Detta kan nog ha varit höjdpunkten på hela resan, vi åkte alltså ut med en båt till 3 små öar under hela dagen.
De roligaste var ju nästan när man väl åkte båten till alla dessa öar, båten åkte så snabbt så de skvätte upp massa vatten på oss Hahah. Sedan så var de as go musik på och massa god mat. Detta är något jag verkligen rekommenderar att göra när åker till Kos. Båtresan kostade endast 300 kr och då fick man även mat på båten.

Första ön vi besökte var Pserimos som hade endast 45 st invånare och kolla vilket vatten dem har!! Jag redigerar inte ens bilderna. Det var faktiskt min favorit ö för det var så himla mysig och fint, synd att man bara kunde stanna där i 1,5 timma. Hade gärna varit där över en natt.

Den andra ön som hette kalymnos tog jag inte så jätte mycket bilder ifrån tyvärr men de är just för att man hade så lite tid att vara där och jag vill se så mycket som möjligt. Den ön var mest känd för bergsklättring så det fanns ingen strand där.

Sista ön bodde de 0 invånare, där kunde man endast hoppa i från båten och sedan ta sig i land. De är mest känt för de fina vattnet, och vattnet var så mycket finare i verkligheten än på bilderna. Så de blev inte så mycket bilder därifrån heller, för jag kunde ej hoppa i vattnet från båten och ta mig i land med mobilen.

Dag 3 så var vi på paradise beach, dagen innan så beställde vi bussbiljetter via hotellet.
Och på morgonen så kom en buss och hämtade upp oss, resan tog sammanlagt 1 timma dit.
När vi kom fram så stannade bussen på berget så man såg ut över hela beachen, så otroligt fint.
Efter en stund på stranden så beställde vi trampbåt som vi kunde ha i 30 minuter.
När man kom längre ut med trampbåtar så såg man de kristallklara vattnet, har aldrig badat i sånt fint vatten innan.
Sedan åt vi lunch och efter de badade vi ännu mera, tyvärr så gick bussen hem redan vid 4 men de var verkligen värt alla pengar.
Om ni åker till Kos, åk dit!!

Jag och Joel var som sagt i Grekland ( Kos ) en vecka i slutet på Augusti. Och jag tänkte dela med denna veckan för er. De var verkligen en av dem bästa resorna jag har gjort och jag fick uppleva de med den människan som jag älskar mest.
Jag kommer lägga ut i olika delar för att de inte ska bli så mycket bilder för er på en och samma gång.
Tänkte börja med en bild från flygplatsen såklart och sedan lägga upp bilder på första heldagen för vi åkte som sagt dit på kvällen.

Första intrycket av kos var helt underbart, varmt och skönt och så himla fint. Vi började med att gå runt och ta lite kort överallt och sedan så la vi oss på en strand och beställde in lunch och åt på solstolarna.
Första dagen var vi bara på stranden och på kvällen så upptänkte vi stan genom att gå in i affärer och åt middag på en resturang.
Vi testade crepes med nutella och jordgubbar, såå gott!!
Vid 12 tiden åkte vi hem och sov för vi var helt slut efter den dagen haha.

Från Gina

5 saker jag alltid har i mitt kylskåp ( nu bor ju jag hemma men om jag fick välja vad jag alltid skulle vilja ha i mitt kylskåpet så skulle jag valt dessa... )

- avokado

- vattenmelon

- nudlar

5 saker jag älskar att göra

- resa, vem gör inte?? Hehe

- träna, älskar verkligen känslan efteråt.

- umgås med dem som jag älskar

- sova haha

- åka berg - och dalbanor

5 saker jag vill ska hända innan året tar slut

- en till resa hade ej suttit fel

- fixa mina ögonbryn

- julshoppa, älskar verkligen de

- ta studenten, fan att de är nästa år hehe men kan iallafall kika på min mössa och klänning.

- åka på spa med mamma.

5 saker jag saknar i min garderob

- choker

- en höstkappa

- massa mysiga koftor till hösten

- uggs

- några snygga stövlar

5 saker jag inte klarar mig utan

- ( min familj, alla min kompisar och Joel )

- chips!! Asså jag skulle verkligen inte klara mig utan de.

- min mobil

- sushi!!

- min säng

Idag vaknade jag upp kl 12 med jätte ont i halsen, så segt att bli sjuk när de är sommarlov! Är iallafall glad att jag ej kommer bli sjuk när jag och Joel ska ut och resa om 12 dagar.
Idag kommer de inte hända så mycket men ska alldeles strax iväg och köpa pizza och sedan kolla på film.