Hade en jättefin födelsedag! Lördagen började med cocktails och på tolvslaget satte restaurangen/baren på "Happy Birthday" och servitrisenkom in med champagne och tårta med tomtebloss. Sov hos Luisa och blev riktigt överraskad på morgonen med tårta och presenter. Lena kom och hämtade oss och vi åkte och åt en  mumsig frukost vid havet. Solen sken och man behövde endast en tröja. Riktigt drömväder. På eftermiddagen åkte jag hem till familjen Hedde och fortsatte fira med god mat och vin. Av dem fick jag en resa till Berlin!!! Alldeles för snällt. Så nu är jag inte längre ung och dum utan riktigt gammal :-)

Veckan har rullat på som vanligt. Här kommer lite mer bilder haha. Imorgon kommer äntligen Pappa, Bea Hilda och Gabriel. ❤ Längtar ihjäl mig.

Puss!

För hemskt dålig uppdatering! Sist jag skrev skulle Gustaf komma hit och vi hade världens bästa vecka tillsammans. Efter att han hade åkt fick jag för första gången sedan jag flyttade riktigt riktigt mycket hemlängtan. Men så lång tid kvar är det inte innan jag befinner mig på svensk mark igen. I påsk åker jag nämligen hem i en vecka då jag har ledigt.

Jag har också varit på två tyska fester som Lena och Luisa bjudit med mig på. Träffat massor av deras vänner och alla är så vänliga, tillmötesgående och pratar gärna. Riktigt kul! Tyska-kursen rullar på som vanligt.

Idag har det varit 20 grader här!!! Helt sjukt. Kändes nästan som svensk sommar haha. Så nu trivs jag.

Lägger upp lite bilder ifrån senaste veckorna.

Jag älskar dig

Jelly beans

Världens godaste thai

Haha

Mina favorit tyskar

Ha en fin fredag 😘

Världens finaste är äntligen här!

Som kommer idag..?

HEJ!

Jag har haft världens bästa helg med mamma! Massor av svenskt godis, massor av god mat, massor av vin, massor av shopping och massor av skratt. ❤

Här kommer en riktig bildbomb!

'

'

👋

Snart så kommer hon!!!! 😍😍

Jaa idag blev jag stoppad av den tyska polisen. Men det var inte så illa, hade glömt sätta på lampan på cykeln.. ups. Men han var snäll och hjälpte mig sätta på den och sedan kunde jag cykla vidare. Varför jag inte visste hur man satte på lampan beror på att jag lånar Doris cykelMin har nämligen fått punka, och det fick den klockan 1 på natten i fredags när jag skulle cykla hem efter att jag hade suttit barnvakt. Så jag fick traska hem i natten, kul. Nä.

Imorse fick jag ta taxi till jobbet hihi, jag skulle för första gången lämna barnen så klockan ringde kvart över 5 imorse.. Nu har jag precis kommit hem från gymmet och ska göra middag.

Denna veckan har jag längtat efter, för på torsdag kommer äntligen världens bästa mamma. ❤