Nu ska jag börja ta tag i bloggen igen! Har varit frånvarande på senaste tiden! Men idag vaknade jag vid 07.00! Klädde på mig och sånt man gör på mornarna! Vid 08.15 träffade jag liv vid en järnväg och sen cyklade vi till skolan! Efter skolan så cyklade jag hem och gjorde läxor och åt! Och nu har jag precis duschat och ska titta på idol och efter det biggest loser VIP! Och efter det ska jag sova! ♡

I tisdags så börja de skolan! Vaknade vid 70:00! Var faktiskt inte så trött som jag trodde. När jag hade gått upp ur sängen så klädde jag på mig och gick och åt frukost! Efter det så borstade tänderna och allt annat skit man gör på morgonen! Sen cyklade jag och mötte Nilla och Liv! När vi kom till skolan så pratade vi om schemat och sånt som man gör första dagen. När vi hade slutat så var jag bara hemma och tittade på youtube och sånt! Och gick typ och la mig vid 22.15!

Oj vad länge sen jag tittade in här! Har typ glömt bloggen! Men ska försöka uppdaterad så mycket jag kan nu! Igår på kvällen så skulle vi till Nova och äta middag! Elly var även med lite men hon åkte hem typ vi 21.30, vi hade såå kul! Det slutade med att jag sov hos Nova och idag så har vi inte gjort så mycket! Lyssnat på musik och snackat, såå älskvärt! Jag gick hem från Nova vid 21.00! Och när jag kom hem så gick jag och la mig och tittade på youtube och nu ska jag sova!

Er älskar jag!❤

Har verkligen inte vloggat på jätte länge! I dag har jag jag inte gjort så jätte mycket, men vaknade vid typ halv elva! När jag hade gått upp ur sängen så åt jag frukost och sen sprang jag en liten runda! När jag kom hem så duschade jag och sedan åkte jag till bulten med några kompisar! Efter det gick jag hem och åt och sen komma Adde och hämtade mig för vi ska sova över! Och jag har inte gjort så mycket vi var och handlade Glass, nom nom! Sen så tittade vi på allsång på Skansen! Och nu har vu bara pratat lite och ska typ sova snart!

Igår var det midsommar, så tänkte berätta om min midsommar! Jag vaknade vid typ halv 9! Och vid 9 så åt jag frukost! Efter det så var jag ute och sprang en runda, såå skönt! Sen gick jag och duschade och tog på mig en klänning! Sen gick jag, pappa och Agnes och gjorde kransar! En liten stund efter vi hade gjort kransarna åt vi sill, potatis, köttbullar och lite annat! Sen vid 3 dansade vi runt midsommarstången! Sen vid 4 åt vi jordgubbar, glass och tårta, såå gott! Och mellan 4 och 7 gjorde vi inte så mycket! Men vid 7 så gick vi till havet och kände på vattnet! Och när vi hade känt på vattnet så var det musik quiz! Fast vi vann inte! Men sen när de var slut gick vi tillbaka till husvagnarna! Och spelade lite kort och så! Och vid 12 så gick jag och la mig! Hoppas ni har haft en bra midsommar!

I morse då vaknade jag vit typ halv 8! När jag gick upp iträ sängen så klädde jag på mig och åt frukost! Sen vid halv 10 körde vi till Öland för att fira midsommar! När vi kom fram till Böda så satt vi upp tältet och sen så kom dom som vi är här med! Och vi barnen var på lekparken medan dom andra satt up tälten! Sen så hick vi till en resturang som la på campingen! Jag åt buffé, såå gott! Sen gick jag och några av barnen och köpte godis och då gick vi till husvagnen igen och lysande på musik, åt godis, spelade kort och pratade, såå älskvärt! Men ny så ska jag sova! Och tror ej det kommer bli så mycket inlägg i sommar för hinner/orkar inte att skriva! Men några blir det men imon är det midsommar så då tror jag att det kommer ett inlägg men vi får se!

