god morgen! Jeg er nå på flyplassen i lougen og spiser frokost. Vi sto opp i 04.45 som er veldig tidlig!

Om kort tid er vi faktisk i Spania, juhuuuuu. Kjenner at jeg gleder meg sykt mye nå. Flyet går 06.45 så det er ikke så veldig lenge til, men allikevel en god stund. Vi skal ned fra lougen nå og gå til gaten. Tenker vi snakkes senere i dag.

Flytt bloggen din til Nouw - nå kan du importere den gamle bloggen - klikk her!

okeiiiiii, så helt siden ferien startet har omtrent alle av venner og familie vært i syden. Men jeg? Neida. Sommerferien starter alltid med Partille Cup som på én måte ødelegger litt fordi den er litt uti ferien om dere skjønner... Ihvertfall så har jeg sett på andre sin ferie gjennom snap, insta, Facebook og alle sosiale medier, men nå endelig er det min tur! Jeg og familien reiser til Alicante onsdag morgen og skal bo i leiligheten vår i nesten fire uker. Sjuuuuuuukt digg! Det som også blir hyggelig er at i år skal en av mine nærmeste venner være med oss den første uken, æææææ. Så utrolig hyggelig det blir! Bladde forresten gjennom den gamle bloggen og fant noen bilder fra sommeren i fjor. Legger de til.

Åååååå sånn jeg gleder meg til varme dager der nede. Savner stedet så mye nå!

Fant samtidig dette bildet. Whattttt? Det er nesten et år siden bildet er tatt. Husker fortsatt denne dagen sykt godt. Tiden går alt for fort. Live in the moment, Good night

i går kom jeg hjem etter en herlig helg i Trysil. Det var min familie og en annen familie som var der. Vi kom opp på fredag og det første vi gjorde var å skifte til badetøy. Hytten vi var på hadde nemlig yacuzzi. Juhuuuuu. Det var sykt deilig! Resten av fredagen spiste vi middag og bare slappet av.

Lørdagen så skulle vi sykle. I Trysil er det sykkelløyper hvor det er skispor og slalombakker om vinteren. Jeg er ikke den beste og raskeste på sykkel, men det var gøy likevel. Måtte konsentrere meg litt om å ikke tryne i bakkene, hehe... Holdt faktisk på å gå rett i bakken ene gangen da det var en ganske høy stein i stien. Etter syklingen dro vi tilbake til hytta og spiste middag.

Søndagen, altså i går, hadde vi ikke planlagt hva vi skulle gjøre. Derfor bestemte vi oss bare for å dra på Høyt og Lavt klatrepark. Det var sååååå gøy! Vi gjorde alle løypene, men ga oss litt før den røde løypa var ferdig. Heldigvis sitter alle 10 neglene fortsatt på. Hadde på meg hansker, men kjente fortsatt at jeg var bitte litt redd for å røske av noen av de gjennom løypene. Er også skikkelig støl i armene mine. Det er jo fordi du bruker mye armmuskler oppi trærne der.

Nå er jeg hjemme og gjør ikke så mye. Jeg og pappa har nettopp vært på posten for å hente noe vi bestilte fra nettet. Pappa kjøpte seg et par sokker, broren min en t-skjorte som er turkis og jeg en joggebukse som er mørkeblå med sleng i bena. Alt er kjøpt fra Abercrombie. Har allerede prøvd den på og jeg digger den. Videre i dag skal jeg pakke litt til Spania og ellers ingenting. Ha en strålende dag videre!l

eeyyyy, så her er innlegget som mange spør etter. Kommer til å svare på spørsmålene jeg får stilt hver gang jeg fikser neglene. So here you are guys!

Hvor fikser du neglene dine?
Når jeg fikser de så gjør jeg det på ButterflyNails. Den ligger på Metro. Har vært veldig fornøyd nesten vær gang jeg har vært der. Har også prøvd neglsalongen på Triaden og den på Strømmen Stosenter, har ikke vært like fornøyd med neglene der.

