Morgonen började med lek inomhus.

.. sen ut i snön! Nowis och jag byggde Olof 😄 vi åkte pulka & Nowa njöt av att snön kommit.

❤️❤️

hej på er! Ledig helg. Så skönt. Här hemma är det byte av panelen på huset, så jag och tjejerna packade med oss lite fika och åkte iväg. Jag passade på att fota barnen. Vi fikade, lekte bland löven och letande kastanjer.

<3<3

Heja dom!!

Nu väntar vi in våra Sturefors-vänner 😄

❤️

Werans första inskolningsvecka är avklarad 😊 hon verkar trivas och idag lämnade jag henne själv en stund.

storasyster tar väl hand om lillasyster ♡

Imorgon åker vi till Linköping på stadsfesten och på söndag hämtar vi hem våran lilla kattunge 😻

Johanna som vi köper henne av har tagit SÅ fina bilder.

Igår hade vi babyshower för Pänilla och henne lilla grabb i magen.

Surprise!!

Emmelie hade fixat så fint med blått tema.

Vi hade några lekar, åt mat och fika. Pänilla blev kungen.

Paketöppning 💙

Nu väntar vi med spänning på eran lilla kille.

I fredags kom vi hem från våran semester i Halmstad.. Dit vill jag åka varje sommar. Älskar allt med det! Morfar var med oss, vi hade en toppen vecka med bra väder, bad, cykling, lek & glass varje dag!

Vi åkte till en annan strand, in till stan & cyklade från campingen & svängde ner på andra delar av våran strand.

Jag har så mycket bilder..

❤️❤️❤️

& äntligen kom hon på hur hon ska hålla balansen på cykeln 🚵👌🏻

Tack Halmstad för allt, på återseende!

Nu har hela familjen semester, Robins första semesterdag var i måndags! På tisdagen åkte vi mot Öland! Hann åka en liten bit sen började lampor i panelen lysa 😳 oljan! Det var bara vända hem! Försöka lista ut om vi kunde låna någon bil.. Vi fick låna barnens farmor & farfars bil, vilken tur. Efter lite meck med att flytta över bilstolar, koppla på husvagnen på Filip & Emelies bil så kom vi äntligen iväg. Vi tog en tjejbil, jag, Emelies & mina tjejer. Därefter flöt dagen på och vi hade fint väder 😊 stannade & åt lite matsäck & kom fram till ett soligt Öland. Upp med husvagn och förtält, redo! Vi tog en promenad ner till stranden och lekparken.

Vi beställde pizza, när barnen somnat i vagnarna spelade vi kort och hade vuxentid! 😊

Dagen därpå var fin och solig, vi tog med våran packning och gick ner till poolområdet!

❤️😎☀️

Torsdagen startade tidigt, Weran var morgonpigg, hon och jag tog en promenad, det var varmt, soligt och lugnt. När de andra vaknat och vi ätit frukost tog vi oss ner till poolen, hängde där fram till lunch! Sen åkte vi in till Borgholm & gluttade lite, åt glass & strosade.

Fredag, dags för hemgång & då kom regnet. Dags att packa ihop allt! På vägen hem stannade vi på några sportoutlet. Fyndade lite 😊
Tack härliga familjen Lindberg/Kindholm. Det har varit fantastiskt att hänga med er dessa dagar. Känner dock att en semester efter den här semestern skulle sitta fint. En superaktiv 3-åring med en stark vilja & så 1-åringar 😄 det blev inte många minuter stillasittande med ett glas rosé i handen 😜

Tack och hej ♡

30:e juni 2015 kl 05.30 föds vårat andra lilla underverk. Så fin och så underbar. Tror jag skrivit tidigare om att jag var så osäker innan om man skulle tycka lika mycket om barn nr. 2! Finns det så mycket plats i hjärtat för att älska? Så mycket kärlek som det fanns/finns för Nowa! Tack älskade Wera att du med desamma visade mig att man visst kan känna lika mycket för två. Ni har precis lika stor plats i mitt hjärta.

Nu har det gått ett år sedan den dagen! Nu har du utvecklats och blivit en sån fantastisk liten tjej, nu med en egen vilja. Du ger oss så mycket kärlek och glädje. Du är nog en av de gladast barn jag känner, men visst har vi sett att du kan vara båda arg och bestämt. Vi älskar dig ♡

Vi passade på att fira att Nowa varit en fantastisk storasyster i ett år också.

Nu har vi hunnit med paketöppning, lek & bus, lunch & nu middagslur. Jag passar på att fixa och röja lite inför kvällens kalas! Nu ser det ut som der slutat regn, min plan är att vi ska sitta ute. Hoppas regnet håller sig borta!