Heej igen! Nu blir det ett till inlägg idag för just nu sitter jag i hotellobbyn och har wifi. Så inlägget som skulle upp i tisdags kom upp idag istället. Men jag tänkte berätta lite om igår & idag! Jag måste snabba mig lite för vi ska till stan strax!m

Jag berättade ju att vi skulle på båtutflykt igår, det gjorde vi också. Men det var mer eller mindre en olyckad utflykt😁. Det började med att våran buss till båten var försenad så när vi kom till båten så var alla platser som var ute tagna, så vi fick sitta inne vilket jag tyckte var lite sådär eftersom vi skulle ändå vara där i ca 6 timmar och då vill jag ha lite sol på mig hehe. Aja men det fanns inget att göra åt det så vi satte oss inne i båten. Sedan gick det bra börja biten och vi hade ett badstopp där jag fick några bra bilder med min GoPro. Sedan började det gunga en heeeel del. Då var det inte så mysigt att sitta på dendär båten ska jag säga... Ni kan ju tänka er vad som hände😁😁 folk mådde inte så bra kan man säga... Det var extremt obehagligt tyckte jag, men som tur var så klarade min familj sig! Sedan så när vi äntligen kom fram till stranden och skulle gå av båten så kunde vi inte gå av för det var för mycket vågor så vi fick åka igen. Men jag tog bilder på stranden iallafall och det var super fint vatten. Det var helt turkost o ch sanden var helt vit. Då ville alla bara hem så fort som möjligt. Men resten av resan gick bra sen. När vi kom hem var klockan redan 5 så då la vi oss vid poolen någon timme. Så det var gårdagen.

Idag så har vi legat på stranden hela dagen och det har varit super härligt! Jätte varmt! Så det var typ det haha. Nu ska jag gå. Ni kommer självklart få bilder också!❤️❤️❤️❤️

Hej! Jag vet inte riktigt när detta kommer att komma upp för jag skriver just nu med mitt 4G eftersom vi inte har något WIFI på vårt hotellrum. Men jag hoppas på att få upp det direkt. Klockan är just ni 23:48 här. Jag tänkte berätta lite om vad vi gjort igår och idag! Och självklart kommer det bilder också;). Så igår, vi gjorde inte något speciellt utan vi låg vid poolen hela dagen och på kvällen gick vi ner och tog ett dopp i havet och sedan gick vi på stan.

Idag däremot så ställde vi klockan på 06:00 och gick ner till havet. Det är nämnligen så att sköldpaddorna som lever i havet här kommer upp på stranden på morgonen så vi ville gå ner tidigt och kolla ifall vi kunde se några. Tyvärr så såg vi inte några sköldpaddor men vi såg spår från dom i sanden. Det var ju bättre än inget iallafall! Sedan gick vi och åt frukost och tog bra solstolar vid poolen, vi låg vid poolen hela dagen och på eftermiddagen gick vi en promenad längs stranden som var ca 5 km. På kvällen idag så gick vi ner till stranden igen för att ta lite bilder med kameran, och efter det så gick vi på stan ikväll igen.

Imorgon blir det att gå upp tidigt igen för då ska vi på båtutflykt till en jättefin strand här på Zakynthos! Så det ska bli super kul! Jag uppdaterat er med bilder från det på torsdag!
Aja, nu ska jag ställa klockan och sedan sova. Så vi hörs en annan dag! Godnatt<3

Hej! Hehe, nu var det ett väldigt bra tag sedan. Men just nu sitter jag på en uteservering på Zakynthos. Klockan här är 22:43 just nu. Har varit här i 2 dagar nu och det är super skönt! Igår när vi kom hit så var det super varmt verkligen, det var ca 35-36 grader så då låg vi vid poolen hela eftermiddagen. Idag var vi vart vid poolen och även vid stranden en stund på eftermiddagen. Idag var det fortfarande varmt men runt 33 grader så det var helt klart skönare idag. Igår var det nästan för varmt. Men jag tänkte bara berätta lite snabbt att vi bor precis vid en strand där det finns havssköldpaddor så någon dag i veckan kommer vi att hyra en båt och åka ut och titta på sköldpaddorna. Men iallafall här kommer lite bilder från dom första två dagarna här! BTW så har jag en massa bilder på min gopro som kommer upp här en annan dag!<33

Hej! Här kommer lite bilder som jag tagit från Spanien! Det kommer förmodligen att komma en hel del fler bilder nu under veckans gång hehe, men här är dom första som jag tog idag❤️☀️👍🏼

Hej! Jag har tagit bort alla mina förra inlägg på denna bloggen och hade tänkt börja blogga igen på nytt. Jag har saknat det lite faktiskt. Jag vet inte riktigt om jag ska ha något "ämne" på bloggen. Men jag tror jag kommer uppdatera med det jag känner för mest.

Så att inlägget inte ska bli så kort så kan jag skriva lite om min vecka också. Denna veckan har vi haft två prov. NO och SO... Vi har en massa inlämningar och prov nu innan sportlovet. Nästa vecka har jag spanska och matte prov... Idag har jag inte gjort så mycket. Vi börjar kl 9.20 på fredagar vilket är väldigt skönt! Ikväll har jag kollat några avsnitt av The Vampire Diaries vilket är en serie jag verkligen fastnat för! Jag är på avsnitt 11 säsong 1. Men har sätt hela säsong 6... Jag började med säsong 6... Hehe:)

Det kommer även komma en del bilder på bloggen eftersom jag tycker det är väldigt kul att fota och redigera! Här kommer tre bilder från idag och igår.