Hej allihopa. Asså är de bara jag som tycker att sommarlovet har gått jätte fort. Kan inte fatta att de är skola i morgon. Jag är som taggad för å träffa alla igen men inte att stiga upp tidigt aja. Jag tänkte i allafall bara bjuda på några bilder från sommarlovet ha de bra hej:)!

Hej igen! Vet att de verkligen var länge sen nu men men. I onsdags for jag till Luleå och shoppade me farmor vi bodde på Hotell Onsdag till fredag. På dagarna shoppade vi och jag köpte 2 tröjor och en Jacka. På kvällen såg vi tv och jag åt godis :) jag tänkte inte skriva så långt nu men jag ska iallafall försöka bli mer aktiv nu hejdå! :)

Här är några matbilder från Luleå.

Denna dag har spenderas med Anna. De började med att vi gick ut och åt frukost medansvar vi såg på youtube.Efter det bakade vi blåbärspaj till Grannfesten och när vi var klara med det gick vi hem till mig och hämtade min bikini squash väska och kaninen. När vi kom tillbaka till Anna igen bytte vi om till bikinis och la oss å solade medans kaninerna skuttade runt på gräsmattan. När vi hade solat färdigt öptäckte vi att Stampe (en av kaninerna) hade brytigt av en klo så det började blöda och då ringde vi en veterinär men vi behövede bara tvätta det och lägga på bandage. Det gick inte så bra iallafal så vi struntade i bandaget. Klockan 3 for vi och tränade till typ 4 och sen gorde vi oss färdiga till Grannfesten. På grannfesten åt vi massa god mat både middag å efterrätt. Sen gorde jag och Anna ett musik quiz. Det var en riktigt kul dag å kväll iallafal. Puss å kram hejdå:)<3

Hej hej på er! Idag så har jag å min familj + Annas familj varit ute med båten. Vi for till nån strand där vi sola fickade och badade hela dagen.På kvällen åt vi middag hos Anna+några till. Jag och Anna var oxå med hennes kanin och mina kusiners kanin, som jag ska ta hand om i veckan.

Imorgon är det grannfesten så kommer säkert bilder från det imorgon!

Hej igen. Vet att de var länge sen nu men ska försöka bli mer aktiv på bloggen! I veckan har jag varigt med familjen och kampat på Pite Havsbad. Vi Har solat på stranden badat gått runt på campingen och ätit god mat:) Det var typ de vi gorde dom flesta dagarna. Jag och mina bonus syskon Sandra och Viktoria sovde i tält och dom andra i husvangnen. En natt då vi sov där kom de några och började att typ slå på tältet och dra upp dragkedjan och sen började dom att prata med oss sen kom pappa ut och sa till dom. Sista dagen på campingen såg vi Danny saucedo och nått förband som jag inte vet vad de heter. Vi väntade på att Danny skulle börja i 3-4 timmar men de var värt de. Det var ett perfekt stut på veckan:)  Ha de så bra hejdå!

Hej allihopa! Hoppas ni haft en bra dag, det har jag. På morgonen vaknade jag och Malva typ halv 11. (Hon sovde över här). Sen gorde vi frukost, smoothie och macka. Kl 1 for jag med Malvas familj till nått ställe där man typ skulle gå under vattnet i nån gång för att se på laxar.Varken jag eller Malva förstod grejen med de. Efter en stund gick vi istället och och köpte en glass och satte oss vid ett bord och efter några min kom en kille fram till oss och frågade om han fick trolla för oss. Så han började trolla och när han var färdig stog han bara kvar där en stund och det blev ganska så stelt :) Men när vi hade fikat färdigt for vi till nått ställe där det bara var sand kullar som vi sen sprang up och och ner för av någon konstig anledning. Efter det for vi och badade från nån klippa som vi hoppade i från, det var jätte kul. Sen skjutsade dom hem mig vid middagen. En halv timme efter jag ätit skar jag upp Kiwi och mango och såg på Gossip Girl. Sen skypade jag med Malva och Hampus i ungefär 1 och en halv timme. Men nu ska jag sova ska upp 8 i morgon för att jag ska till Ikea med familjen. Hejdå:)

Bilder från idag:

Hej igen! Förlåt för att det har varigt lite dålig uppdatering men jag har inte hunnit lägga upp något. Idag har allafal jag varit på stadsfesten med Sandra och Viktoria. Först tog vi bussen till stan (där stadsfesten är) kl 11.10 typ och då var vi framme krig halv 12 , 12 sen gick vi och åkte break dance en gång. Sen gick jag och köpte ett äpple men typ smält socker på (vet inte vad de heter).När jag hade ätit upp de gick vi och shoppade på alla affärer. Jag köpte inte så mycket bara en ögonbryns penna från Kicks. När vi shoppat färdigt ville Sandra oxså ha ett såntdära äpple med socker på så då gick hon och köpte de och så gick vi ner till älven och satte oss där och Jag gick och köpte en glass. Sen när jag kom tillbaka bajsade en fågel på Sandra så vi fick hämta servetter och tårka bort de. Efter de gick vi tillbaka till karusellerna och jag och Sandra åkte Break dance en gång till. En liten stund efter det gick vi till min farmor och satte oss och såg film. Drygt en timme senare kom resten av familjen dit och sen åt vi middag, det blev pizza. Efter middagen såg vi färdigt filmen sen for vi hem. Nu ska jag sova och det är PSG i helgen så då kommer jag tyvärr inte kunna blogga nå. Men ha de bra hejdå!

Lite bilder från idag:

hej hej! Idag har jag varit med Anna igen. På morgonen kring 12 tiden for vi och tränade squash till halv 2 sen for jag hem och började städa mitt rum. Efter typ 10 min fick Anna komma hit och hjälpa mig. När vi var färdiga for vi och handlade mat som vi skulle ha till middagen för alla i min familj förutom min brorsa är i stugan och ska sova där. Vi bestämde iallafall att vi skulle äta tacos. När vi hade ätit fick vi matkoma så då tog vi en tur med båten. Sen gorde vi mojitos och poppade popcorn och skar upp melon, sen satte vi oss framför tv och såg Another cinderella story. Nu har vi sett klart filmen och nästan ätit upp allt snacks och båda har får matkoma.

Här är några bilder från idag!

​Hej! Idag är det midsommar och vi firar midsommar med min kompis Anna och hennes familj. Idag har vi farit till Burvik med båten och ätit lunch där. Det var fint väder et tag sen började det självklart regna så vi gick in och satte oss i båten. Sen for vi hem till Anna och sminkade oss och sen tog vi bilder som vanligt. Till middag blev det grillat och det var hur gott som helst och sen så dekorerade jag och Anna våran tårta som vi gjorde igår. Det var verkligen en höjdare må jag säga! Hoppas ni haft en bra midsommar så hörs vi!