Godmorgon 💗 Kom ju hem från Visby sent i går kväll och herregud vad skönt det är att sova i sin egen säng .Får dock inte sova där så länge för åker vidare i morgon eller på tisdag igen men eftersom jag är ganska rastlös så passar det mig perfekt.Ska vara hemma och bara vara idag sedan ska jag oxå försöka hinna träffa några vänner.Det är så svårt att få ihop det nu när alla åker på semester hit och dit.
Skickar med några bilder från båten igår när jag åkte hem.

Måste oxå tipsa er om något jag blivit helt kär i på Gotland.Starbucks islatte😍 Jag som inte ens gillar kaffe haha.Nu har vi ju inte Starbucks här men den finns att köpa i vissa livsmedelsaffärer så det blir min räddning !
Ha en bra dag så hörs vi💗

Heej💗 Har haft en underbar dag på stranden i Tofta. Vi tog bussen tillbaka till Visby vid 2 för lunch och lite annat.Ikväll blir det att ta färjan hem till Oskarshamn igen.Har haft 3 jättebra dagar här!

Skickar med lite bilder från gårdagskvällens outfit.

Heej💗 Är allt bra med dig? Med mig är det bara bra! Berättade ju för er igår att vi bodde så bra mitt på bästa gågatan här i Visby ,bara ett problem märkte vi i natt.Alla ,och då menar jag typ alla verkar gå den gatan till och från krogen så somnade väl runt 5 när det blev lugnt haha.Killarna går väl an men tjejerna,herregud vad högljudda de är! När vi vaknade köpte vi med oss frukost och satte oss i en jättefin park för att äta .De var sjukt mysigt tills vi fick 2 närgångna änder eller vad det nu var 😂 efter oss.Slutade med att vi fick packa ihop och byta ställe ,så lite frukost med förhinder kan man säga.
Nu ska vi nog mest strosar runt lite och se vad som händer idag.
Bye💗

Heej💗 Ligger just nu i sängen och chillar lite innan vi ska göra oss i ordning för att gå ut och äta.Vi bor i en jättemysig lägenhet mitt inne i centrum ,så har inte många meter att gå vart vi än ska.Vi kom med båten 14.30 så har mest gått runt här och kolla lite idag.
Bye💗

Heej💗 Idag har jag bara haft en skön dag.Förmiddagen spenderade jag på stranden och på eftermiddagen åkte vi med mormor till Timmernabben för lite sen lunch.Var ju här och åt även förra veckan. En favorit i repris ,verkligen.Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att packa för imon ska jag i väg på lite semester några dagar. Bye💗

Heej💗 Hemkommen efter ett bra pass på gymmet 🙏🏻

Heej💗Jag lovade ju att spela in en video där jag visade upp det jag köpte på Kreta.Tyvärr har det inte blivit av och det ber jag om ursäkt för.Eftersom det nu är så länge sedan så tänkte spela in en video på onsdag där jag visar dels lite av det jag köpte på Kreta plus det jag hittade i Stockholm i helgen. Så håll utkik!

Heej💗 Igår spenderade jag dagen i Stockholm .Var först på stan och shoppade lite.
Efter en lunch på Friday's tog vi båten över till Djurgården och Gröna Lund där vi stannade resten av dagen.Vi hade riktigt tur med vädret för lagom vi satte oss och skulle äta lunch blev det övermulet och började åska ,men när vi ätit klart hade det dragit bort.Resten av dagen hade vi sol och riktigt varm.Det var oxå Sommarkryssen så vi hörde artisterna genrepa hela eftermiddagen.Tyvärr var det jättemycket folk så det var lång kötid till de flesta åkattraktionerna men bara att gilla läget.