med massa på bara en och en halv dag.

Igår gick vi på stan och även en sväng i MBK men inte så mycket då vi var framme sent på kvällen. Lite go dricka men maten har inte vart på sin höjd. Vi kom till en liten "mat marknad" med massa stånd så köper man olika saker av varje stånd, fanns lite allt möjligt men bara Thaimat. Samtidigt hade de något uppträde med beatboxing som var grymt. Vi har testat en hel del nya grejer men det har inte vart så gott🙈 Efter de gick vi till hotellet och bara tog de lugnt.

Idag har vi gjort massa saker vilket har vart jättekul tiden har gått fort fast ändå inte liksom. Vi åkte på morgonen direkt till en marknad som heter chatuchak där skulle vi käka frukost och shoppa lite. En gigantisk marknad med massa roliga saker... trodde vi... haha typ allt var stängt vi var där ganska tidigt gick runt i typ en timma sedan gick vi till ett "köpcentrum" som låg i närheten där vi kikade runt lite. Gick sedan tillbaka till chatuchak men det mesta var fof stängt så vi åkte till MBK där vi fyndade lite saker jag köpte en väska och Joel köpte också de plus solglajer.

Efter de gick vi till hotellet och sedan ut igen efter vi lämnat grejerna, gick till ett supermarket och handlade lite sedan tbx till hotellet, vi bor verkligen mitt i smeten så skönt att ha gångavstånd. Efter de gick vi ut och tog massage! Jag tig fotmassage och pedikyr och Joel tog thaimassage. Så skönt att jag somnade direkt haha. Nästa stop var Siam Square.

Är ganska besviken på Bangkok då jag även vart där tidigare men mycket har förändrats och väldigt svårt att hitta restauranger i stan. Massa shopping och mängder med olika konstiga butiker men fan nästan inga restauranger. Men ska inte klaga vi har de super bra med värme och jättebra hotell inte stött på några otrevligheter...än haha. Puss på er så länge!

Hej på er det var ett tag sedan! Nu bär det av mot Thailand om bara två timmar😍 ska bli så skönt att få slippa Sveriges tråkiga väder! Hörs snart igen!

Hej bloggisen! Äntligen på väg hem från skolan, första "riktiga" skoldagen idag. Har gått bra och vi har typ inte gjort något haha. Bara lite genomgångar. Alltid segt i skolstarten men funkar bra för mig!

Idag händer inte så mycket, börjar tidigt varje dag eller snarare att jag måste gå upp tidigt. Älsklingen ska laga go middag till mig, ska bli mys. Kanske kolla på en bra film, har ni några tips? Sueside squad har jag hört ska vara bra! Vi hörs mer sen pöss!

// top & shorts - Zara // shoes - H&M // jacket - Lindex // necklace - a gift //