Idag vaknade jag av mig själv 9:10 och väckte de andra.
När vi var nere och år frukost fick vi reda på att frukosten hade öppet till 10:30 och vi trodde den stängde 10:00. Så imorgon sover vi längre.
På förmiddagen när vi badade i poolen råkade jag fastna i mitt halsband så jag bara drog och halsbandet gick sönder. Tur så satt kedjan fast i mitt hår men berlocken var borta. Jag såg 2 norska barn, eller lättare sagt hörde och såg att de hade cyklop på så jag förklarade hur halsbandet såg ut och de började leta. En av barnen hittade till slut berlocken.
Vi åt sen lunch och där efter gick vi ner till stranden och badade. Senare på eftermiddagen följde jag med min bror och gymmade.
På kvällen åt vi på hotellet och sedan gick vi och spelade minigolf i byn, kul!

Detta var min dag 3 i Grekland. OBS! Är inte i Grekland nu utan detta är en throw back sen en vecka tillbaka!

Klockan var ställd på 9:20 idag så vi säkert skulle vakna och få frukost. Jag kan säga att jag var riktigt trött, men inte så konstigt då svensktid ligger en timme efter.
Vi åt frukost sen gick vi ner till stranden och låg där till lunch. Vid lunch var vi tvungna att gå tillbaka till hotellet för att få lunch, sedan gick vi ner igen.
16:00 gick vi upp från stranden och satte oss i baren. Min bror kom till slut tillbaka från gymmet som låg i grannhotellet och då badade vi i poolen.
18:00 gick vi upp på rummet och gjorde oss i ordning inför kvällen då vi ska äta på hotellet som vanligt.
Därefter gick vi en runda i byn sedan i sängs.

Detta var min dag 2 i Grekland. OBS! Är inte i Grekland nu utan detta är en throw back sen en vecka tillbaka!

Resor

Klockan ringde 1:30 på natten och vid 2:00 begav vi oss mot flygplatsen. Den natten sov jag bara 30 min då jag inte kunde somna, antagningen av förväntningar.
Vi var framme på flygplatsen klockan i köpenhamn vid 3:30. Klckan 4:00 checkade vi in väskorna. Flyget gick 6:30 som skulle ta oss till Kreta i Grekland. Det skulle ta 3 h att ta oss till Chania i Kreta, men vi landade 45 min före vi egentligen skulle landat, skönt!
Vi har aldrig åkt charter innan utan alltid bokat själva men detta året valde vi att testa, så vi fick skjuts av buss till vårt hotell som låg i Platanias och hette Porto Platanias Village. Det var 5 stjärnit och vi hade all inclusive. Klockan hade blivit 13:00 när vi kom fram till hotellet så vi gick direkt till lunchen.
Där efter låg vi vid poolen och även ett dopp i havet.
På kvällen åt vi kvällsmat på hotellet sen gick vi en runda i byn. Efter det spelade vi 10 000 som är ett tärningsspel.

Detta var min dag 1 i Grekland. OBS! Är inte i Grekland nu utan detta är en throw back sen en vecka tillbaka!

Resor

Vill ni veta om min Greklands resa som jag kom hem ifrån i Söndags så är det bara att håll utsikt.
I morgon kommer kommer min resdagbok!
Dag för dag kommer jag berätta vad min familj hittade på.. En dag där berättas under en dag på bloggen. Så Dag 1 kommer imorgon och dag 2 på fredag osv, tills jag kom hem från resan.
Hoppas ni är nyfikna och tittar in för att följa resan i efterhand! :)

Övrigt

I tisdags när jag var på väla blev det en runda in i ikea. Där köpte jag nya gardiner för 199:-, 2 vita krukor samt 2 doftljus i lukten vanlig.

Innan hade jag 2 svarta raka gardiner med svarta snören, lite tråkigt och fick knappt in något ljus. Nu får jag in betydligt mer ljus!
På min byrå hade jag lite småkrams blev mest liten städning.

Min vardag

Till lunch idag blev det ett smidigt, gott och rätt så nyttigt snack. Det blev yoghurt blandning!
Recept:
En halv skål blåbärsyoghurt (utan tillsatt socker)
En näve branfleaks
Lite hallon
Detta smakar så gudomligt gott, man kan även byta ut branfleaks mot vanliga cornfleaks men det bli inte lika nyttigt. Men gott det med.
Det blev även en mys måltid då vädret erbjöd att ha tända ljus, regnet bara öser ner. Mysigt!

Shopping

Vitt stickad kofta - Cubus // Röd blus - New Yorker // Grå melerad tröja med snörning - Cassels // Svarta byxor, modell Alex - Gina Tricot // Beige stickad tröja - Lindex // Svart BH - New Yorker // Svart blus - Zara.

Min vardag

Idag bestämde jag mig för att ta mig till väla med en kompis!
Det blev en mysig dag med mycket shopping från både väla och ikea. Vi gick i affärer och sedan tog vi en runda i ikea, sen mat. Vi fortsatte sedan får tur på väla.
Det kommer en haul senare så håll utsikt. Hoppas ni har en mysig kväll!