Outfits

Nu är äntligen den första outfiten uppe här på bloggen! Den här outfiten är inte dyr alls och allt kommer ifrån cubus.se (är inte sponsrad) det kommer att bli en billig outfit till sommaren om du gillar den = köpa den. Kommer fler bilder på resten snart. Ok sorry för att jag inte har bloggat på långe men det har varit mycket i skolan på sistone osv! Men skriv i kommentarerna om ni också vill ha den här outfiten! Bye!!<3

Allmänt

​Idag är det dags att åka hem från USA. Jag började frukosten med varm choklad, flingor och toast. I toasten var det bara ost. Efter det gick vi upp på rummet och gjorde oss i ordning. När vi var klara med det så gick vi ut, eftersom att taxin skulle komma klockan åtta på kvällen. Sen åt vi lunch och fikade. Sen hände vi bara i stan tills taxin kom och hämtade oss. Efter det var vi bara på flygplatsen tills planet kom. Det var en lång flygresa, hela tio timmar åkte vi. Ja det var nog allt jag ville få med i inlägget. ha de bra och glöm inte at ni är fantastiska!!

Inköp

Bläddra till inlägget under, börja sedan läsa här...

​Det kom med en contour brush, till highlighter eller contour. Det kom även med en foundation brush, till foundation eller till att blanda ut concealer. Sen kom det också med en borste till att fixa detaljer till sminkningen, man kan även ha den till ögonskugga eller till att fylla i ögonbrynen! Hoppas att ni har en fortsatt bra dag alla fina ni!

Inköp, Inköp, Inköp

Idag köpte jag och mamma nya smink borstar, från "real techniques". Jag har användt de till att applicera mitt smink och haft det under middagen. Alla produkter kom nästan in i huden, men det var jätte lätt att ta bort sminket sen. Det kom med en "buffing brush", som man kan använda till puder eller "miniral foundation".

Allmänt

​Idag har vi varit på stranden och solat och badat. Det var ganska varmt i havet och det var lagom stora vågor att bada i. Jag och Ivan badade tillsammans, och då kom det en jätte stor våg över oss, jätte läskigt... Men nu har jag duschat och ätit en macka, snart ska vi fixa oss till middagen, och i övermorgon så kommer vi att byta hotell. Hoppas att ni forsätter läsa min blogg, hejdå1

​Nu är vi i Puerto Rico/USA och här är en del av parken. Just nu är vi i "san juan", huvudstaden i puerto rico. Det är jätte fint här, och det finns affärer som Gucci, polo ralph loren, och mycket annat. Vi har det bra här och nu så ska vi gå till stranden, men eftersom att jag inte vill bränna mig mer, så jag tror att jag stannar på hotellrummet idag för säkerhetens skull. Kommentera för mer uppdatering! Ha de bra alla fina!

Tips

Idag tänkte jag göra en liten recension på dom kända stövlarna "hunters". Dom kan vara väldigt bra att ha nu till våren då de kan regna eller vara fuktigt ute. Dom finns i olika färger, och svart och brun verkar vara de flest köpta färgerna. De kan även användas till vardags till en snygg outfit, och de är väldigt hållbara, till skillnad mot andra slags stövlar. Ni kan kika in olika hungers HÄR-> http://www.johnells.se/kvinna/kategorier/skor-10/original-tall Hoppas ni har en fortsatt bra dag mina fina!

Allmänt

​Hej alla fina ni, som ni har märkt så är min blogg ny, och det här är mitt första inlägg. Jag ville bara skriva lite info om bloggen, och hur jag kommer lägga upp bloggandet. Det ska bli jätte kul att börja blogga, och jag har blivit lite inspirerad av Linn Ahlborgs blogg, kika in på hennes blogg. Den är jätte bra! Jag kommer inte kunna lägga upp outfits bilder på en vecka, men det är för att vi är utomlands och jag bara tagit med mig slappa vardags kläder. Mina sociala medier finns till vänster, och jag kommer försöka att blogga varje dag, men det kan bli lite svårt eftersom att jag har ganska mycket träningar och sånt om dagarna, sen går jag ju i skolan hela dagarna och har därför inte så mycket tid kvar åt min blogg, men jag kommer i alla fall blogga varannan dag! Hoppas att ni kommer att gilla min blogg, och att ni vill tipsa om den till era kompisar, jag svarar på alla frågor, och ni kan skriva i kommentarerna vad ni vill veta om mig.