Sæt: her og her / Støvler: Zara/ Læderjakke: H&M

I sidste uge købte jeg dette lækre sæt fra H&M (selvfølgelig). Jeg er simpelthen SÅ glad for det! Sættet kan både bruges til hverdag og til fest, så det er win win. Jeg er helt vild med det plisserede stof og så er det også super behageligt at bære. Jeg valgte at style sættet med en lækker bikerjakke for at gøre outfittet mere råt, men man kan også sagtens bruge en fin forårs-frakke, hvis man ønsker det feminine look. Jeg har allerede fået mange komplimenter på det, både fra job og veninder. Vejret er heldigvis også blevet meget bedre og det giver altså mange muligheder for at bære lignende outfits og tage gode billeder udenfor.

Det er blevet søndag og lige nu ligger jeg og slapper af i min seng, mens min lillesøster leger med dukker på mit værelse - det er simpelthen så hyggeligt. Senere skal jeg op og træne med min anden søster, Julie og så skal vi ud at køre en tur, tror jeg.

Hvad bruger I jeres søndag på og hvad synes I om outfittet?

//Maria

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - klik hér!

Bukser: H&M/ Sneakers: Nike air max 95 (Asos)/ Hættetrøje: H&M/ Jakke: H&M/ Øreringe: H&M/ Solbriller: H&M

Vejret i dag har været super lækkert og derfor helt perfekt til at skyde outfit billeder i. Det har jeg virkelig savnet. Jeg har virkelig også savnet at blogge regelmæssigt og jeg kan virkelig mærke, hvor meget jeg egentlig brænder for bloggen efter jeg er kommet hjem fra rejsen - det er fantastisk at være tilbage! Efter arbejde gik min søster og jeg en tur langs vandet, hvor jeg efterfølgende fik hende til at skyde ovenstående billeder. Hættetrøjen er lige blevet pakket ud i butikken i dag og jeg kunne simpelthen ikke stå for den. Nogle af jer ved måske, at jeg er rimelig stor JB-fan og at jeg var til hans koncert sidste år - så jeg måtte selvfølgelig købe den, hehe! Trøjen er fra Herre Divided afdelingen og min er i en str. S. Dagens outfit er meget sporty, casual og en smule mere farverig end normalt. På det seneste er jeg blevet rigtig glad for farver, især på accessories, jeg synes virkelig at det pifter et look meget mere op. Øreringene er også nye. Jeg købte dem i H&M for 10 kr. på udsalg og har faktisk også lige købt et par i sorte til samme pris.

Nu vil jeg se lidt netflix og så smutte seng - arbejdet kalder igen i morgen.

Hvad synes i om outfittet og billederne? Og har i nogle ønsker til kommende indlæg?

Nederdel: H&M/ Off-shoulder top: H&M/ Bælte: H&M/ Solbriller: H&M

Som i læste i mit forrige indlæg, så befandt jeg mig de første 14 dage af januar måned på Maldiverne. Hvis i endnu ikke har læst indlægget, så kan i læse det her. Jeg tænkte derfor i forbindelse dertil, at jeg ville lave et indlæg med nogle brugbare tips, hvis der er nogle af jer som drømmer om at rejse til Maldiverne - so here they come!

1: Solen og UV-strålerne er ekstremt stærke dernede og eftersom jeg skulle et sted hen hvor der var meget varmt, så regnede jeg jo selvfølgelig med at jeg ikke behøvede at tage massevis af solcreme med. Jeg troede, at alle butikker solgte dét og at det var MEGET billigere end derhjemme. Det er det ikke. Jeg havde en solcreme med faktor 50 fra nivea, som på trods af den høje faktor alligevel gjorde mig solbrændt. Av, siger jeg bare! Ronja og jeg ville så købe en ny dernede og Ronja var også lige ved at gøre det. Vi kiggede godt på prisen og fandt ud af, at en solcreme med faktor 30 kostede 150 danske kr. - det er altså mange penge for en solcreme! Vi fandt så efterfølgende ud af, at alle varer enten transporteres med fly eller skib, og netop derfor, er solcreme dyrt på Maldiverne. Så husk endelig massere af det, hvis du regner med at rejse derhen, for man bruger meget!