En bild från Ölandsbron och en bild på blommor från Öland!🌸

Har glömt att blogga nu på ett tag men jag tänkte att jag ska berätta om gårdagen för då var jag på tosselilla med bulten! Jag vaknade vid typ kvart över 7 och la och i sängen till halv! Sen gick jag upp och packade väskan! Jag packade matsäck, badkläder, handduk och lite sånt! Vi 10 i 8 så cyklade jag o mötte liv! Vi cyklade tillsammans till bulten! Vid kvart över 8 gick bussen! I bussen satt jag med liv! När vi kom fram så fick vi våra band! När vi hade lämnat alla våra saker där vi skulle va så sprang jag och några kompisar till vilda musen för där brukar det alltid vara så lång kö så vi tänkte att vi började med den! Sen så gick vi till klon och skulle åka den var sååå nervös för hade aldrig åkt den innan, tyckte den var as rolig men blev lite yr! Efter det så åkte vi hela havet stormar ( vet ej om den heter så men jag kallar den så) sen gick jag, Liv och Hedvig och åt churros, sååå gott! Sen gick vi och badade det var ganska kalt att bada för det blåste som in i men när vi hade badat gick vi och åt! Sen körde vi gokart, älskar! Sen gick vi och åkte klon igen! Och den gången åkte jag två gånger i rad mådde sååå illa så trodde jag skulle spy! Men sen åkte vi vilda musen igen för det var inte alls lång kö! Sen gick vi tillbaka! För vi skulle hem vid 4! När jag kom hem så packade jag upp sakerna och så och började packa inför på torsdag för då ska vi iväg med husvagnen men det får ni se imon vart vi ska!

OMG! Idag fick jag sommarlov, jaaaaa! Idag så var jag i skola till 11:10! Sen följde Hedvig oLiv med mig hem! När vi kom hem så kom resten av alla tjejer i 5L o 5K (förutom 3 som ej kunde komma) och då fikade vi! Sen gjorde vi musiktävling och dansade och lite sånt, älskvärt! Sen gick 2st hem då gjorde vi en lek eller vad men ska säga! (Jag gick ner i källaren och så skulle dom hitta mig och jag skulle skrämma dom) Sen så gick två hem och och vi som var kvar gjorde ej så mycket! Efter en liten stund åt vi tacos, nom nom! Sen så skulle dom hem och då gjorde jag inte ett skit! Sen vi typ 8 cyklade jag till essoparken för att träffa Zelda! Sen cyklade vi hem till henne o gjorde lite saker! Vi 10 cyklade jag hem! Och inte gjorde så mycke! Men nu ska jag sova!

Asså Omg imon är det skolavslutning, är såå taggad! Men i alla fall i dag har jag varit i skolan och vi har typ bara städat bänkarna o klassrummet! Efter skolan cyklade jag en liten sväng till marknaden för idag var det marknad! Köpte en munk, älskar! Sen när jag kom hem så gjorde jag inte ett skit! Men vid tio över 8 då kom liv till mig för vi ska sova över för vi ska fixa oss imon tillsammans! Vi har precis krupit till kojs och nu ska vi sova! Då hörs imon!

En bild på liv, och en bild på mina avslutnings skor! ♡

Idag har jag varit i skolan som vanligt! Efter skolan cyklade jag o några kompisar till Coop för att handla lite till brännbollen! För idag vi halv 3 så spelade 9:orna mot lärarna brännboll, såå kul att titta på! Gissa vilka som van! Såklart vann 9:orna för dom är bäst! När det var slut så cyklade jag till en liten fotbolls plan där jag bor! Där spelade jag o några kompisar fotboll! Sen cyklade jag o liv till olonskogen för att se på en uppvisning några i 2:an hade! Sen så cyklade jag vidare till idrottsplatsen för att titta på en match! Sen cyklade jag hem! Och nu har jag precis övat på min redovisning jag har imon! Och snart ska jag sova!