De senaste trettio timmarna har vi spenderat på resande fot påväg mot Skellefteeeee och snön.
Bara tre timmar kvar sen så landar vi hemma i vita Norrland. Vi har även passat på att stor shoppa i taxfree i Tyskland.
De senaste sex timmarna har vi suttit och ruttna på Arlanda för att de är tisdag. Enda dagen i veckan det inte går något plan på dagen.💩

Idag så har vi spenderat våra sista kronor på kontor. Samt shoppar för mycket för våra stackars ryggsäckar. Så eftersom våra konton står på noll och våran flygresa bara är till Stockholm så tänkte vi att våra älskade päron, som så gärna vill ha hem oss kan betala resten heheh.
Dagen startades med ett gympass för att sedan äta en riktig Svensson frukost😍
Sedan spenderades hela dagen samt kvällen på shopping gallerior.
PS första bilden är den fantastiska utsikten från gymmet. Inte så jobbigt att ta sig dit upp då de är detta man skådar.

Igår natt landade vi i Kuala lumpor efter försening. När vi väl kom fram till hotellet och skulle checka in blev vi uppgraderade till en svit, man tackar.
När vi vaknade i morse började vi ta tag i livet och startade dagen med en timmes gym. För att sedan spendera nio timmar gående på stan.
Efter pengarna var slut och fötterna döda vandrade vi hemåt. Och sen vi öppnade dörren in till vårt rum så har jag inte lämnat sängen. Kvällen har spendera i sängen med saltlakrits och ph tittande.
PS hann inte ta nått kort igår på rummen då jag dog i sängen direkt så bjuder på stökiga bilder🙊

Hejdå langkawi och hejdå älskade Johanna👋🏼
Sista dagen på langkawi har spenderas på skybrigde. Vilket var bättre än jag trodde fast jag åkte dit med två stycken höjdrädda personer, två stycken med panik.
Efter vi hade vandrat omkring uppe vid molnen åkte vi ner till havs nivå och stranden.
Efter jag hade bättre på min rödfärg sa jag hejdå till Johanna för tredje gången på två och en halv månad och styrde mot flygplatsen. Där vi sitter nu och väntar in planet.

Som rubriken säger var jag utelåst igår, då jag vaknade innan Johanna och eve men var så hungrig så bestämde mig att få och köpa mat.
När jag väl hade stängt igen dörren insåg jag att pengarna låg inne på rummet. Och just då valde dörren att börja fungera, de fyra första dygnen så gick inte dörren att låsa.
Så jag fick sitta nere vid poolen och plaska till någon av de vaknade.
Dagen spenderades på stranden med Lina lina och Kajsa. Jag och eve pressar de sista lilla nu innan hemresan.
Kvällen spenderades också på stranden då vi valde att ha picknick i solnedgången.

Godmorgon Sverige. Här på andra sidan jorden ligger jag ensam vaken och väntar in att Johanna och eve kan vakna så vi kan äta frukost. Men tror de kommer dröja ett tag innan de vaknar eftersom vi var ut och festade igår.
Annars så går det inte våran väg, allt vi planerar att göra blir inställt pga stormen. Som igår tog vi taxin till skybrigde men när vi väl kom fram och när vi hade köat i en halv timme fick vi höra att den var stängd för att det blåste så mycket. Så besvikna tog vi en taxi hem och la oss på stranden istället för att bättra på brun färgen.
Efter några timmar på stranden så kom Lina Lina och Kajsa😍😍 så på 24 timmar har jag och eve gått från att vara två till att vara sex stycken.
Så vi beslutade att äta middag alla sex för att sedan gå ut och dansa.

Idag så var i uppe med tuppen, dock lite sega på morgon så fick springa till dykningen och äta frukosten på vägen. När vi väl kom fram svettiga och andfådda fick vi veta att dykningen är inställd för att det blåste för mycket. Så besvikna vandrade vi hemåt och packade om väskan för stranden.
Där vi ännu en gång fick se hur liten världen är, då vi köpte solsängar valde vi bara ut några och lyckades hamna bredvid två tjejer som vi träffade i Bali. Som då hade inga planer alls på att lämna Bali.
Efter vi (läs Matilda) hade bränt oss för 728368282 dagen i rad gick vi hem och fixade oss för kvällen. För att möta upp Johanna!!!!
Jag hade turen att få ha Sveriges två mest genom snälla och gulligaste personer som mina alla ❤ dags dater.

På dagarna här gör vi inte så mycket om vi inte ha en utflykt planerad. igår var det en riktigt pilla navelludd dag. Dagen börjades med sovmorgon, men då vissa anser att klockan tio är sovmorgon medan andra sover till tolv. Så undertiden jag väntade på att eve skulle vakna tog jag igen tappad serietid. När hon väl vaknade gick vi och åt frukost för att spendera dagen på stranden. Där jag lyckades bränna sönder min rumpa så det tog ont att sitta ner under middagen.
Vi var även och kollade in solnedgången igår, men tyvärr mulnade det på just innan solen skulle gå ner.

Igår flyttade vi som sagt till andra sidan ön till cenang. Vi delade taxi med våra grannar från förra boendet som är ett svenskt par i våran ålder.
Dagen igår spenderades på stranden och sendan en shoppingtur. Efter den började vi sminka oss och lyssna på musik. Våran idé från början var att bara äta en fin middag men planerna ändrades då vi satt och åt. Samt då man har en taxfree butik som granne.
Vi gick ut och mötte upp några norska killar och två svenska tjejer som vi sedan dansade med hela natten lång.
Idag så har jag kört solo race då vissa blir mer bakis än andra. Vi hade planera att möta upp de svenska paret och fara till vattenfallet seven wells waterfall. Men Evelina blev kvar i sängen. Så när vi kom tillbaka fick jag chilla själv på stranden.

Hej Sverige! idag så har vi spenderat dagen på moppen och besökt två olika stränder och ett vattenfall. Vi började dagen med att besöka vattenfallet, Durian Perangin. För att sedan köra vidare till typ jordens finaste strand, som vi var helt själva på. Vi tyckte det var konstigt att de inte låg någon annan på stranden. Men vi fattade senare varför då det kom en vakt och sa att stranden var privat och vi var tvungen att bo på hotellet för att vara där. Och hotell priset var inte att leka med 5700kronor för en natt.
Efter den stranden körde vi vidare till black sand beach där vi spenderade eftermiddan innan vi körde hemåt. På vägen hem stannade vi till på en matmarknaden och köpte middag. Hela två kronor betalde vi för våran middag.
Nu ligger vi i sängen redo för läggdags. Imorgon ska vi flytta till andra sidan av ön.