2: Maldiverne er et utroligt smukt og lækkert sted, men der var virkelig mange myg om eftermiddagen og om aftenen. Jeg fik utallige myggestik på armene, benene og fødderne - så jeg var ved at blive sindssyg. Det skal lige påpeges at hverken det danske eller maldiviske myggespray hjalp. Mit råd er derfor at købe nogle piller med hjemmefra (det gjorde jeg ikke), som stopper kløen og husk nu at blive vaccineret - man ved aldrig hvilken myg der stikker!

3: Maldiverne er et muslimsk land, så det er allerede godt at medbringe et par items hjemmefra, der dækker skuldre og knæ. Det skal lige siges, at det ikke er et krav at bære det, men hvis man ikke ønsker at vise respekt og komme i bedre kontakt med de lokale, så er det klogt at klæde sig således. I alle butikker på Rasdhoo kan man købe saronger, så man kan også sagtens nøjes med det. (I nogle lokale hjem, moskeer og templer er det dog et krav at dække knæ og skuldre)

4: Husk at medbringe mælkesyre-piller og imodium (meget vigtigt, siger jeg bare haha). Jeg glemte mælkesyre-pillerne og det fortryder jeg. Tag på apoteket eller spørg din læge til råds inden du rejser.

5: Vandet fra vandhanerne kan ikke drikkes (medmindre der er filter på) - så alt vand skal købes på flaske og heldigvis er det meget billigt på Maldiverne (tror de koster 1 dollar eller mindre). Husk ALTID at medbringe en vand, når du er på udflugt eller bare ligger på stranden. Temperaturen er meget høj, så man kan let blive dehydreret - so don't forget that!

6: På de hoteller vi boede på, havde de ikke europæiske stikkontakter og jeg havde ikke medbragt nogen adapter, så jeg måtte låne af de andre fra holdet. Det var lidt irriterende hele tiden at skulle låne én, så husk en adapter. De kan købes i Elgiganten og mange andre steder.

7: Husk at medbringe kontanter. Rasdhoo Island havde kun en automat og nogle gange virkede den altså ikke, så vi havde alle medbragt dollars hjemmefra. I Danmark kunne man ikke bestille Maldiviske penge, Rufiyaa, så vi medbragte dollars hjemmefra, som vi sagtens kunne bruge dernede eller veksle om til deres valuta. Jeg brugte kun mit kort en gang til at hæve lidt ekstra penge til en udflugt og ellers brugte jeg overhovedet ikke mit kort. Mange af butikkerne tog faktisk ikke imod kort, kun kontanter.

8: Medbring to hævekort: gerne et dankort og et mastercard. Hvis tilfældet skulle være ude og man fik stjålet sit kort, så er det altså bedst at have et ekstra. Heldigvis var der ingen fra mit hold der var ude for det, men det kan altså sagtens ske.

9: Nettet på øen var virkelig dårlig, så i skal ikke regne med 4G, haha! Der var net på hotellerne, men når vi var mange mennesker om et net, så var det altså ikke altid nemt at facetime med derhjemme. Hvis i skal opholde jer der i længere tid, så kan jeg klart anbefale at købe et Maldivisk simkort. Det kan købes i lufthavnen.

10: Befolkningen på Maldiverne er ekstremt søde, imødekommende og generøse. Det var virkelig dejligt at være omringet af så glade mennesker, men de kunne altså også være rimelig pågående. I må derfor ikke blive forskrækket, hvis en fremmed kommer hen til Jer og siger hej, og viser interesse i Jer - sådan er deres kultur!

