Hallihallå Vendela e tillbaka nu.
Ja jag har faktiskt inte gjort så där jätte mycket sen sist jag skrev men det har endå varit så att jag inte har haft orken att skriva, för har haft det lite upp och ner gångar. Kan börja med att jag trivs i min klass nu trots att vi e så många elever och jag gillar det praktiska som vi får göra på måndagar och tisdagar, vi får lära oss allt från att göra maträtter till en liten del bakning och det är super kul. Har dock världens softaste schema börjar 8:15 varje dag förutom onsdagar och fredagar, man kan säga att jag är ledig på onsdagar och börjar sent på fredagar men slutar 3 alla dagar utom onsdagar. Härligt va?
Menmen, vad jag har gjort på den sista tiden så har jag inte gjort så mycket, varit på KS, skola, stan, Felix och mm.
Felix flyttade hemifrån inte för så länge sen och jag och våran kompis hjälpte hnm med packningen med kläder och hans saker som han skulle ha med sig. Självklart så sov jag också där första dagen för var ledig endå på onsdag, sen så har det nog gått bra i hans lägenhet med all fix. För för 2 helger sen så åkte jag, Felix och mamma till Erikshjälpen för att Felix skulle handla lite koppar och sånt till hans hem där efter så åkte vi vidare mot Ikea där vi handlade ljus och vinglas, det var en rolig dag de. Ska inte berätta allt vad jag har gjort för då kmr jag aldrig bli klar med det hära inlägget, men nu i helgen i fredags så kollade jag och min kompis Camilla på bio och vi såg the shallows den var bättre än vad jag trodde att den skulle va när man kollade på trailern innan bion började så gick vi lite runt i stan och kollade på kläder och allt möjligt och åt på donken. Igår så träffade jag mina tjejer så inklusivt så var jag med Camilla igen, My och Maja för att käka brunch på greasy spoon har aldrig varit där tidigare så rekommenderar att man åker dit man hoppar av vid medis(Medborgarplatsen) ist för att gå rakt över gatan så går man åt vänster och svänger vänster igen, ligger lite söder ut mot medis, men jag rekommendera att man åker dit när dom öppnar, för annars så blir det en rätt lång väntan och stå ute om de är rätt kallt är inte så kul, jag åt en pancakes med sirap och bacon den var super god så rekommenderar att man tar den maträtten om man inte vill ha en ost på sina pannkakor. Firade lite 2 årsdag med min bästa kille eller blev en liten liten grej eftersom jag hade glömt och fick för mig att det var dagen efter och det var riktigt pinsamt tyckte jag och skäms över det fortfarande.
Jag brukar annars vara med Felix varje helg nästan men den här helgen då var vi inte det för vi hade andra planer. Men men nog om snacket nu, ska ta en dusch sen så kanske jag ska skypea med Camilla så vi hörs kanske nästa helg eller någon gång under vardagen och nu ska jag skriva mer i inlägget annars så händer det ju inget, tjao👋🏼😊

Första bilden så sitter jag och min älskling på hans balkong och äter middag😊❤️
Resten utav bilderna är ifrån igår och iförrigår 😊

​Heej på er!

Då var lång helgen över och det är måndag, vad jag gjorde under långhelgen så onsdagen var jag på läkarbesök och det tog hela dagen på torsdagen så var jag ledig så åkte hem till felix och var med han hela lång helgen vilket var hur underbart som helst och vi hade roligt, var ute mycket efter som det var så fint väder, vi grillade också. Men nu är det måndag och har slutat precis första lektionen, så ska väl ner och äta lite lunch nu så kommer jag senare under dagen och lägga ut bilder👍. Ha en skön och trevlig dag på er:).

Hallihallå
Första maj idag och Valborg igår. Första gången som jag firar Valborg ute på landet, det var endå rätt mysigt inte så jätte kul då men ja va ska man göra, kunde ha varit hos Felix och firat med honom men jag mådde inte så jätte bra så följde med familjen istället. Vi hade bjudit några grannar som kom till oss och åt middag och fikade. Efter middagen så gick vi ner till majbrasan och tittade på den, den var större än vad jag hade tänkt mig så det var kul och se den. Efter brasan så gick jag och mamma upp till stugan och skulle dekorera efterrätten sen så kom resten upp och fikade, jag hade aldrig trott att grannarna skulle vara kvar hos oss till 12 ungefär.
Men det är söndag idag vilket innebär att det är lite tråkigt för vi ska åka hem, vill så gärna stanna kvar, trivs ju här, det är så lugnt och tyst det enda man hör är fågelkvitter och lite flygplan ibland, man känner sig så avkopplad när man är här. Sen så innebär söndag att det är måndag imorgon vilket inte är så kul men går bara tre dagar i skolan sen så är jag ledig tor och fre😊🙌🏼 och ska på läkarbesök imorgon och på onsdag så missar halva skoldagarna då.
Har suttit ute i solen nu på morgonen lite rätt skönt, men nu så ska jag in och äta lite lunch så hörs vi om ett tag, hejdå😊👋🏼 (har tyvärr ingen bild från igår så)