Hva gjør du med neglene?
Når jeg fikser neglene så pleier jeg å støpe. Altså de setter på en ekstra negl så de blir lengre. På den falske neglen tar de acryl og etter det neglelakk i fargen du ønsker. I og med at jeg spiller håndball kan jeg kun sette på negler i feriene. Derfor er alltid det en av høydepunktene når det gjelder ferie.

Hvor mye koster det?
Prisene kan variere veldig fra sted til sted, men jeg kan skrive litt om de forskjellige prisene der jeg går. For å ta behandlingen jeg tar som heter "Acryl" tror jeg, koster det 450kr. Hvis du vil at de skal være matte koster det 50kr mer, altså 500kr. Hvis du skal ha bare gel neglelakk uten en tip koster det ca 400kr.

Hvor lenge sitter neglene på?
Neglene sitter på en måte på neglen helt til du vil ta de av. Jeg har gått med negler før i over en måned, men de sier det skal sitte på i ca fire uker. Det som egentlig er problemet må jo være at neglen din under fortsatt vokser. Det vil si at du får en ettervekst, litt det samme som når du farger håret. Derfor blir det ganske stygt etter hvert om du har de på alt for lenge.

Håper dere har hatt en strålende dag! Goooood helg people.

I går så var jeg på en øy ved Tønsberg med fammen. Vi var innom en butikken som nettopp hadde åpnet. Den het Villa Veierland og var også en cafe. Veeeeeldig koselig der!

Etter det dro vi hjem og spiste middag. Så bestemte jeg og broren min oss for å trene trappeintervaller.

I dag skal vi og to andre familier padle fra Mønevann og innover. Vi skal finne et sted og spise middag der. Gleder meg masse!

sooo time's up for my opinion on the Green smoothie from Coop.

Jeg prøvde i går en fryst smoothie blanding fra Coop Mega. Har hørt veldig mye bra om at den smaker så godt og er så sunn. Så sier bare først litt om hvordan jeg lagde den.

1. Jeg brukte to småposer og ca 1/4 eplejuice. Så puttet jeg det i blenderen. Pleier alltid å starte med så lite veske som mulig. Konsistensen blir da ikke veldig rennende, men fast så det er lett å pynte til slutt.

2. Pynte tiddddd! My favourite part of the process. Liker at man kan være kreativ når det gjelder pynting. Denne gangen brukte jeg kokosmasse, fersken, usaltede cashewnøtter og müsli.

Finishhhhh! Det er så lett å lage, men nå over til hva jeg synes om selve smoothien.

Hadde hørt så mye bra om dette så kan vel si jeg hadde høye forventninger. Allikevel, syntes jeg virkelig ikke at dette var en god smoothie. Jeg klarer ikke helt å beskrive smaken, men det inneholdt ingefær som jo smaker litt rart. Jaja, it was worth a try. Nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke liker den. Tenker at neste gang kan jeg skeive om favoritten min...

I morgen skal jeg, mamma, broren min, Mimmi og morfar på roadtrip til Tønsberg. Skal innom en butikk blant annet så det blir jo spennende.

okeyyyy. I går kom jeg hjem fra Gøteborg. Har vært borte fra familie og lille pus i seks dager så begynte å savne de må jeg si. Uken i Sverige var såååå utrolig bra! Har kost meg masse med laget. Vi kom til A - sluttspill, men tapte dessverre den første kampen. Og da vi ikke spilte kamper gjorde vi masse annet gøy! Legger til noen bilder.

Har også spist sjukt mye god mat på både hotellet, restaurant og Liseberg!

nammmm... nammmm..

I dag så stod jeg opp ca ni tiden. Så gikk jeg opp for å lage meg litt frokost. Etter det tok jeg på meg treningstøy og syklet ned til Sørlihavna. Der møtte jeg fire andre jenter fra laget og vi trente sammen. Etter en slitsom økt syklet jeg hjem igjen. Der tok jeg meg en dusj og lagde litt lunsj.

