I går var det fredag och jag hade det sååå bra. Först var vi i skolan där vi inte hade en vanlig skoldag för att vi hade en elevens val dag! Asså det är en dag där man får välja mellan olika aktiviteter under dagen. Jag hade då valt något som kallades "håva med nettan" där man skulle vara vi hamnen och håva mm. Men det visades vara fett najs eftersom det var typ 25grader och sol och vi kunde ligga och sola.
Efter skolan så åkte jag och 3 andra kompisar och bowlade. Bowla när det är soligt ute är ingen hitt men vi var ensamma i bowlinghallen i alla fall.
Vi åkte tillbaka till en av kompisarna dr det minst sagt blev mysigt. Vi köpte pizza och satte oss vid hamnen där vi åt den till solnedgången. Och sen tittade vi på film och somnade efter en lång stund.
Men jag är såååå taggad iför söndag för då ska jag se Shawn Mendes åååååå

Men jag är såååå taggad iför söndag för då ska jag se Shawn Mendes åååååå

Igår fyllde jag år ihhhh!! Det var så kul och har väntat på det ett helt år ahhah. Men iallafall så var jag i skolan och blev uppvaktad av mina fina kompisar ly <3 Och när jag sedan kom hem fick jag supergod tårta. I morse åt jag lyx frukost med bär och hade kalas för släckt och vänner myyyys.

Hallå..Hahah
Jag tänkte göra en liten uppdateringen om vad som händer i livet ;)
I helgen (fredag och lördag) hade vi dansshow som var såå kul. Och kommer sakna de så mycket eftersom vi inte kommer dansa förens i september :((
Men de var ju också det omtalade Valborg i helgen som jag inte ser meningen av. Jag fattar inte vad man firar är det typ våren eller att skrämma bort häxor eller nått va???
Men jaja folk värkar ha kul iallafall!!
Och om typ 3 veckor ska jag på Shawn Mendes i Köpenhamn aahhhh taggad

Har precis köpt lite kläder från ASOS och tänkte visa dem!!!

De första var ett par sneakers som är svarta och vita. Dem är sjukt fina och enkla på samma gång. Enligt mig dem perfekta vårskorna.

Sedan beställde jag 2 t-shirts en vit och en oklar senapsgul färg. Jag säger bara att på hemsidan såg den gul ut men nu är den mer brun än gul. Och på bild blir den inte bättre. Men jag gillar den iallafall <33

Idag är det tisdag, Yey en dag närmare fredag! Jag är nämligen taggad på fredag eftersom så troligen kommer Justin Bieber släppa en ny låååååt!!! Yeees. Som jag har längtat. Fast han precis har släppt sin nya låt "despacito" är man alltid sugen på mer. Och vad som mer kommer hända på fredag är att vi kommer ha dansuppvisning fredag och lördag. Så det kommer också bli jättekul! <3 hejdå!!

Nu sitter jag på flygplatsen och väntar på vårt flyg från Dubai till Köpenhamn. De har varit en riktigt skön vecka! Fast jag till mesta dels har legat under min handduk och frusit, så om ni undrar över min ovanligt vita färg på huden så är de därför. Ja,vädret var ju sådär 22 grader moln och blåsigt kalt....Hahah. Men som en av dem som jobbade på hotellet sa -tur att de finns så mycket annat att göra i Dubai. Och mycket annat har vi gjort tex shoppat, varit på badland, ätit gott, tittat på kameler mm. Nu är lovet slut och de är bara dags att tagga skolan JAY......

åååå, så god mat vi har ätit under dessa första dagarna <3 Vi har ätit sallad, tex med och pasta mums!

Nu är vi framme i Dubai! Värdet är väll inget speciellt fint och varmt men man får ta det lite som de kommer. Men resan hit gick väll endå bra! Vi gick upp kl 5 på morgonen och flög till Doha där vi mellan landade och seden flög hit! Vi kom hit mitt i natten så de var bara att sova direkt men nu ska vi gå ner och äta hotell frukost och njuta!

• resa, dubai

Jag har fått en ny mobil! En iPhone 7 plus i guld. Den har 32GB och hittills ÄLSKAR jag den. Innan hade jag en iPhone 6 som jag sprack för 2 veckor sedan ungefär. Den sprack inte lite utan rätt så rejält och eftersom jag vet hur mycket det kostar att reparera den så bestämde jag mig för att köpa mig en ny!