Sommaren är här, solen och värmen också! Har haft en awesome helg. Torsdag var jag ute och drack drinkar och åt sushi men Emma. Världens godaste gumma, så trevligt! Fredag träffade jag Lisa igen, eftersom jag var borta ett tag i Sacramento så har vi varit ifrån varandra ett tag. Annars har vi typ suttit ihop i sommar. Elin har tyvärr åkt hem och vi saknar henne så och Amanda har varit borta i 1 månad med henne värdfamilj. Men nu är Mandis tillbaka. Så tråkigt att inte vara alla samlade men om några månader är vi det igen. Fredagen var iallafall så rolig, jag och Lisa dansade oss svettiga och avslutade sedan på bästa sätt: pizza;)
Lördag hade vi vatten krig med Will och Lisa, så roligt haha! Jobbade sedan lördagkväll. Söndag hängde vi i Marinan, åt middag på tacolicious med Emma. Bra helg!!!!

Vilken busy månad.. kära nån! Juli har sprungit iväg.. I helgen har jag varit hos Maja och Craig i Sacramento och bott med dem på campingen! SÅ roligt. Maja som är min mammas bästavän stannade i USA efter sitt år som aupair för cirka 30 år sedan. Hon träffade sin man Craig och fick 3 stycken underbara barn. Dem driver en kristen camping tillsammans där dem har riverrafting, funyaking och rock climbing osv. Jag åkte torsdagkväll och har sovit på campingen med Maja. Sov i hennes tält med henne och Lajkas. Deras hund som jag älskar så så mycket. Tyvärr har dem lite problem med honom då han har väldigt mycket vakt i sig och med alla nya människor dem har på sin camping har det varit lite incidenter med hunden. Men han har världens finaste hjärta och det kändes säkert att sova med honom i tälten då han vaktar för allting. På fredagen följde jag och Maja med på superman som dem kallar det. Då har man flytväst och simglasögon fast det är bergsklättring. Men man är så mycket i forsen så det behövs. Några blåmärken och 9 h senare var vi framme. Vi åkte med forsen cirka 4 miles. Helt galen upplevelse. Lördag gjorde jag funyaking med Eden och hann även med riverrafting på eftermiddagen. Är helt slut men OJ så roligt. Lördagkväll var det party med all personal. Så roligt! Så tacksam för rock n water och familjen Lomax. Dem ger mig så mkt i livet.
Kram

I helgen var det holiday igen. Denna gången firade vi nationaldag. Trevligt trevligt. Vi åkte iväg med familjen upp till några kompisar. Kul men intensivt. Vi åt masssssa mat och badade i forsen osv. Skönt att vara tillbaka, väldigt roliga minnen från denna långhelg.
Kraaam

Amanda och jag hade hund-playdate haha

Jag har nu i två-tre dagar rensat ungarnas kläder. Det. Är. Så. Mycket. Kläder. Kan. Ej. Hantera. Haha

Hej igen! Sommaren är så intensiv hinner ej andas haha.. Därav inte bloggat på ett tag. Senaste har varit roligt dock. Fick besök av kära Evelina i en vecka och vi levde life i Vegas. Sjukt roligt. Helt galet varmt dock. Runt 45 grader varje dag haha. Vi hann med Grand Canyon, Red Rock Canyon och the strip och fest. Vi hann med det mesta helt enkelt och det var så roligt att få uppleva det med Evelina. Elin joinade oss dem två sista dagarna så det har roligt. Tomt när Eve lämnade men jag vet att jag snart få se henne igen!
Puss

Ville helg!! I torsdags flög Andrews syster och hennes son och Au Pair in. Dem har bott här torsdag till onsdag. Sjukt roligt och intensivt. Så intensivt att jag blev sjuk idag haha;) Vi har hittat på så mycket, snabbuppdatering:
Torsdag: tränade tidigt, jobbade och sen stor middag med Carey, Matthew och Alma.
Fredag: Alcatraz, lunch i marina och fotbollsmatch på kvällen.
Lördag: San Mateo county fair sen avskeds BBQ för Dalma med gymmet sen middag med Amanda, Elin och Lisa.
Söndag: baseball match, Giants vs Twins, vi vann!!!
Måndag: jag och Alma tog barnen till Academy of science.
Idag sa vi hejdå till gänget, kommer sakna dem.. kommer vara tomt att inte ha Alma boendes med mig:(
Resten av veckan är det camp på klubben. Andrew och Lisa ska iväg torsdag till fredag så har barnen för mig själv, myyyys!
Hörs snart, puss!

Igår var min lediga dag, vi tog med lite picknick och åt lunch på Stanford.
Mysig dag som avslutades med middag och solnedgång i Half Moon Bay. Så tacksam för mina vänner.

I lördags hostade min värdmamma ett stort event för Levis i AT&T vilket är Giants arena. Sjukt roligt event för familjer. Det var spel, mat, baseball, fotboll osv osv. Tog med mig Amanda och hennes värdbarn Jack. Vi hade en så rolig dag.
Kraaam

Idag är det Memorial Day här i staterna. Stor dag. Tror jag har funnit min favorit högtid dock. Så fin dag. Hyllar människor som är villiga att riskera sina liv för att skydda andra människor. Hjältar.
I Hillsborough är huvudaktiviteten parad. Jag och Will var med i paraden, kul. Poliser(såklart), brandmän, ambulanser, skolor och scouter osv. Vid skolan där paraden slutade var det fest. Petting zoo med minigrisar, games, water tank och mat. Galet och kul. Som gräset på moset så styr alltid min familj party. Vaknade imorse, åt frukost klädde på mig sen var det race. Fram med mat, stolar, tält, pyssel, bud light, musik. K A O S. Men vi hann i tid. Sjukt lyckad fest med 100000 barn som sprang runt men jag hade kul. När alla hade åkt hem så stod jag och Andrew och började plocka undan. Andrew frågar mig vart Lisa är men jag har ingen aning. Efter 20 min kommer Andrew till mig och sa att han hittade Lisa. Hon hade däckat i sängen efter sista gästen hade gått. Haha vadå lyckad fest med lite för många margaritas;) 3 h senare var jag och Andrew klara med städningen. 4 h senare vaknar Lisa. Haha älskar.
Sjukt bra dag, in and out from me. Kraaaam

Söndag utmed Highway 1, kan inte bli mycket bättre. Hade en fin söndag och både jag och Amanda laddade inför den stora dagen. Det är nämligen Memorial Day här idag. Stor högtid, stor dag för Duffels vilket betyder stor dag för mig med;)
Kraam

Igår 7.30 stod vi redo för uppvärmning inför Fun Run vilket är ett lopp i Hillsborough. Jag, Ryan och Lisa sprang. Blev mer intervaller, rusa sen stanna, rusa sen stanna med Ryan. Han vet inte roligt hur man joggar och håller ett jämt tempo.
Men kul hade vi, pannkakor och frukt var det efter. Riktigt lyckad söndagmorgon. Spenderade sedan eftermiddagen i Half Moon Bay med Elin och Amanda. Sjukt härligt. Avslutade dagen med dinner och bio.