Rigtig god tur til Maldiverne! Jeg håber, at i kunne bruge disse tips og at i nød at læse indlægget!

//Maria

Jeg befinder mig nu igen i den travle hverdag i Danmark efter to fantastiske måneder på Maldiverne og Sri Lanka. Jeg kom hjem efter næsten et døgns rejse inkl. bus, fly og ventetid d. 1 marts, hvor to veninder og familien tog godt imod os i Kastrup lufthavn. Det var helt surrealistisk at befinde sig på dansk jord igen efter to måneder. Det var både skønt og deprimerende at være hjemme igen. Det var utroligt dejligt at se familien, veninderne og få noget ordentligt mad og søvn, men samtidig var det også trist at den fantastiske rejse var slut og at hele holdet blev spredt ud over hele landet. Ved afskeden med holdet blev der fældet mange tårer, men samtidig var vi alle enige om at det ikke var et farvel, men et på gensyn.

Ronja og jeg havde en helt igennem fantastisk rejse med så mange utrolige oplevelser og indtryk, som overgik alle vores forventninger. Vi fik prøvet utrolig mange grænser af (både psykisk og fysisk), fået venner for livet, givet os et nyt perspektiv af livet/ verden og efterladt os en helt masse ny energi, positivitet og lysten til at drage på endnu flere eventyr. Jeg er meget tilfreds, glad og hungrer allerede efter nye eventyr og steder at se!

I dette indlæg vil jeg beskrive hvor vi var/ hvad vi lavede den første uge på Maldiverne ud fra ovenstående billeder!

Location//

De første to uger befandt vi os på øen Rasdhoo Island på Maldiverne. Øen har for et par år siden åbnet op for turisme, så de lokale har vænnet sig til turister, men de er stadig meget interesseret i nye mennesker der kommer dertil. Da vi ankom til øen stod der en stor flok mennesker og var meget interesseret i at hilse og kigge på os. Øen består af omkring 1000 indbyggere, så det er selvfølgelig en meget stor ting for dem, når en gruppe på 30 danske unge mennesker kommer på besøg, selvom DSC nu har befundet sig der de sidste 3 år. Øen består et hospital, en skole, en lille bank, et fodboldstadion, et par hoteller, to caféer, en politistation, en børnehave, få restauranter, en dykkerbutik, en moske, nogle små butikker og meget simple hjem - så vi befandt os i et meget lille øsamfund. Øen var utrolig smuk med dens store palmer, flotte og eksotiske planter, charmerende gader og selvfølgelig det krystalklare hav omkring den. Havet var helt utroligt smukt og livet under vandet var meget fascinerende.

Vi boede på Rasdhoo Island Inn som lå direkte til havet og bikini beach - utrolig smuk udsigt at stå op til! Befolkningen på øen er meget muslimske, så det eneste sted vi gik med badetøj var på den strand. På gaderne viste vi selvfølgelig respekt over for deres kultur og tro. Derudover tog vi også altid sandalerne af, når vi trådte ind i en af butikkerne, ligeledes for at vise respekt.

Programmet//

Programmet den første uge bestod af mange spændende ting. Den første dag fik vi rundvisning på den lille ø og hørte om øens charmerende historie - det er blot 20 år siden de fik elektricitet på øen! Derudover bestod de første par dage om at ryste holdet sammen ved at lave forskellige øvelser, regler og lære hinanden bedre at kende. På anden dagen tog vi på den første snorkeltur og jeg blev virkelig overrasket over hvor meget man kunne se og opleve ved blot at snorkle. Vi så en masse smukke fisk, koraler og manta rays. Livet under havets underflade er i sandhed fantastisk og det er en oplevelse jeg aldrig vil glemme! Derudover bestod resten af ugen af en fisketur (hvor vi fangede en haj), maling af t-shirts med de lokale, badning og afslapning på stranden, sejlture, vandsport, idyllisk grillaften med karaoke, livemusik og levende lys (vi grillede de fisk vi selv havde fanget), hygge med billard og milkshakes på den lokale café og delfincruise. Det var den vildeste oplevelse at observere de fascinerende dyr så tæt på og i deres naturlige habitat. Jeg var meget betaget og begejstret over at se delfinerne - det var så vildt, argh! Så fik jeg krydset den oplevelse af min bucketlist.

