Hejsan svejsan!

Nu är det så att jag är återförsäljare för Partylite. Det innebär att jag säljer ljus, ljuslyktor med mera. Denna månad har vi fått erbjudanden. Om någon är sugen på att kanske köpa eller så kan ni kolla in min hemsida på Partylite WWW.tittironnow.partylite.se. Hör gärna av er för frågor. Och glöm inte, vi har super fina erbjudanden! Puss

Godmorgon. Flygresan var ett helvete för mig. Innan ens flyget hann börja rulla så fick jag panik ångest. Ja jo de hört i sig hela resan. Satt och panikgrina i omgångar.. Vilade en stund, började grina. Visste inte vad jag skulle göra, satt och åt godis, skakade med benen, trummade med fingrarna.. Så nä, senna resa var inte rolig. Men vi sitter nu i bilen påväg hem till Södertälje. Börjar bli pigg men ändå inte. Dagen består av att sova lite, plugga, plugga, plugga sen hämta molly, åka till mamma. Sen får det fan bli kväll.. Ska försöka vila lite i bilen. Godnatt, eller godmorgon.❤️

Sista dagen/sista timmarna

Hej. Ligger nu vid poolen då vi inte har ett rum. Har legat vid poolen hela dagen. Bränt mig så de bara skriker om det.. Albin vilar just nu på en solstol. Jag väntar på att få gå o äta. Bussen hämtar oss 22.10 så det är en stund kvar.. Ska snart gå o äta mat. (Äntligen), tiden går ju lite snabbade då så då är det inte långt kvar tills vi åker hem. Ska bli så skönt, sova i sin egna säng, egna kudde, bara få komma hem. 😍 har inte så jätte mycket att skriva. Tack till er som har följt med mig på denna resa. Puss

Dag 7

Halloj. Sista natten på hotellet. Dagen har varit kanon. Åkte till faliraki. Kom hem typ 18 till hotellet. Gick till poolen. Sen upp på rummen och bytte om. Sen gick vi och åt middag typ 21.30. Ligger nu i sängen och är svin trött.. Imorgon blir det att cheka ut från rummet senast 12.00.. Och bussen hämtar oss 22.10 i morgon kväll.. Så arg över det.. Nä men de har varit lugnt idag annars. Kortfattat jag vet, men är så sjukt trött. Godnatt

Dag 6

Gokväll. Ligger just nu i sängen. Har varit nere hos Mia och Nikita och bra myst.
Idag så har jag och A legat vid poolen hela dagen. Vaknade med sjukt ont i ryggen och höger armen. Dessa sängar är som att sova på golvet fast man känner fjädrarna.. Vi gick och åt på golfer resturant. Alltid lika gott. Så idag har de inte hänt så mycket. Imorgon så ska vi in till falleraki, ska shoppa lite och bada lite. Åker dit med A, Mia, Nikita, Cid följer kanske med. Nä nu ska jag sova för vi ska upp tidigt imorgon. Puss och godnatt

Dag 5

Gokväll. Som ni märkt så skriver jag ju bara på kvällarna. Men då har ju hela dagen gått då är de mer o berätta. Aa ni förstår säkert.
Men idag så väckte A mig typ 11. Såklart blev jag arg för att jag inte fick sova.. Men från typ 12 idag till typ 18 så låg vi vid poolen. Underbart FÖRUTOM att jag bränt sönder mig. Och jag blir ju fan inte brun, jag blir röd som en jävla grekisk tomat.. Sen gick A, Mia, Nikita och jag till affären. Handlade bara onödigt.. Sen gick jag Mia, Nikita och Cid till en resturang. A följe inte med för att han hade så sjukt ont i ryggen.. Jag kom hem pratade lite med A och sen bröt jag ihop totalt. Jag är så fruktansvärt arg på detta jävla hotell. Kanske har skrivit detta tidigare, men Ägarna misshandlar deras barn, framför gästerna, dom misshandlar deras söta hund. Gästerna måste typ rädda deras barn för att dom vägrar hoppa i poolen. Räddade en unge idag. Ungen hade flytväst i barnpoolen, den flyter ut till stora poolen med ansiktet under vatten och kan inte göra något. Mamman stod på land och srek på grekiska, jag ligger i poolen och tar upp barnet, den där jävla mamman tackade inte ens. Visst att hon vart rädd men vafan. Jag menar att istället för att kolla på ungen när den ligger under vattnet så hoppar man väll förfan i? Sen bor vi typ mitt i öknen känns det som. Jag vill hellre bo där det är lite mer liv och mer centrum. Där vi bor nu ser vi misshandel, vilda katten som är sjukt skadade som bara lider. Alltså jag bara brast i krokodiltårar. Jag vill verkligen inte vara kvar här. Sen vi åker ju hem på onsdag natt, vi måste cheka ut kl. 12 på onsdagen. Så då ska vi gå i typ 10h utan att ha ett rum, ligga vid poolen hela dagen? Inte ens ha en jävla dusch? Hur fan tänker dom? Vi blir typ hämtade av en buss på onsdag kväll runt 22 tiden. Vårat flyg går 01.15 dem 25/8? Jag fattar fan inte hur dom tänker. Nä nu måste jag lugna mig. Så vi gör såhär, vi hörs imorgon. Puss och godnatt!

