Hej!

Detta är ett litet schema för dom som vill smått börja och detta schemat är väldigt bra. Man kan följa detta schema hur länge som helst och öka minuterna och så efter hur man känner. Det gäller att äta bra oxå. t.ex att man inte ska ha så mycket kolhydrater som finns i ris.

Liten promenad = Mellan 10 min - 20 min

Vila = Behöver inte gå ut om man inte vill men det skulle vara ett + om ni är väldigt motiverade till att köra hårt.

Detta var allt för mig så vi hörs snart.

Hejdå!

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - Click here

Likes

Comments

Hej!


Hur jag gjorde på gymmet idag:

Idag på gymet så körde jag på crosstrainer i 10 min och det hjälper att få upp konditionen samt att man jobbar med hela kroppen.

sendan så rodde jag på roddmaskinen i 12 min och det hjälper att bygga upp styrkan i armarna, och man jobbar med hela kroppen. Jag kan säga att det inte kommer att visas så mycket på vågen men måtten runt t.ex midjan och nadra ställen kommer att ändras.


sen så körde jag tyngd lyfter bland annat axelpress, benpress och nästan alla viktmaskiner som fanns. Dom hjälper att bygga upp musklerna i kroppen och styrkan i händer och ben.

På arm pressarna så körde jag 21 kg på båda.

på ben pressen så körde jag mellan 14 kg - 21 kg

Och dom andra maskinerna var mellan 7 kg- 21 kg.

Till mat idag har jag ätit:

Lunch: Kvarg

Middag: Stuvade makaroner med falukorv + sallad + vatten

Kvällsmål: Kopp te men lite frukt.

Om någon av er vill börja att lyfta vikter så tänk att inte börja med jätte tunga vikter. Börja med det lättaste och jobba er fram. Det var allt för mig denna gång

Ha det bäst så hörs vi snart igen. .

Likes

Comments