Hej på er, igår kom jag på att jag inte visat er va jag köpte när jag var i Polen förra helgen. Så tog mig tiden att fota lite och här kommer bilder på sakerna. Är väldigt glad och nöjd över alla köp, P&K

Hej, skrev ett morgon inlägg till er men det publicerades aldrig... Haka, vaknade i alla fall rent sent imorse och gjorde toast-varma mackor till frukost samt frukt och annat gott. Klockan halv ett mötte jag och Laura upp Filip och Joe och då pappa vunnit gratis cirkus biljetter så gick vi till föreställningen som spelades klockan ett på heden. Var faktiskt väldigt kul haha och man mindes när man var på cirkus när man var liten. Vi fick även grattis popcorn och godis hehe
Nu har jag precis haft tennisträning och ska strax hoppa in i duschen. Slänger in några bilder från cirkusen, puss

Tjeeena, min morgon började tidigt idag för att vara en lördag. Vaknade 9, åt gröt till frukost, packade träningskläderna och begav mig sedan till gymmet trots att jag var väldigt trött. Körde kondition på bandet i 40 minuter, blandade PW med löpning och intervaller och därefter gick jag på ett Bodypump pass! Sjukt jobbigt var det men så skönt och värt nu efteråt!
När man tränar på NW så bjuder de på gratis kaffe eller varmchocklad så det tog jag med mig påvägen hem, ett tips till er som tränar där. Nu har jag duchat, ätit och ska försöka skriva lite på min svenska novell som jag knappt har börjat på för har idé brist hehe
Ska försöka bli bättre på att uppdatera också nu under lovet då det är ledigt, puss så länge

Hej på er, gårdagen och allt firande var lyckat och väldigt trevligt för att inte tala om all den sjukt goda maten! Idag vaknade vi runt 9, åt frukost och packade det sista och åkte runt en timma senare taxi till flygplatsen. Därifrån flög vi till Stockholm där vi landade klockan 2. Vi åt lunch på Mcdonald haha och skyndade sedan till Centralstationen. Just nu sitter vi på tåget påväg till Göteborg. Har kollat på gossipgirl under resan samt läst och nu är det ungefär en timma kvar tills vi är hemma. Hörs mer då, Puss

Godmorgon på er, vaknade nyss och ligger fortfarande kvar i sängen. Funderar på att gå ut på en morgonpromenad... Får nog kolla vädret och låta det avgöra. Om det inte blåser för mycket hade det varit en skön start på dagen. Annars ska jag väcka Laura och gå upp och göra frukost. Sedan blir det fixa sig fin osv som gäller då det är farmors dag idag och hennes födelsedag som ska firas. Runt klockan två ska vi till restaurangen för att fixa det sista innan resten av alla gäster, dvs släkten kommer. Detta kalas är ju anledningen till att vi kom hit till Polen, och tror det kommer bli en väldigt trevlig eftermiddag med mycket god mat, skratt, prat, tal osv. Ska bli roligt att få träffa alla familjemedlemmar som vi inte ser så ofta nu för tiden. Får se när jag hinner blogga mer och slänger så länge in två bilder från gårdagen, båda är från ett shoppingcentrum. P&K

Godmorgon kära ni, mår ni bra? Själv är jag rätt så trött då vi kom hem till farmor här i Poznan runt klockan elva på kvällen och somnade ganska sedan sent. Imorse vakande jag nio men på väldigt bra humör. Blir så himla glad av att vara här, av alla människor som alltid är så trevliga mot en och att det är härligt vårväder!
Har precis fixat mig och ätit frukost och ska snart till en skönhetsdalong tillsammans med mammi. Där ska jag fixa mina ögonbryn samt naglar vilket ska bli väldigt kul. Därefter ska Laura till frisören och jag till tandläkaren för att fixa min tandställning. När vi båda är klara ska vi hem till farmor och äta lunch och därefter åka in till Shoppingcentrum för att kolla runt lite samt fika. Tror detta blir en väldigt rolig och mysig dag och har av mig mer senare, P&K

Hello, har haft en bra och mysig men även stressig eftermiddag. Vi landade klockan fyra i Warszawa ( Polens huvudstad) och tog då direkt taxin till ett stort och väldigt fint Shoppingcentrum där vi spenderade en och en halv timme. Fick med mig lite fina saker från Hollister samt American-Eagle som jag är väldigt glad och nöjd över. Visar de när vi är tillbaka i GBG med ordentliga bilder osv. Därefter åt vi på Burger King och stressade sedan till stationen där vårt tåg till staden Poznan avgick klockan halv 8. Tågresan var 3 timmar lång och lite jobbig men underhöll mig med att läsa, lyssna på musik, äta naturgodis och spela mobilspel. Vi kom hem till farmor runt kvart i elva och har sedan dess tagit det lugnt, gjort te, pratade och kollade lite på tv vilket vi fortfarande gör just nu, detta blir sista inlägget för idag, pussar

Hola, sitter just nu på flygplatsen med mammi och Laura. Vi har precis gått igenom säkerhetskontrollen och äter nu lite mellis fika innan det är dags för avgång. Är ganska taggad och tycker att denna helg ska bli väldigt rolig! När vi landar i Warszawa ska vi ta oss in till stan för att sedan åka till ett stort shoppingcenter och hinna med lite express shopping innan vi tar kvällståget till staden Poznan, hem till farmor och pappa. Vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga under helgen men ska försöka så gott jag kan då jag har wifi, P&K