Holdet//

D. 3 januar mødte vi for første gang vores rejseleder og vores kommende rejsekammerater. Vi havde været til infomøde i november i KBH, så vi havde set nogle fra holdet inden da, men der var stadig alle dem fra Århus vi ikke havde mødt. Det var ret nervepirrende at gå hen til holdet, når jeg lige havde sagt farvel til min familie og så skulle gå hen at hilse på mine nye rejsekammerater med tårer i øjnene. Heldigvis forsvandt nervøsiteten hurtigt og vi faldt allerede i god snakke med mange af dem. Vi var 30 unger mennesker fra alle dele af Danmark, der skulle rejse sammen i to måneder. Alle faldt hurtigt i god snak med alle og der gik heller ikke længe før vi allesammen blev rigtig gode venner/veninder. Der var virkelig god kemi og stemning på holdet fra start af. I løbet af rejsen lavede vi mange grænseoverskridende øvelser, oplevede de vildeste ting sammen og havde mange seriøse, gode og sjove snakke, hvilket endte ud med at vi alle respekterede hinanden og blev ekstremt tætte. Den følelse kender I, der har været på efterskole eller højskole nok?

Alle på holdet var ekstremt søde, forstående og rigtig gode til at lytte og respektere hinandens forskelligheder og historier. Det var fantastisk at være omringet af så mange positive og åbne mennesker. På holdet kunne man være 110 % sig selv og der var plads til alle. Alle fra holdet var oprigtige, glade, eventyrlystne og ønskede at få en fantastisk tur, ligesom mig - så det fik vi! Jeg tror aldrig, at jeg har åbnet mig så meget op for andre mennesker på så kort en tid, som jeg gjorde på rejsen. Hvis man havde en dårlig dag, så var der altid en man kunne snakke med eller en som kunne se hvad man havde behov for. Det var utrolig rart, når man var så mange kilometer væk hjemmefra.

Jeg savner mit hold hver eneste dag og takker hver 29 af dem for at gøre min og vores rejse fantastisk. Jeg kunne ikke have undværet en eneste af dem på turen, for alle har bidraget med noget helt særligt. Vi har oplevet, set og lært så meget sammen, at jeg ved, at vi allesammen holder kontakten i fremtiden og kommer til at lave endnu flere ting sammen.

Fik jeg sagt at tage med højskole (DSC) ud at rejse, er den bedste beslutning jeg har taget i mit liv? Jeg har simpelthen fået SÅ meget ud af det og blevet meget gladere. Hvis du drømmer om det, så lad være med at tøve - spring ud i det - det bliver fantastisk og du bliver mega glad.

Jeg håber, at i ville læse med på trods af et langt indlæg med mange personlige følelser og tanker. Jeg tænker, at jeg vil lave flere konkrete indlæg om rejsen og komme med en masse tips til hvor man kan bo, spise og hvad man skal huske når man befinder sig på Maldiverne og Sri Lanka!

Rigtig god aften!

//Maria

Husk at I kan følge bloggens facebook-side her .

