MAT, SKÖNHET, UTFLYKT

Hej på er!

Igår så var jag, mamma och hennes bästa kompis Marie och hennes dotter Moa på spa på gränsö som ligger i Västervik.
Var hur mysigt som helst och vi hade det super trevligt tillsammans. Var verkligen skönt att komma iväg att göra något annat och få tänka på annat än bara jobb osv.
Vi åt också jättegod mat innan vi åkte hem och plus så fick vi varsin behandling och jag tog ansiktsbehandling med Moa.
Det var såå skönt, det var min första gång och det var absolut inte min sista gång jag gör det.
Men det var verkligen kul att träffa dom igen eftersom det var ett tag sen man gjorde det.

Men nu ska jag se på en film och dricka te och ladda upp för en veckans jobb som står på schemat och på fredag blir det girls night med tjejerna! Så det blir kul!

-Ha en fin kväll-

PERSONLIGT, VARDAG, VÄNNER

Hej på er!

I lördags så åkte jag till Linköping efter jobbet till Carin. Hade inte träffat henne på hur länge som helst, så vi åt ute på Pinchos som var super gott!
Sedan kom vi hem vid 00.00 och bara myste och jag tror inte jag har skrattat så mycket som jag gjorde igår med henne. Hon är verkligen underbar. Så det kommer jag leva länge på.
Så det var en lyckad kväll med henne i alla fall.
Sen idag gick vi upp vid 10 och åt en super god frukost och sedan åkte jag och jobba.

PERSONLIGT, TEXTER, VÄNNER

Att man får ett sånt här fantastiskt sms på kvällen innan man ska sova gör en så otroligt lycklig.
Jag måste nämna att jag har såna underbara bästa vänner som verkligen uppskattar mig. Och det är det bästa med dom. Alla är unika på sitt sätt och det är verkligen dom jag vill dela mitt liv med resten av mitt liv.
Dom vet vilka dom är och ni ska veta att jag älskar er! Ni är dom mest underbaraste personerna jag har träffat.
Puss på er❤️

MAT, VARDAG

Godkväll på er!

Kom hem för ett tag sen efter jag har vart hos Elvira från igår till idag. Har haft hur mysigt som helst och att jag har fått träffa små tjejerna igen. (Hon har två tvillings döttrar).

Men i alla fall när jag kom hem var jag lite små sugen på nått så gjorde detta som ni ser på bilderna.. vart super gott!

Så nu ska jag bara ta det lugnt och se på någon film för imorgon väntas det jobb. Ska dock jobba hela helgen..puh! Kommer vara död för det är så mycket just nu på avdelningen.

Men ni får ha en fin kväll så kommer det upp ett nytt blogg inlägg imorgon om mina nya produkter från Clinique. ;)

-Kram på er-

PERSONLIGT, RESOR, UTFLYKT

​Hej på er!

Här får ni massor av bilder efter jag har vart i London med pojkvännen i 4 dagar.

Har haft det hur mysigt som helst med Dennis, har sett så mycket och ätit super gott också. Så kan absolut tipsa er om att åka till London om ni har vart där!

UTFLYKT

Godkväll på er!

Sitter nu ute på sjön med båten med Dennis för att försöka få någon fisk.
Känns skönt att man kan vara ute nu i mitten av september utan att frysa. Älskar att "sommaren" är kvar..haha!
Men vi har inte gjort så mycket idag mer än att se till att allt är klart tills vi ska till London imorgon!! Jippi!!
Ska bli super skönt att få lite semester.

Men nu ska vi se om vi får någon fisk.

-Hej så länge-

MAT, VÄNNER, UTFLYKT

Hej på er!

Är just nu i Linköping hos min pojkväns bror och flickvän och deras lilla son Nils.
Har ätit mini hamburgare också som var hur gott som helst och myser med Nils. Han är bara för söt måste jag säga, han är bara 1,5 månad.

Men ska snart dra oss hem mot Dennis och Emils pappa för vi alla ska äta kräftor där ikväll så det blir mys!

-bloggar mer senare-

MAT

Godmorgon på er!
Sitter nu och äter frukost med Dennis innan vi ska dra oss mot stan för att äta vid 12 hos hans mamma. Ska bli jättemysigt. Sen vid halv 2 ska jag åka och jobba..

Men i alla fall, vaknade idag med världens täppta näsa och hosta..hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu när vi ska iväg på måndag och sen åker vi ju till London på torsdag! Jippi!!

Men frukosten består iaf av smoothie, chiapudding och två delar av en grapefrukt..mumms!

-Ha en kanon söndag-

MAT

Sitter nu på lingonfabriken och äter middag med pojkvännen.
Mysigt att göra nått tillsammans efter 2 veckor utan varandra eftersom han har vart på övning.
Sen ska vi kolla lite på stan om vi hittar nått och sen dra oss hem.

-Ha en fortsatt bra fredag-

RESOR

​​Vart ska jag?

Jo om 1,5 vecka så åker jag och min pojkvän till London tillsammans för första gången ihop och det är också min första gång i London. Så det ska bli jättekul att få åka på en resa tillsammans och fira våran 1års dag där. Som sagt så är det min första gång jag är i London men vi ska vara där i 4 dagar och gå på olika aktiviteter och såklart shoppa höstkläder!

Så det blir spännande så om några av er hart vart i London kanske kan skriva lite tips om vilka ställen man måste besöka och om det finns några bra restauranger man måste äta på så skriv gärna! 😊