Tagsen igen att jag uppdaterade här. Men tänkte att jag kunde göra det nu. Morgonen började med att jag sov till kvart över 6 för orkade verkligen inte gå upp ur sängen när klockan ringde. Tog tåget 07:03 och var på Växjös stationen 20 i 8 där jag mötte upp Hampus för att gå tillsammans till restaurangen! O ni som inte vet så är jag i restaurangen på måndagar och tisdagar mellan 8-3
Iallafall så gjorde i kyckling ris och curry sås 😊😊
Just nu sitter jag på min engelska lektion då den slutar klockan 5 Riktigt segt i med att jag missar 5 bussen så jag är inre hemma fören 7 😥😥

Jag har seriöst världens bästa pojkvän! Att han kommer till mig efter jobbet klockan 12 på natten med blommat och choklad vem kan ens slå det!?
Och det bästa som finns är att ens pojkvän kommer när man är sjuk kan inte beskriva med ord hur mkt jag älskar den killen ❤️

Som ni ser i rubriken så har jag varit ledig idag! Fett skönt ska ni veta! Dagen började med att jag vaknade upp hos min älskling vi gick inte upp förrän halv 10 för vi låg o myste en stund! Vid halv 2 tog jag bussen hem till Älmhult för Lukas börjar jobba runt 2! Segt 😔
Men vid halv 4-4 tiden kom min bästavän hem till mig och vi kollade mest på pll och snackade. Sen bestämde vi oss att åka ner till byn och äta på Thai så just nu väntar vi på vår mat❤️

Som sagt så har veckan börjat! Och såklart börja måndag morgonen segt! Skulle enligt min planering ta 07:03 tåget o komma 20 i 8 till Växjö så jag hade tid på mig att byta om till mina kökskläder! Men nej nej då ska tåget komma 07:27 istället och komma 6 minuter över 8 Så direkt när jag kom till Växjö så va det ba o öka och gå med snabba steg till resturang skolan!!
Men såklart stressade jag i onödan för vi skulle inte ha kökskläder på eller att vara i köket överhuvudtaget!

Vi hade lite information i början och runt halv 10 så gick vi upp på kungsmad och skulle få mer information med något skit lyssande inte så noga!
Efter det fick vi en timmen lunch typ och började 12 igen
Men bara information om maskiner i köket o disk!
Slutade runt halv 3 så jag Amanda Nils och Oskar gick in i några affärer för jag skulle hitta skor och klänning!
Men det slutade med att jag o Amanda tog en fika på espresso!

Atm så myser jag hos min favorit ❤️

Jag kan börja med att säga att jag vaknade upp klockan 6 hos mig finaste pojkvän! Vid 20 över 7 så tog jag bussen till Osby och jag skulle ta tåget till skolan i Växjö! Men självklart så ska alla tåg vara inställda så pappa fick akut köra mig till skolan! Och atm så sitter jag på espresso och tog en lite fika ❤️❤️

Då var det dags att packa ihop och åka hem efter 5 underbara dagar på Ekerum med mina finaste pojkvän och hans Goa familj! Dessa dagarna har vi gjort rätt så mycket faktiskt kollat på Kalmar slott, gått inne i Borgholm o kollat, hälsat på hans farfar! Spelat minigolf, cyklat på en sån cykel där två cyklar och en sitter där fram! Kört Segway Och även igår så va vi ute vid Solliden tror jag det heter och kollat var kungen och drottningen bruka ha semester! Även också gick vi en lång runda på 5km runt havet! ❤️❤️

På väg till Öland med min älskling!
Iallafall igår så var vi hos Rasmus och allmänt bara chillade där, David Rasmus Kalle Oskar Erik Samuel skulle lana så jag och Lukas va där och allmänt snackade osv! Vi drog hem runt 1 halv 2!
Och idag ställde vi klockan på 11 för att hinna duscha och fixa oss innan vi tog tåget till Kalmar där hans föräldrar ska hämta upp oss!
Vi ska vara på Ekerums camping i 5 dagar!
Så det ska bli riktigt trevligt ❤️

Dessa två dagarna har varit as nice, igår fyllde jag 17 år och firade även mig födelsedag på liseberg! Men min familj och min pojkvän ❤️ vi träffade även David och några till på Liseberg! Vi åkte väl från Göteborg runt halv 10 och idag vaknade jag o Lukas runt 11 kanske och drog o åt lunch buffé på Thai! Senare in på dagen så åkte Lukas hem och jag träffade Angelica runt halv 5 och vi drog och paddlade och just nu sitter vi på sorello lch ska äta 😏

Hej igen, som sagt så va det ett tagsen jag la ut något på bloggen, och dessutom så har det väl hänt en hel del hittills på sommaren.
Jag kan börja med att berätta att dom 3 första veckorna jobbade jag på norregårds dagis!

Någon vecka efter de fick jag reda på att jag har kommit in på kungsmad woohoo och jag har redan tackat ja till platsen! Så tar även studenten ett år senare än alla andra 99:or, men vad gör de liksom😂

Sen har jag även spenderat rätt mycket tid med mon pojkvän så ja,

Även på onsdag blir jag 17 år.
Jag och min familj och Lukas ska åka till Liseberg och fira min dag där👍🏻 men ni få ha det så jätte bra så ska jag komma igång med bloggandet igen

Som det ser ut nu så ska jag börja om 1:an fast på en annan linje, för jag sökte till kungsmad detta året med och jag kom in! Och jag tänker liksom gå 3 år på ett program som jag inte ens är intresserad av (barn och fritid) går jag alltså nu! Men att gå 4 år blir de då om jah byter på ett program som jag är intresserad av är ju bättre enligt mig! Så det luta mot att jag börja på kungsmad i Växjö 👍🏻👍🏻