Jaha då är man 16 år. Har haft ett underbart år som 15 åring. Efter kursen nästa månad så sitter jag i en bil och övningskör. Ska bli skit kul. Hoppas på en bättre tid nu när jag är 16.
Puss och hejdå ~Jennifer

Hej nu tänkte jag fortsätta att berätta om min resa i USA!!
Dagen efter att vi landade i LA så vaknade vi tidigt för att äta och sedan åka till flygplatsen. När vi var på flygplatsen så var det först lite strul med väskorna men efter ett tag så funkade det. När väskorna rullat iväg på rullbandet så gick vi upp till en kontroll, kön var jätte lång men det kom någon som hämtade oss så vi fick gå en annan väg där det inte var några andra.

Efter ca en timma satt vi på flyget (det var storm den dagen) jag satt där ganska nervös. När vi hade åkt en bit så började det skaka och piloterna sa att vi skulle sitta stilla hela resan. Det blev bara värre och värre sen var det hemskt, de ska bara guppa upp och ner när det är storm men när flygplanet drogs från sida till sida då kände jag mest "tack för denna stunden här på jorden, hoppas på ett lika fint liv hos Gud". Det kändes seriöst som att vi skulle dö. Tror aldrig att jag varit så rädd i hela mitt liv.

När vi väl var framme så kände jag mest "tack gode Gud att jag lever". Det tog en lång stund innan våra väskor kom. Det var kväll och ganska mörkt ute.

Vi kom fram till hotellet som vi skulle bo på, sen gick vi och åt. När vi hade ätit så gick vi runt lite i LAS Vegas (glömde säga innan att vi flög från LA till LAS Vegas). Bilderna är en på en gata när vi var ute och gick, den andra är på en fontän med en båt i bakgrunden och den tredje är inne i ett köpcenter. Tack för att du läste detta. Puss och hej!! ~Jennifer

Idag har jag varit iväg på kalas, där åt vi och hängde lite med kusinen. Vi åt sushi, vilket jag tycker är sååå gott. Efter det åt vi tårta, frukt & bullar, också såå gott!

När vi kom hem tittade jag lite på fotboll och därefter var jag ute och gick en runda. Det var riktigt skönt väder ute idag så jag tänkte att jag skulle passa på att ta en promenad när det var så bra väder😉

Ha det bra & sov gott!!   ~Thilde

Heej! Jag har nyligen varit på en resa i USA. Jag var där med min mamma, morfar och en syssling. Vi var i LA, LAS Vegas och SAN Diego. Jag tänkte att ni ska få veta lite vad jag gjorde där osv. Jag åkte hemifrån 27 mars mitt på natten och var i Arlanda tidigt dagen efter. De tog några timmar på flygplatsen men sen var vi i planet. Det var först när flygplanet startade som jag kände att det var på riktigt.

När vi var framme så åkte vi i någon typ av mini buss till vårt hotell. Direkt när jag kom in på hotellet så tittade jag om dom hade wi-fi så att jag kunde kolla allt som hade hänt på snapchat och instagram. Vi fick vårt hotellrum och gick dit för att lämna våra saker. När vi kände att vi hade tittar på allt i hotell rummet så gick vi till burger king, där åt jag pannkakor med sirap på.

Senare den dagen åkte vi taxi till venice beach och kollade lite vad dom hade där. Det var väldigt mysigt och fint där. Vi stannade inte där så länge för alla var trötta efter flygresan så vi ville till hotellet och sova. Det tog inte lång tid för oss att somna den kvällen.

Jag tog inga bilder där eftersom att jag var väldigt trött. Hoppas att nu tycker om att läsa om detta, fler delar kommer och då blir det med bilder till. Puss och hej ~Jennifer

Heej! Idag är dagen då jag och Thilde valde att skapa våran blogg. Nu är de kväll och jag och Thilde sitter och designar våran blogg via FaceTime. Har nyligen kommit hem från USA så de kan hända att de kommer upp bilder som jag tagit där :) ~Jennifer