En tröttsam resa. Åkte strax efter 22 och märkte hur fort det gick så vi stannade 1 1/2 och sov i bilen! Sen reste vi vidare. Kom fram kl 04.00 och lämnade bilen. Vidare med buss till flyget och checkade in direkt. Käkade frukost på flygplatsen, 220 kr för några ägg och kaffe typ!!!! 😱
Flyget lyfte kl 07.00 och vi sov mest hela vägen. Väl framme kom en bil å hämtade oss till hotellet. Mysigt med utsikt över havet den balkongen. Ut å käkade lunch innan jag la mig på stranden för sol å Samuel somnade på rummet med huvudvärk.
På kvällen promenerade vi runt och tog sedan med oss middag på hotellrummet innan tidig läggdags! Vi sov 12 timmar!!

En lugn och fin påsk! Fredag for grabbarna till Leos (Ossian var här) medan vi tjejer käkade lunch på thai och umgicks! På kvällen for alla familjer ut till Linnea och grillade tillsammans! Allt för länge sen men så mysigt att ses!
Lördag var vi först på påsklunch hos svärföräldrarna. Barnens kusinbarn var där också! Mycket trevligt att ses. Långt mellan gångerna så de bor i virisen.
Sen hämtade vi moster ika på tåget med kattorna och for vi hem för att inväntade vårt påsk sällskap!
Mamma, morfar, morbror, och brors familj Kom! Barnen lekte, målade påskägg och efter maten fick de göra en påsk-skattjakt ute med mobilerna. Tyvärr dog de flesta men skatten vart hittad iaf! :)
Kvällen avslutades med kortspel!
Söndag morgon tog vi det lugnt innan kalas hos Alexia som på tisdag fyller år! Fullt i minnet så inga kort vart tagna men maräng swichen vart mycket god! :)
Kvällen var lugn och efter vi lagt barnen påbörjade vi resan mot värmen!

Påsk på jobbet! Så klart klär vi ut oss! Riktigt roligt. I år vart jag en påskhare men jag hade alla möjliga namn 😉
Nu är det påsklov. Lite vila och umgås med familj innan Spanien!

Vilken tävling det att. På många sätt. Svarta taggade vilket kändes riktigt roligt! De yngre sprang runt och snurrade ;)
Alla gjorde en kanon tävling på alla sätt och vis! Gjorde sitt bästa. Tyvärr fick vi skicka iväg en gymnast i svarta laget som gick armen ur led. Det visade sig också det fanns en benbit lös så det vart operation! Hopps hon blir återställd snabbt!
Lila gruppen fick förvånande en 3e plats och svart fick också en 3e. Silver fick en andra plats på matta Iaf men kämpade bra!
Mycket stolta tränare!

Tyvärr lyckades hon igen! 2 dagar innan tävlingen så blir hon sjuk Wilma. Kurera och hoppas hon hinner återhämta sig innan lördag! Hon hade ju sett fram mot detta sååå länge!!
Vi roar oss med kortspel, Sveriges modigaste och mästarnas mästare!

Förra lördagen drog jag, mamma och Wilma till Birsta. Shopping så klart! Först frukost på Ikea sen gjorde vi klart det vi skulle handla för att åka direkt till Albertinas 1 års kalas! Redan 1 år! Världens sötnos och jag fick äntligen träffa lilla Ilon också.
Hemma hade vi besök av finaste Pelle sol hjälper oss med badrummet. Grillade middag med Lisa, Tim å barnen! Mycket trevlig men en tidig trött kväll!

Många tatueringar på laget nu! 😉
Äntligen fick jag min mandala armband jag velat ha länge! På filmen är den nygjord! Såååå nöjd och bilden är efter några veckor men den Mörka kommer bleka lite mer! Älskar den iaf! (Kanske blir fler i samma stuk 😉)

I söndags for jag på utbildning med jobbet till Stockholm. En massa föreläsningar om barn, träning och puls. 13 personer från Härnösand var vi och 400 deltagare!
Jätte intressant men jobbigt som idrottslärare att sitta stilla en hel dag! 😉
Men mycket matnyttigt!
Så klart vart det sushi som vanligt på vägen hem!

En promenad och hämta mina barn. Ett härligt vårväder ute och vatten som strömmar. Såg coolaste molnen jag sett! Såg ut som vågor!

Jag for å handlade på EM med mamma och sedan hämtades morfar och morbror Anders för middag här hemma. Man får passa på när man är ensam då Samuel är på hemvärnet. Efterrätten bestod så klart av våfflor på våffeldagen!
Söndagen var slappar dag! Barnen for in å ut med kompisar och kl 15 tog jag tåget till Stockholm för utbildning. Tur farmor kunde ställa upp!

En fredag kväll i min smak!
AW hos Carola med tillhörande bubbel! Vi vart bjuden på middag. Hemmagjord plankstek med allt från grunden! Så.jäkla.gott
En massa babbel och så kom Anneli också! En riktig tjejkväll som avslutades i bubbel badet! Fy tusan vad härligt och nu är man ännu mer sugen på en egen!!