Dag 4

Gokväll. Idag så började vi dagen med att den jobbiga jävla städerskan kommer in o väcker mig. Hon kan ingen engelska så det går fan inte o kommunicera med tanten.. Jag lackar bäver.. Sen åt vi frukost i lugn o ro. Gick hade planerat att gå till stranden men de va för varmt så vi gick till den äckliga poolen. Låg där från typ 12 till halv 4. Sen åkte vi buss till Rhodos stan med en mamma som heter Mia och hennes gullig dotter. Vi var i stan typ runt 5. Sen planerade vi att åka bussen hem 21.15 men så blev de tyvärr inte. Vi gick och tog ett kvälls dopp. (Underbart). Sen gick vi till det området vi bodde på förra året då det fanns (finns) ett systembolag där. Där blev vi bjudna på shotts och annat gott. Satt där typ en timme. Slutade med att vi fick ta taxi hem till hotellet. Vi var hemma typ 2 inatt. (Därför en sen uppdatering)! Vi packade upp de vi handlade sen gick vi till Mia och tog de lugnt. Och nu ligger vi i sängen. Kommer den där jävla städaren imorgon bitti tidigt som fan slänger jag fan en toarulle på henne.. Godnatt puss

Dag 3

Idag så vaknade vi runt halv 10. För då kom städaren.. :/
Vi åt frulle i lugn o ro. Sen tog vi oss ner till poolen och har legat där typ hela dagen. Så skönt o inte göra så mycket. Runt 4 halv 5 så gick vi och åt. Vi åt lite olika. Typ dolmar, cheesbolls och vitlöksbröd med tzatziki. Mumma. Sen gick vi tillbaka till hotellet och tog de lugnt en stund och sen gick vi o bada i poolen igen. Vi träffade även några svenskar som va trevliga.
Det tråkiga med hotellet är att jag är så sjukt missnöjd. Ägarna misshandlar sitt barn, misshandlar även deras hund.. Blir så förbannad och ledsen.. Nu ligger vi i sängen och ska sova och klockan är nu 23.34.

Sista bilden är utsikten från våran dörr. Rätt tråkig. Eller aa det är så tråkig utsikt från balkongen och dörren

Dag 2.

Vi vaknade runt 12 idag. Sen gick vi till stranden och stekte oss lite. ( jag brände sönder mig) sen gick till hotellrummet, duschade av oss saltvattnet. Sen gick vi till poolen. Sen käkade vi lunch vid typ 4 halv 5. Gick sen till hotellrummet och tog det lugnt. Gick lite senare på kvällen och åt. Och nu ligger vi i sängen och ska sova. Godnatt.

Juste, Jag hittade en katt som levde men hade ett hål runt halva magen. Blev så ledsen för jag kunde inte rädda den.. Mår fortfarande dåligt över kattens lidande.. 😭

Juste ni ska också få se hur "rent" vi har det på rummet

Hej. Idag kom vi till Grekland. Ska försöka att skriva under denna vecka. Ikväll blir det kortfattat.
Dag 1.
Vi var på hotellet ca11. Vi packade upp och sen gick vi till afandous centrum som inte va ett centrum.. Så besviken.. Sen kom vi hem och sov en stund. Och nu på kvällskvisten så gick vi till ett jätte mysigt ställe och åt mat på. Klockan är nu 23.13 här i Grekland. Brände mig också.. 😭

Som sagt, det blev em kortis. Förhoppningsvis mer imorgon kväll.