Lager et eget innlegg i løpet av uken om hva jeg mener om denne smoothien. Etter lunsjen dro jeg ned til en venn av mamma for å passe Storm. Det var såååå hyggelig å se han igjen. Vokser fort den lille søtnosen der! Så dro jeg hjem igjen. Jeg og venninnen min hadde avtalt å dra på kino så jeg møtte henne 17.00 på Lørenskog Hus. Når filmen var ferdig dro vi til Metro. Jeg fikk endelig fikset neglene mine, jihuuuuu! Tenker at jeg lager et eget innlegg om neglene også i løpet av uken. Får ALLTID de samme spørsmålene så svarer litt på noen av de i et eget innlegg. Håper du har hatt en herlig sommer til nå!
Natta klemmer fra thelma

heiaaaaa, eller hej som de sier på Svensk. I dag tidlig møtte laget opp 09.40 ved Skårer Kirke. Bussen gikk sånn ca kvart over ti så jeg kom i gooooooood tid. Bussturen føltes ut som en evighet, men vi hadde det gøy da. Da vi kom frem til Gothia Towers fant vi rommene våre og pakket ut litt. Så dro vi til trening på Heden. Etter det dro vi tilbake til hotellet, dusjet og skiftet. Så dro vi ned på en Kina restaurant for å spise middag. Det var syyyyyyykt god mat der! Spiste sånne nudler med noe saus og vårruller. Må finne en eller annen oppskrift på det. Når alle var ferdige med å spise kunne vi gjøre litt det vi ville. Jeg var med noen andre til butikken også gikk vi til hotellet igjen. Helt siden da har jeg vel egentlig bare farten rundt mellom rommene og slappet av litt her og der. Veeeeeeeldig kos! Legger til noen bilder av antrekket jeg hadde på bussen.

the outfit
Slengbukse ;
H&M
T - skjorte ; Zara
Smykke ; H&M
Sko ; H&M

Eeeeeeelsker denne buksen jeg fikk tak i på H&M. Har lett så lenge etter en kul slengbukse og endelig fant jeg det. Synes den er kul på en litt annerledes måte. Den har to baklommer foran og en ganske brei kant nederst. Nå skal jeg legge meg og sove siden vi skal tidlig opp i morgen. Håper du har hatt en fin dag og lykke til for alle som er med i Partille!
Nighty night

I dag har jeg ikke gjort så ekstremt mye. På dagen badet jeg en del og etter det dro min og en annen familie til Bygdøy. Vi tok med engangsgriller og spiste mat. Det var sjukt hyggelig!

såklart måtte bademennesket meg også ta en dukkert når vi først var der. I starten var vannet helt sykt kaldt, men det føltes litt varmere etterhvert. Sikkert fordi jeg var uti en stund og ble vant til det.

Veeeeeeeldig koselig dag. I morgen tidlig drar jeg til Gøteborg. Wuhuuuuuu! Gleder meg så mye! Nå skal jeg snart legge meg så jeg er uthvilt til en tidlig busstur i morgen. Ser om jeg kan gi dere en liten update i løpet av dagen. Håper helgen deres var bra!

i går var jeg jo i Oslo, igjen. Var der sammen med venninnen min og det var syyykt hyggelig! Vi spiste, shoppet og så litt av Pride paraden. Det var ganske mange mennesker der på grunn av Pride. Oslo Pride blir kalt Norges viktigste festival med feiring av skeiv kjærlighet. Festivalen varer i 10 dager. Synes dette er veldig fint og viktig!

Legger også til noen flere bilder fra gårsdagen.

antrekk:
Olaskjørt
- Forever 21
Genser - BIK BOK
Sko - Adidas Superstars
Smykke - Primark
Veske - WOW

I dag er det søndag. Juhuuuu, i morgen reiser jeg til Partille! Gleder meg så mye! Mesteparten av dagen går til pakking. Ha en strålende dag videre.