Hej på er!

I fredags sov jag hos Willy och på lördagmorgon åkte vi till Sverige. Willys mammas syster skulle gifta sig så då följde jag med. Vi kom fram till hotellet vid halv 11 och fick våra rum direkt. Efter det tog vi det bara lugnt i nån timme innan vi gick ut för att äta lunch.

Efter lunchen gick jag en sväng på Drottninggatan och kom hem med lite godis, en choker och en tröja. Sedan låg vi bara i sängen och tittade lite på youtube innan det var dags att fixa oss inför kvällen.

Bröllopet var i stadshuset och det var huuur fint som helst (har dock inte några bilder därifrån)!! Sedan tog vi taxi till till Gamla stan där vi skulle äta middag. Restaurangen hette No.53 och vi åt 5 rätters (!!!). Aldrig vart så mätt i hela mitt liv haha.

Efter middagen så var alla så sjukt mätta så vi gick tillbaka till hotellet istället för att ta taxi. Det tog ca. 20 minuter.

Väl tillbaka på hotellet gick vi upp till rummet direkt och somnade med en gång (så trötta hahah).

Dagen efter vaknade vi vid halv 10 och gick sedan upp och åt frukost. Det var väldigt fullt på frukosten (vi gick verkligen heelt fel tid), men aja vi fick mat i magen iallafall. Efter det gick vi upp på rummet och packade och sedan gick jag och Willy till Espresso House eftersom att det låg mittemot hotellet,

Sedan hann klockan bli närmare 12 och vi sa hejdå till alla och gick mot Cityterminalen för att ta bussen till Kapellskär halv 1.

Hihi väl på båten hem så passade jag på att ha en liten photoshoot i tomtens stol.

Nu är jag hemma och är sjuk... (passligt såhär vid provperioden......) Aja, nya tag imorgon. Nu måste jag sätta mig och plugga samhälla.

Kram <33

Hejhej! Imorse vaknade jag vid 11 tiden men låg kvar i sängen till kl. 13 (haha typiskt mig!!). Sedan steg jag upp och åt frukost och därefter åkte jag hem till Jonna för att jag skulle färga hennes hår. Sarah var också där och vi vart även bjudna på farsdagsfika! Efter att håret var färgat och klart så åkte jag hem igen. När jag kom hem så blev det fika igen och vi grattade pappa <3. Haha, eftersom att det var farsdag så ville pappa bjuda på middag. Lövbiff, pommes och bea blev det! Mums! Nu sitter jag och pluggar och försöker förstå något av mina anteckningar...usch, fysiken och samhällan är det värsta jag vart med om... Aja, snart är den här perioden över och jag är snart tillbaka i frisörsalongen igen!

Kram!

Hejsan hejsan!

Tänkte starta upp bloggen med lite snapchat memories från oktober! Alltid trevligt med lite tillbakablickar på bättre tider, speciellt i det här vädret. Trevlig helg på er! <3