Dagen har varit väldigt oklart men ändå jättebra, slutade 11 som jag skrev i tidigare inlägget men stannade ändå kvar till efter 2 för att arbeta med mitt gymnasiearbete! Vid 5 åkte jag på en arbetsintervju och jag fick jobbet men tackade nej. Jag åkte direkt från intervjun till jobbmötet med Ågården som gick toppen, ska bli så roligt att få jobba på Julgalan detta år tillsammans med massor av sköna och duktiga människor :-D Efter mötet åkte jag och Elsa till gymmet och körde ett överkroppspass och känner redan nu hur fet träningsvärken kommer va imorgon. På tal om imorgon är jag SÅ taggad på 200-dagarsfesten vilket också blir första studentfesten wiho!!!!! Känner att jag flängt runt på olika ställen hela dagen så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på PH alldeles strax.

Hade idrott igår första lektionen sedan var jag ledig fram tills ett och då hängde jag med Elsa och vi skulle plugga men det slutade med att vi satt hemma hos min faster Sofia som flyttat granne till mig! Efter skolan pluggade jag tills jag och bästis till gymmet och körde ett bra benpass! Idag slutar vi 11 för sista lektionen är inställd, så skönt. Runt 5 ska jag iväg på på en rolig sak och efter det ska jag på ett jobbmöte för på torsdag och lördag ska jag jobba på Julgalan med Ågården, sååå kul!

De sista dagarna på Gran Canaria var väldigt bra, vi åkte till ännu ett köpcenter, åt jättegod mat och tog vara på den sista solen och njöt av den sista frukosten<3 Flygresan gick snabbt då jag laddade ner massor av mordhistorier på poddappen som jag satt och lyssnade på hela resan! Idag är det första advent vilket känns hela sjukt, detta år har gått läskigt snabbt och snart är det studentåret!! Har under kvällen umgåtts med Mathilda, ätit chips och dipp och skickat in en analys i tid vilket känns jätteskönt. Har så mycket i skolan nu när jag missat en hel vecka så det är bara att sätta igång och försöka bocka av allt som ska göras. Ska försöka sova tidigt för att ställa om dygnet för imorgon står klockan på 7, känns inte helt okej efter en veckas ledighet:/

Som ni kanske redan märkt älskar jag Ideal Of Swedens mobilskal och just nu har dom 50% rea om ni anger koden "BLACK50" i kassan! Jag har precis beställt ett nytt skal, de längst ner till höger då mitt gamla gått sönder! HÄR HITTAR NI TILL REAN.

När man inte har något att göra i solstolen så kan man ju passa på att internetshoppa lite eftersom det är blackfriday! Med "black20" får man 20% på Nelly.com. Håller tummarna att paketet hinner komma innan onsdag då det är 200-dagarsfest!!! Äntligen börjar det🍾

Idag är det fredag vilket betyder våran sista heldag här borta för vi åker hem imorgon på eftermiddag. Våra dagar har sett väldigt olika ut då vädret endast vart bra typ en dag så vi har hyrt en bil, åkt runt i olika byar, vart i ett stort shoppingcenter där jag köpte en adidas-tjocktröja jag velat haft länge, ätit på restauranger och hängt vid poolen såklart!
Jag vaknar alltid innan Jesper så passar på att slänga in ett inlägg innan vi ska gå ner till gymmet och köra ett pass innan frukost. Det ser ut att bli bra väder idag så förhoppningsvis kan jag få lite färg på kroppen också! Hoppas alla får en jättefin dag!!

Klickade hem dessa i veckan och har redan blivit kär i både foundationen och pudret! Använder nästan aldrig foundation men på helgerna när man vill va lite snyggare kan det vara lite kul att fixa iordning sig lite extra! Har även hört otroligt mycket bra om pudret så klickade hem det också, passade på nu när det fanns i lagret då det nästan alltid är slut!

Igår åt vi som sagt på en resturang och tyvärr blev vi alla lite besvikna då vi är vana med sushin i Köping som är mycket godare. Blev en väldigt sen middag så direkt vi kom hem gick vi och la oss. Ätit hotellbuffé i vanlig ordning och nu ligger vi vid poolen och försöker locka fram solen som gömmer sig bakom molnen just nu. Vi får se vad som händer senare om vi åker till en annan stad och shoppar eller om vi stannar här på hotellet!

Flygresan tog ungefär 6 timmar och eftersom jag har sjukt svårt att sova på flygplan/buss/bil blev det väldigt långtråkigt, som tur var hade jag laddat ner massor av podcaster och ljudböcker!
Hotellet är helt galet, vi har det största rummet med jacuzzi på ballen och resten av hotellet är så fint och lyxigt, inte van med det haha. Igår åt vi grillbuffé och sedan badade jag & Jesper innan vi gick och la oss. Vaknade tidigt imorse och då gick vi ner till frukostbuffén och sedan till gymmet och körde ett pass. Resten av dagen spenderas i solstolen under en palm med en drink i handen🍹Ikväll ska vi äta på Gran Canarias finaste resturang och det bästa är att det finns sushi där<3