View tracker

Hejsan !
Denna morgon slänger jag i mig kvarg och müsli i förberedelse för att sätta mig på tåget mot Stockholm!
Ska väl se detta 'snökaos' alla pratar om.
Hörs snart amigos,
X

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

View tracker

Sprang runt i snövimlet med Ida idag för att hitta en butik med Nocco skumtomte. Min favorit i nuläget, dock så hade ingen den i lager så fick bli en tropical istället, dricker den och drömmer mig bort till värme.
Efter det påbörjade vi ett pass med rygg och biceps som var upplagt såhär:

Chins 5x5
Hantelrodd 4x8
Latsdrag brett 4x8
Latsdrag smalt 4x8
Axelflies (baksida axlar) 4x8
Bicepscurls m armar på nedåtlutande bänk 4x8
Superset hammercurls och cablecurls 4x8


Som ni ser så fokuserade vi lats på ryggen, nästa pass blir mer fokus på roddar.

Ser ni skillnaden på mina bilder förresten? Har en ny telefon med mycket bättre kamera!
Hörs snart,
X

Likes

Comments

View tracker

Glöm aldrig att ta hand om dig själv. Jag valde att ge mig själv extra kärlek via mängder utav frukt och badskum denna kalla onsdag.
Var på gymmet tidigare med Ida och Jesper, vi körde bröst och triceps.
Det vart ett flummigt pass med lite längre vila och tyngre vikter.
Ska koka upp lite tevatten nu och ha soffhäng,
X

Likes

Comments

Vodka och fakeblod. Nyckelorden till halloween.
Eller hur?

Likes

Comments

Eftersom jag jobbade igår eftermiddag/kväll så blev det lite sent och jag kunde inte skriva mitt inlägg.
Så får berätta hur gårdagens pass var upplagt nu istället:

Latsdrag 4x8
Chins 3x5
Lats pushdown 4x8
Hängande rodd 4x8
Hantelrodd 4x8
Rodd 4x8
Bicepscurls m stång 4x8
Bicepscurls hantlar 4x8
Koncentrerade curls m stång 4x8

Kan konstatera såhär nu på morgonen att mina biceps värker satan och ska nog vila kroppen från gymmet idag.
Få se vilka äventyr jag ersätter det med!
Hörs snart,
X

Likes

Comments

Laddar med bra frukost inför gym och jobb! Rygg och biceps idag, har taggat upp mängder utav energi hela morgonen!
Känner mig höstmysig när jag är påklädd en massa sjalar och omringad av alla fina höstlöv på backen!
Njuter varje sekund utav hösten.
Hörs snart,
X

Likes

Comments

Min praktik slutade i succé! Jag har haft så kul under min första vecka uppe i Härjedalen på salongen Snöängeln, även nu på Åhléns har jag trivts stort.
Detta slutade alltså i att jag fick en 'tidig julklapp' av dom, en rituals kalender som jag stod och dreglade över hela veckan!
Hur gulligt? Är enormt tacksam och nöjd över dessa veckor.
Slutade även med extrajobb framöver!
Har även jobbhelg nu så lovet börjar på tisdag för min del.
En nöjd Therese säger over and out,
X

Likes

Comments

Hej alla mina kycklingungar!
Idag har jag pumpat upp mina triceps samt mina bröst till vad som kändes som 5 kup-storlekar större. Tackar mitt Agmatine ännu en gång för ett skönt pump och bra kontakt med musklerna.

Upplägget idag var
enkelt och kort:
Bänkpress 6x8
Hammer strength machine 4x8
Cable flies 5x8
superset triceps -
Triceps pushdown med rep 4x8
Skullcrushers 4x8

Sedan slänger jag in gårdagens middag på bild, vill du inte smaka? Det var rejält aptitlig.
Perfekt på diet, för mig som bulkar dock fick jag slänga in extra mycket kvällsfika så att jag fick i mig tillräckligt. På tallriken liggen 220g Qinoua, 150g Lax, 60g Mozzarella, en matsked Philadelphia Örter, tomat och babyspenat.

Macros:
Kcal - 779
Protein - 66g
Kolhydrater - 58g
Fett - 29g

Likes

Comments

Först och främst, snacka om att yogakillen på bilden ovanför photobombar mig och Sara så hårt! Han kände väl också för att posa och visa upp sin välformade bakdel.

Hej goding! Allt bra ?
För min del rullar livet bra och träningen sakta men säkert. Jag dras nämligen med en jävlig rethosta vilket gör att jag kan träna med inte få upp pulsen för högt. Det leder till en enorm hostattack.
Utmaning idag då var att köra ben, fokus framsida utan att få upp pulsen för högt! Längre vila är det som gäller men ivriga jag kan inte alltid vänta i längre än 60sec innan nästa set drar igång!

Dagens upplägg:
Uppvärmning i benpress
Squats 8x6
Utfall med hantlar 8x4
Bulgariska utfall 8x4 (När du sätter upp ena foten bak på en bänk)
Nedåtlutande crunches 12x5 med 30sec vila

Även fast jag hade ca 2-3min vila så fick jag riktigt bra pump då jag dricker Agmatine innan träning! Älskar verkligen den produkten, räddar mina pass!
Vi hörs snart,
X

Likes

Comments

Hej!
Vart ett intensivt axelpass med många cirklar idag.
Såg till att få med minst 12 sets för framsida, baksida och yttre axlar. Alltså 12 sets på varje, tre olika övningar för varje håll och kör varje övning 8x4!
Det är viktigt att komma ihåg att träffa alla delar utav axeln, tänk att du vinklar övningarna så dom träffar från olika håll!
Avslutade passet med en magtrio som inkluderade en medicinboll. Det mest användbara tipset när det kommer till att träna mage är att ha kort vila, ca 30sec mellan varje set. Man ska göra så därför att magen återhämtar sig snabbare än andra muskelgrupper i kroppen.
Nu ska jag käka min matlåda som innehåller fiskfileer, potatis, sås och babyspenat. Till maten ska jag även hälla i mig en halv liter citronvatten, haha!
Det gäller att äta mycket f
ör att bygga muskler!
Macros:
Kcal - 896
Protein - 45g
Kolhydrater - 102g
Fett - 34g

Vi hörs snart, 
X

Likes

Comments