Hej på er.
Var ett tag sen jag bloggade, har inte hunnit sen jag kom tillbaka från London. Men ligger nu i soffan och slappar skulle ha åkt till skolan men fick huvudverk så åkte hem igen, just nu också så kollar jag på tv men ja vi får se om jag går imorgon så har inte mycket mer och säga så säger hejdå och sorry för ett så kort inlägg men orkar inte skriva mer så vi hörs😊👋🏼

Idag innan vi skulle åka hem så åkte vi till shopping centrumet och kollade lite på vägen dit så gick vi igenom en park som heter Hyde park det var jättefint där. Vi tog tunnelbanan vid 1 tiden och va framme vid Londons flygplats som jag har glömt namnet på kl 3 ungefär, resan gick jättebra både till London och från London eller ja förutom att vi fick vänta i 3 tim när vi skulle till London inne på flyget, hur som helst så mötte pappa upp oss och skjutsade Maja och Camilla hem och nu så är jag hemma och är väldigt trött så ska sova nu, godnatt på er😊
London resan har varit as grym👍🏼🙌🏼😄

Sista natten idag, lite surt för har haft underbara dagar och nätter här i London kommer verkligen sakna London men det ska endå bli skönt att komma hem. Vad vi har gjort idag så har vi åkt till ett köpcentrum som heter west filed va väldigt stort där och jag köpte lite saker som saknades sen så träffade vi Majas systers kompis och fikade med henne, lite senare så åt vi middag med Camillas faster som bor i London och hennes familj på en restaurang lite längre bort där vi bor då, så det har varit en jätte härlig dag idag men men ska sova nu för kl är 00:40 här så skriver jag kanske ett inlägg innan jag ska sitta på flyget men puss på er😊💕 juste vi såg big Bang vilket kanske inte är så intressant sen så såg vi också London eye och vi käkade på en restaurang igår om jag inte sa nåt om de innan😊😜

Hejhej!
Kom fram till London igår vid 2/3 tiden men vi skulle ha varit framme vid 11 tiden men de hade varit riktigt blåsigt här så det var drf vi kom iväg lite senare än va det var tänkt. Men igår så tog vi bara en runda lite och sen så slappade vi inne på hotellet hela kvällen😜. Idag så gick vi ner och åt frukost vid 9 tiden efter frukosten så gick vi tillbaka till hotellet och gjorde oss iordning innan vi skulle ut och shoppa, så vi e rätt trötta i fötterna över att ha gått en hel del, just nu så vilar vi lite innan vi ska gå till en restaurang och äta middag☺️. Men har inte mycket mer och säga så kan lägga upp bilder nu så ciao👋🏼😊😘

Dom 5 sista bilderna är från idag 😊

Hejhej.
E nu på Arlanda flygplats med mina tjejer och väntar på att vi ska gå på flyget som avgår 7:40. Som sagt så sov jag hos Maja en av tjejerna för hennes mamma skulle skjutsa oss till flygplatsen och våran kompis Camilla blev skjutsat av sina föräldrar. Jag och Maja hade verkligen svårt för att sova vi hade kollat på film sen så låg vi och pratade till halv 12😜. Menmen vi ska iaf till London det kommer bli så spännande och roligt, ser fram emot att åka dit, men har inte så mycket mer att säga så avslutar här så får vi se om jag gör nåt inlägg när jag kommer fram ciao👋🏼☺️

Heej!
Först och främst glad påsk på er, lite sent skrivet med det men va hos farmor och firade påsk så hade inte tid med att skriva, dagen började lite dåligt innan vi skulle till farmor så hade jag glömt och meddela Felix om lite finare byxor så vi åkte hem till honom men fick stressa lite men vi va sura på varandra och på mina föräldrar, vrf? Jo för morsan sa att vi skulle skynda oss och att jag inte skulle bara sitta vid frukosten men jag satt och väntade på Felix så dom stressade oss ohört mycket vilket var jobbigt. Men sen efter hos farmor så blev det lite bättre och Felix skulle hem så de sög lite för åker till London om 2 dagar så taggad😄 men ska också till min kompis Maja och sova hos henne så åker vi tillsammans till flygplatsen i övermorgon😊. Men sitter och kollar på en film nu så ska fortsätta titta på den sen så ska jag nog kanske sova får se, men kan höra av mig imorgon också så ha de👋🏼😄🎈