Alla dessa bilder har vi tagit med Sofias iPhone 7 + och jag är såå avundsjuk! Kameran är ju helt sjukt bra? Nu är till och med dessa skickade osv på fb så detta är dålig kvalité för att vara den!

Godmorgon godmorgon! Har varit uppe sen ganska tidigt imorse och åt nyss en god frukost med familjen, var och köpte färska frallor osv hehe. Igår hade vi en jättelyckad, mysigt kväll i Lysekil! Vi började med middag på Amandas restaurang, åt och drack gott. Sen tog vi varsin glass på bryggan innan vi gick vidare till kajmagasinet! Där var det livemusik och sånt skoj så det blev riktigt kul med dans osv innan vi körde mot Göteborg igen. Mina vänner är bäst ❤

Hej på er! Sitter just nu och äter en bränd omelett som jag nyss misslyckades med haha, gymmade förut så kom hem jättehungrig därför orkar jag inte göra en ny.. Idag iallafall så ska jag köpa lite grejer inför måndag och sen i eftermiddag så ska vi tjejer på roadtrip upp till Amanda i Lysekil, ska bli jättekul! Vi ska äta middag där och sen kör vi hit till Göteborg igen in på småtimmarna för några av oss tänkte gå ut. Imorgon blir det kräftskiva med några sköna! Ha en bra helg nu, kram

Nu ligger jag i sängen och ska nana, måste försöka vända på dygnet! Efter gymmet förut hängde jag med Sofia, Amanda & Johan in till stan för att kolla en semifinal i Gothia. Det laget vi hejade på vann tillslut genom straffar så det var ju kul! Imon har jag massa roliga planer, och även på söndag. Mer om det imon hihi, kram

"Efter gymmet snacks"

Goddag folket, vaknade för ett bra tag sen så har ätit frukost och kollat på 2 filmer. Kände att det var skönt att bara vara själv och ta det lugnt! Jag åkte nämligen hem från landet igår kväll pga lite olika saker, men det var skönt att komma hem. Dagen igår tho var jättebra, världens skönaste gäng verkligen! Vi lekte massa, hittade på saker och skrattade i mängder. Nu ska jag äta någon lunch och senare i eftermiddag står gym på schemat! Kram

Vart uppe sedan 7 imorse och bara njutit, suttit på bryggan, ätit frukost, tagit pw och klockan är bara 10? Härligt! Strax kommer resten av gänget hit också så det blir kul, ha en bra dag allesammans. Kram

Hej på er! Nu sitter vi på altanen mätta och goa efter en härlig sommarmiddag. Har varit en kanon dag med sol, bad, fiske och skratt! Vi var bara ute och drog upp några små abborrar som vi ska äta till kvällsmat, sånt fiske jag gillar mest hehe. Bara sätta ner spöet så hugger det direkt, snabbt och lätt! Nu ska vi bara umgås och sen basta, hoppas ni mår bra. KRAM

Bikini H&M

Efter mycket om och men så blev det att jag hängde med familjen till Ornunga, våra familjekompisar har land här. Varit här på somrarna enda sen jag var liten och det är så himla fint! Så här ska jag vara och bara ta det lugnt tills på fredag, kram

" Visa alla dina tatueringar och berätta om dom :) "

Dessa två var mina första tatueringar och jag gjorde dom samtidigt! Det var ganska precis ett år sedan nu och jag gjorde dom dessvärre innan jag fyllt 18 så mina föräldrar blev inte jätteglada direkt. Menmen den jag har under nyckelbenet är en text som ni ser och det står "be your own hero". Detta för att jag tycker att det är en så bra grund att stå på. Oavsett vad så måste du vara din egna hjälte, du måste stå på dig, du måste pusha dig själv, den enda personen som alltid är med dig i alla stunder och lägen är du själv. Den andra mellan brösten var mestadels för att jag tyckte det skulle vara snyggt men sen tänkte jag också lite att det är min familj, mamma pappa & syster. Dom tre som är samma kött och blod som mig och alltid är med mig.

Den senaste jag gjorde var en världskarta! Detta för att jag vill ut i världen och se mig omkring. Jag älskar att resa och det är vad jag vill göra efter min utbildning, upptäcka världen helt enkelt! Verkligen jättenöjd med denna