Therese Svensson

Instagram theresesvenssonInstagram theresesvenssonInstagram theresesvenssonInstagram theresesvensson

Hej bloggen!! Jag vaknar upp med en ordentlig träningsvärk idag. Haha.. Herregud. Igår gick jag på Performance HI-intensity på Sats och 1. Det är träning min kropp inte är van vid. 2. Det var ett sjukt bra upplägg! Man älskar ju sånna pass måste jag säga. Men jag är inte riktigt så förtjust i sån här träningsvärk. Haha ;)

Vi körde 2 & 2 i en 35 minuters AMRAP (as many rounds as possible)
Vi delade 10/10 på repsen & 100 m på löpningen.
Dvs så vilar den ena personen medans den andra kör sina reps.

600 m löpning
40 boxjumps
40 KB swings
40 wallballs
40 devilpress
Mellan varje övning körde vi 5 synkade burpees.
Dvs 60 burpees blev det för oss för vi hann 3 varv!


Behöver jag säga att jag älskar sån här träning? Ser fram emot massa sån här i Portugal med Anna. Vi körde ju liknande woddar på gymmet tillsammans förra sommaren. Idag får vi se vad det blir för träning. Jag tänkte köra Barrys, men jag tror att jag kanske får spara veckans Barrys-pass till fredag kanske, för jag vill kunna köra hårt & min träningsvärk är lite oroveckande för det. Haha! Så kanske blir löpning istället. Ska väcka kroppen till liv här nu så får jag bestämma sen. Jag är ledig fram tills mina klasser ikväll 16.30 & 17.30.

Pusss på er!

Gillar

Kommentarer

Emma
Emma,
Kör du samma upplägg med kosten nu när du kör löpning eller ser det annorludnda ut? kram ❤️
theresess
,
Ja, det gör jag! Har jag sprungit långt/intensivt på morgonen ser jag till att äta en lite större frukost. Då lägger jag till en macka eller liknande. Annars försöker jag å inte tänka så mycket utan mest bara äta! 🧡🙉nouw.com/theresess
IP: 82.99.3.229