Idag har jag haft en rätt chill söndag, så som det ska vara. Dagen började på gymmet med ett härligt pass och efter det åkte jag hem för att äta lunch.
Sen under eftermiddagen har jag bara fixat en massa. Jag har gjort om lite och framförallt storstädat mitt rum. Men jag har även haft lite mini spa med mig själv. Har skrubbat ansiktet, noppat mina ögonbryn och just nu målar jag naglarna. En perfekt söndag för mig är verkligen att förbereda sig inför den kommande veckan<3

Hoppas ni haft en bra söndag, kram<3

Heej
Nu är jag hemma i kalla Sverige igen. Vi har haft en så härlig semester i Egypten men nu är det skönt att komma tillbaka till vardagen och lite rutiner.

Vi har faktiskt varit hemma sen i torsdags men det har inte hänt så mycket under dessa dagar.
Vi kom hem på natten mellan torsdag och fredag, och på fredagsmorgonen klev jag upp för att ta mig till skolan. Idag är det lördag och jag har endast slöat i soffan framför Netflix och kollat på en massa filmer och serier, mysigt<3

Men eftersom jag inte har gjort så mycket under dessa två dagar tänkte jag lägga in lite bilder från vår semester, för jag kan inte få nog!

Hej<3
Har inte så bra wifi här i Egypten så har inte uppdaterat sen vi kom hit. Men nu hänger jag vid en beachbar nere på stranden som faktiskt har väldigt bra wifi, så tänkte passa på att göra en inlägg.

Hittills har våran semester varit underbar. Vi har mest legat vid poolen eller nere på stranden och bara tagit det lugnt i solen, såå skönt!
När vi är utomlands brukar inte vi åka på utflykter eller annat. Men den här gången bestämde vi oss för att göra det. Tillsammans med en guide och en kameraman hyrde vi fyrhjulingar och åkte ut till öknen, det var så himla roligt och verkligen häftigt! Kan verkligen rekommendera om ni har chansen.

Men nu resten av veckan har vi inget planerat. Vi ska bara ta vara på sista dagarna för på torsdag åker vi hem och på fredag är det skola igen. Hade inte haft nått i mot att stanna här några veckor till, vill verkligen inte tillbaka till kalla Sverige.

Lite bilder från senaste dagarna

Nu är det dags! Just nu sitter vi på Arlanda och väntar på att få kliva på planet till Egypten! Nu väntar en veckas semester med massa sol & bad<3

Inatt sov vi på Best Western Plus Park AirPort hotell, som ligger cirka 10 minuter från Arlanda. Ett väldigt fint hotell och de hade verkligen en god frukost. Dock klev vi upp 4:30 så jag hade tyvärr inte så mycket aptit, men bland annat lite smoothie smakade jag ändå.

Hej! <3
Just nu sitter jag i bilen på väg mot Stockholm. Vi ska nämligen sova på hotell inatt eftersom vi tidigt imorgon ska ta ett plan till Egypten! Ska bli så himla skönt med lite sol & värme, verkligen behövligt.

Men eftersom jag inte gjort så mycket förutom att packat idag, så tänkte jag lägga in lite bilder från igår! Hade det verkligen super trevligt igår och hann med en massa saker. Började dagen nere på gymet med min bästis, vi körde verkligen ett jättehärligt pass med fokus på ben och rumpa. Hann även med lite shopping med en annan vän och dagen avslutades med ett födelsedagsfirande för min fina vän som fyllde 17 år!

Nytt år, nytt jag?

Jag har många gånger tänkt börja med en blogg men aldrig tagit tag i det. Jag gillar att skriva samt ta bilder och redigera så jag tänker att blogga skulle vara något för mig. Så nu när det är nytt år och allt tänker jag ta tag i saken och äntligen börja blogga!

Mitt namn är iallafall Tilde och jag är 16 år. Jag kommer i den här bloggen skriva om min vardag och vad jag gör. Mina dagar består till största del av skolan, familj, vänner och träning. Men jag har även ett intresse för mode, smink och foto.

Ingen har nog missat att det nu är ett nytt år, 2018! Jag har inga planer framöver förutom att jag ska åka utomlands med min familj nu sista veckan på jullovet, det ska bli så himla välbehövligt och skönt!