Äntligen börjar vi vara på banan igen även om jag snabbt blir trött och slut. Får fortfarande vila mellan varven.
Åkte ner en sväng och skulle köpa penslar så lurade in Alvin för lite nya kläder på kappahl!
Han älskade dem lika mycket som mamma så han fick faktiskt välja själv. En riktig cooling!

Sen fanns det en morgonrock till han på rean. Passade på att köpa en då han gärna vill sno min!
Wilma fick nya badkläder vilket var behövligt!
Hon växer som ogräs!

När vi kom hem fick Alvin måla sin vägg i rummet. Dag för uppfräschning då han ska fp en ny större säng så vi byter rum åt han så han får plats. Idag ska vi åka ner och hämta sängen! 140 cm som han kan rulla runt i. Har ju haft en 90 fram tills nu och han är en lång kille så det börjar bli lite trångt!

Lite små nytt har jag lyckats få upp mellan feber varven! En lampa med diamantform. Skulle ha den i vardagsrums fönstret men visade sig var en sån där speciell kontakt så den passade bättre ovanför soffan!
Sen hittade jag en elefant bild för ett tag sedan som jag bytte ut en ram jag hade mot! Mycket nöjd!

Sjukstuga fortsätter. I söndags var det min och wilmas tur. Förkylning och feber slog snabbt och natten till måndag trodde vi att vi nästan skulle få ringa ambulansen för Wilma var så dålig i Kruppen/astman. Vi fick Tom sitta ute en stund. Efter en massa medicin och lite kyla så kunde Vi äntligen somna om i soffan.
Sen har dagarna bestått av ligga i soffan och se på serier och film! Länge sen jag var så här dålig!

Vi kör en favorit i repris från förra fredagen.
Denna gång med Sanna.
Hon fick ju i födelsedags present spa i Ö-vik så vi åkte upp med tåg och övernattning!
De hade renoverat jätte mycket där och fått en ny nedervåningen. Jätte mysigt och fint! Vi bubblade och badade i timmar. Käkade jätte god tapas mat, och bastade aufguss! 21.30 gick vi tillbaka till hotellet! Somnade ganska snabbt båda 2, trötta och nöjda.
Sov som en stock hela natten.
Sen hotell frukost för att sedan shoppa lite innan hemresa! Tiden gick som vanligt för fort men detta ska definitivt göras om!

Här vabbas det men det är ju vabbruari så inte så konstigt! Alvin först ut igen men lär väl få Wilma till nästa vecka...
passat på att kolla på skam! Den är väldigt bra men fattar inte hysterin!
Idag passade jag också på att rensa i garderoben. 1 hel kasse ska säljas!
Nu väntar jag på att klockan ska gå, ska på en spa helg med Sanna i Ö-vik!
Övernattning och allt! :)

I påsk åker jag och Samuel till Spanien! Längtar så in i Norden!!
Med 30% på rean kunde jag inte låta bli att beställa några! Hittade bikini, hoppas jag kan ha dem bara.

Linne, shorts och byxa

Så beställde jag ett par byxor till jobbet! De var inte på rea men Perfekt att ha ute!

Årets bröllop har gått av stapeln! Att få se sin lillasyster gifta sig med Sin Prins! De var sååå lyckliga! ❤️

Efter frukost på hotellet åkte Vi till frissan och fixade oss! Såååå vacker hon vart min syster. Jag Hann sätta på klänningen innan tårarna sprutade! Glädje tårar så klart!

Sen dax och åka till vigseln. Först skulle Gustav få se sin prinsessa för första gången! Fotograferade sig med den fantastiska fotografen i världen, Chelsea från Australien!

Efter fotograferingen dax för vigsel! Jag skulle lösa en bibeltext och lyckades hålla mig från tårar!

Familjefotografeing.
Ika och morfar

Sen en fantastik middag! Grät genom det mesta av talet och skrattade genom middagen!
Tack för vi fick spendera dagen med er och tack ika för att du är du! Älskar dej till månen och tillbaka! ❤️🌛

Förra Söndagen startade med överraskning för barnen!
Alvin hade tidigare fått presentkort på himlabadet. Så vi passade på att åka ner hela familjen. Att barnen orkar fara upp och ner för tappen! De kunde tom vara ensam en stund medan vi kunde bubbla i poolen!
Vi var helt slut efter timmar badande sen! Åkte och hälsade på bror med familj.
Efter 1 dags jobb vabbade jag med en kraxig Alvin. Som tyvärr slutade med att jag också fick feber! Så det vart sjukstuga hemma till jag åkte iväg!

2 mysiga dagar innan den stora dagen!
Lugn och ro, sushi, vänner, syster, spa, katt mys, Relax, sovmorgon, hotell frukost!
Fina dagar!!

Lördag!
Utedag med barnen.
Gick och grillade på vindskyddet! Mysigt! Vi lånade med oss nikki som for runt som en galning! Tror hon älskade det!
Gjorde egna grillningar och grillade både korv oh hamburgare.

Efteråt gick vi hem och duschade för en stund på bio. Jag och Wilma såg Markus och martinus medan Samuel och Alvin såg sing.
Vidare hem med hemmagjord kinamat med familjen Lidén/Landgren!
En bra lördag med andra ord!