Dress from Loavies, Céline sunnies, Chanel espadrilles and bag, Hermes scarf and bracelet.

Igår åt vi lunch på Hotel Bendinat. Jag har aldrig varit där innan men gillade det supermycket. Älskar restauranger med runda bord eftersom det är så mycket trevligare när man är ett större sällskap. I vanlig ordning drack vi cava sangria och jag åt tryffelpasta till lunch. Till efterrätt delade vi på en vit chokladfondant och creme brulee. Chokladfondanten var något utöver det vanliga, oh my god vad god den var. Vill verkligen tillbaka och testa fler saker på menyn!

Idag har det varit extremt varmt, 33 grader och vindstilla. Nästan så att man smälter bort...Jag och Alice tog luftmadrasserna och la oss nere vid havet eftersom det fläktade lite lite mer där. Ikväll ska vi in till Palma och äta tapas, ska bli så mysigt! <3

Idag när vi vaknade åkte vi bort till Gran Mélia de mar som är ett hotell nära där vi bor. Superlugnt och skönt att ligga där en dag eftersom hotellet bara är för vuxna. De har även en egen liten strand som bara tillhör hotellet vilket också är nice. Vid lunchtid gick vi bort till restaurangen och åt lunch. När jag var där och åt med familjen för några år sedan var menyn lite konstig men idag fanns det "normal" mat. För mig blev det en grekisk sallad och cava sangria, yummie.

Ikväll ska vi äta middag i Puerto Portals. Vi hörs, kram <3.

Igår hade Alice bokat bord på Patrón Lunares för middag. Restaurangen ligger i Santa Catalina inne i Palma. Innan middagen kom tjejerna till Alice och mig och så drack vi lite bubbel. Till förrätt åt vi guacamole och om ni besöker restaurangen måste ni testa den! Guacamolen kommer in i en skål med en mortel och så får man mosa den själv. Till varmrätt åt jag tonfisk tatatki som också var toppen. Det finns så himla många bra restauranger i Palma med rimliga priser och Patrón Lunares kan jag varmt rekommendera. Eftersom man äter middag så sent här var vi supertrötta när maten var slut på tallrikarna så vi åkte hem och somnade direkt. Vaknade upp pigga och glada idag <3.

Hej från Mallis! Helt underbart att vakna upp till 26 grader och inte ett moln på himlen. Efter frukost blev det direkt ner till poolen. Linnea, Olivia, Frida och Lina är också här nere så de kom bort till mig och Alice. Så roligt att vara ett stort tjejgäng! När magen började kurra gick vi över till Zhero beach club för lunch. Till maten drack vi cava sangria som var sååå god, ni måste testa om ni är där!

Nu är det närmare 29 grader ute och om en stund kommer tjejerna hit på fördrink innan vi ska in till Palma och äta middag. Vi hörs, kram! <3

Bilder från Mallis förra året.

Vaknade upp till att regnet smattrade på fönsterrutorna. Eftersom det inte varit någon extrem sommarvärme känns det extra bra att om några timmar flyga till Mallis. Innan dess ska jag jobba en sväng. Vi hörs från Palma!

I onsdags hade Lovisa event med Roser the Label och Evaliah Grace. Först var vi på Styleport och fick håret samt sminket fixat.

Styleport ligger på Linnégatan och här kan du gå och styla håret eller få en make i princip när du vill. Hur härligt, tänk om man kunde göra det varje morgon haha...

Sedan fick vi även kika på kläder. Jag fick med mig två söta byxdressar hem!

Lojsan som höll i eventet. Alltid på glad och sprider så mycket energi! <3

Så här blev mitt hår och smink!

Efter vi blivit stylade gick vi bort till Kommendören. Här är nästan hela gänget med på bild.

Vi fick in massa olika smårätter, bl.a. hummertacos som är min favorit på Kommendören. Mmm blir hungrig så fort jag ser bild på dem!

Här är jag och @josefinlavold <3 Inte så tråkigt att sitta bredvid henne på middag <3

Sedan fick vi maträtt efter maträtt. Här är en annan favorit, tonfisk! Äter alltid det när jag är på Kommendören, den är såååå god! Ett tips är att beställa in sötpotatispommes till, yum!

Till efterrätt fick vi in chockladtryfflar, med vaniljglass och sorbet. Alla slängde sig som gamar och tror det tog slut på två sekunder haha.

ej på er! Hoppas att ni mår bra. Här är bilder från Lovisas event i onsdags, gud så trevligt vi hade. Eftersom man träffat de flesta tjejerna på events flera gånger har man verkligen lärt känna varandra. Stämningen var på topp och vi hade så trevligt. Tusen tack för allt Lojsan <3

Äntligen fredag! Den här veckan har gått så fort. Imorgon efter jobbet åker jag till Mallis. Eftersom jag varit på Mallis x antal gånger har jag inget speciellt jag verkligen måste göra utan jag har låtit Alice sköta allt det där. Det ska bli spännande och se vad hon tänkt ut och känner jag henne rätt kommer det att bli toppen. Wii längtar så mycket, vi hörs hjärtan!

Dress from Loavies, shoes from Valentino & Chanel bag.

Så var det måndag igen, hoppas allt är bra med er! I torsdags fick jag och Gertrude ett ryck och gick ut och dansade. Herregud så kul vi hade! I fredags var jag på middag med Johanna och Sofie som jag inte träffat på länge. Vi åt thai och tog igen allt vi missat. I lördags var jag på middag hos Carro och sedan blev det utgång på Trädgården. Har aldrig varit där innan men det var superkul och skönt att få lite omväxling eftersom man oftast går till samma ställen. I veckan ska Lovisa ha event vilket ska bli superkul och på lördag åker jag till Mallis, längtar!

I lördags var jag på Håkan på Ullevi. Som jag nämnde innan är jag absolut inte världens största Håkan fan men wow så bra det var! Om man någon gång ska se Håkan så ska det vara på hemmaplan och Ullevi. Eftersom det var en av hans sista spelningar på ett tag var stämningen på topp. Efter konserten fortsatte jag och @gertrudes ut. Tycker personligen att det är en helt annan stämning när man är ute i Göteborg. Alla är mycket trevligare, gladare och inbjudande än i Stockholm. Eftersom Göteborgare inte hatar att partaja blev det en ganska stökig kväll, sedan har man ju aldrig tråkigt med fröken Tornvall. Ne hörrni, lite mer av Göteborgs attityden i Stockholm hade varit härligt! ;)

Inlägget innehåller en adlink

Dress from Dry Lake HERE, Valentino shoes and Chanel bag.