​Idag har vi varit på dop till lille Oscar! Var tvungen att ta bild på dem fina tårtorna och allt som dem hade fixat, så himla fint och gulligt. Imorgon kommer äntligen Nellan hem också från landslagsläger i Bosnien, ska bli så kul!

Bestämde oss för att baka lite idag, jag, Nellie och Tobbe haha så mysigt det var. Luktade jul i hela huset av all kanel. Vi gjorde typ ett banan/pepparkaksbröd och pepparkaksbollar. Märks att vi körde rätt mycket på pepparkakssmaken haha. Sen gjorde Nellie lite ugnsrostade nötter som vi ska ha ikväll till FREDAGSMYSET!

Receptet på kanelbollarna hittar ni HÄR och receptet på brödet HÄR

Ha en mysig helg allihopa!

​Nu sitter vi och väntar på bussen som ska ta oss till flygplatsen för att efter en vecka här i Cypern bege oss hem till Sverige. Vi fick en extra dag eftersom flyget inte går förens vid tolv på natten, hur segt hehe.. kommer väl vara hemma ungefär vid tre på natten. Men hur som helst har vi haft det så himla underbart och fast man bara vill hem nu så hade det varit skönt att stanna lite till haha. Men nu är det snart tillbaka till verkligheten med träning, jobb och lite annat som måste göras. Godnatt

​Vi kunde inte låta bli så idag tog vi bussen till Nissi Beach. Vädret började bra men sen blev det rätt molnigt och det kom några regndroppar så vi tog bussen tillbaka vid tre. Men sen fick vi avslutat dagen med lite glass och bad i poolen i eftermiddagssolen. Just det, när vi skulle ta bussen hem så glömde vi trycka på stopp så bussen körde rakt förbi vårt hotell och som dem försiktiga människor vi är satt vi rakt upp och ner och gjorde inte ett skit. Det var verkligen inte kul då för vi trodde att vi skulle åka långt till nästa stopp haha och min första reaktion var "jaha då blir det taxi tillbaka". Som vi skrattade åt det i efterhand men som tur var kunde vi gå biten tillbaka. Nu är vi iallafall tillbaka på hotellet och har duschat och sitter nu bara och chillar fram tills middagen ikväll.

Nu sitter vi uppe på rummet för tro det eller ej men det började faktiskt regna här nere i Cypern haha så himla typsikt. Men det är ändå skönt för på förmiddagen var det så himla varmt så det kan nog bara vara bra att låta huden få vila lite från solen. Lyckades ta några bilder från innan idag iallafall. Eftersom vädret är lite osäkert nu tänkte vi checka in gymmet och se om vi kan försöka träna något lätt men glömsk som jag var glömde jag ta med mig träningskläder så vi får se hur vi ska lösa det. Kanske var med meningen som jag "glömde" mina träningskläder hehe.

​Hej på er! Idag har vi verkligen inte gjort mycket annat än att slappa vid poolen på hotellet. Har inte orkat åka iväg något idag. Det var iallafall jättemysigt och vi hade en stor solsäng som vi solade i hela dagen. Blev både bad i poolen och i havet, det är nästan varmare i havet än i poolen haha. Nu börjar vi bli hungriga och har precis varit duktiga och pluggat lite inför SAT provet som vi ska göra bara några dagar efter vi kommit hem. Bye bye

​Vi har haft en helt underbar dag idag som faktiskt började med frukost på sängen. Så lyxigt haha och mysigt var det. Sen vid halv elva bar det av till Nissi Beach och det är inget vi ångrar kan jag lova! Helt magiskt vatten! Vi kunde inte få nog av en heldag där med Jetski, sol, bad och snorkling. Kunde knappt sluta titta på vattnet för att man verkligen skulle inse hur blått det var haha! Har nog aldrig badat såhär mycket under en dag som vi gjorde, man var nästan i vattnet konstant för att det var så härligt. Vi är iallafall tillbaka på vårt hotell och sitter just nu i lobbyn och myser med varsin cola. Snart ska vi upp till rummet, är ganska trötta efter en heldag på Nissi Beach. Men har man inte varit här borde man åka hit! Så himla underbart. Det blir garanterat fler rundor dit!