Nederdel, top, bælte og solbriller: H&M

Tiden flyver afsted og det er nu en halvanden måned siden jeg sidst har opdateret bloggen. Jul og nytår var en meget stresset periode både arbejdsmæssigt og personligt. Som jeg har nævnt i tidligere indlæg sidste år, så skulle jeg med højskole til Maldiverne og Sri Lanka. I skrivende stund befinder jeg mig derfor på Sri Lanka i byen Hikkaduwa. Jeg tog afsted d. 3 januar med min kusine og DSC, og er igen hjemme d. 1 marts. Jeg har befundet mig i paradis de to første uger, hvor jeg i de to efterfølgende uger har været på 'rundrejse' gennem Sri Lanka. De to uger bestod af et stramt program og en helt masse utrolig oplevelser. Lige nu er holdet og jeg i Hikkaduwa, vores endestation, hvor vi i alt skal være i 4 uger. De sidste tre uger får vi undervisning i kommunikation og personlig udvikling. Den første uge er allerede gået og det er virkelig spændende og grænseoverskridende. Jeg vil ikke gå i for mange detaljer, da jeg tænker at lave flere uddybende indlæg omkring hele turen og hvordan det er at rejse med højskole, når jeg kommer hjem.

Jeg har længe, under rejsen, ville skrive et indlæg, men samtidig har jeg ikke villet misse et eneste øjeblik med holdet eller de locations vi har besøgt. Turen her har virkelig givet mig en øjenåbner for at lade mit fokus slippe fra den digitale verden og nyde dét og de omgivelser der omkring mig. Min instagram har jeg opdateret jævnligt, så hvis i har lyst til at få et lille indblik i, hvad jeg har lavet, så kan i tage et smut forbi min instagram. Jeg hedder @mariajonsson96

Jeg glæder mig til at få bloggen på skinner igen, så glæd jer til foråret, der er mange idéer og indlæg på vej.

//Maria

Tiden flyver afsted og jeg kan næsten ikke følge med. December måned har for mit vekommende bestået af enormt meget overarbejde, frustration og stress over kommende rejse og alt for mange planer ift. hvor mange timer der er på ugen. Bloggen er blevet nedprioteret helt ned til bunden; 2. advent give-away vinderen bliver først afsløret i dette indlæg og jeg har ikke lavet nogen indlæg siden. Overhovedet. Jeg er træt og samtidig utrolig ked af, at bloggen og mine læsere slet ikke har fået den kærlighed den/ I fortjener. Der har simpelthen været så mange ting oven i hinanden, at jeg var nødsaget til at sætte nogle ting på pause for at passe på mig selv og min krop. Nogle dage har budt på 12-timers vagter efterfulgt af en 10-timers, og så kørte det ellers derud af. Jeg håber, at i forstår min situation og grunden til stilheden på bloggen.

Vinderen af give-awayen som skulle ha' været fundet for 10 dage siden er:
Helene!
Stort tilykke med gavekortet. Du vil blive kontaktet på mail og vil senere få tilsendt koden. Tusind tak for alle der deltog!

Nu videre til det indlægget oprindeligt skulle have handlet om, nemlig: julen.
Jeg tilbragte mine juledage i Lübeck, sammen med min familie. Vi havde tre hyggelige og sjove dage på et hotel, hvor vi også fejrede juleaften. Min familie havde i år valgt at vi skulle prøve noget nyt og træde ud fra traditionerne. Vi valgte derfor at tage på hotel, hvor ingen af os skulle tilbringe hele dagen i køkkenet eller købe hundredevis af gaver. Istedet fokuserede vi på at nyde hinandens selskab, hygge os, tage på julemarked og bare nyde vores fridage sammen. Juleaftensdag startede vi med at tage på julemarked og gå en tur i byen. Senere spiste vi middag på hotellet, hvor vi efterfølgende benyttede hotellets 'stue' som opholdsrum. Her hyggede vi os, dansede om juletræet, sang julesange, åbnede julegaver og selvfølgelig fik vi også det årlige besøg af julemanden. Alt i alt en hyggelig aften og et fantastisk hotelophold!

Dem af Jer, der følger mig på instagram har måske allerede set ovenstående billeder på min profil. Jeg ville bare lige give Jer andre et indblik i, hvad vi har lavet henover julen. Husk at følge mig på instagram, hvis i gerne vil følge mig på min store rejse - som forresten begynder om 6 dage! Det er for mig stadig helt ufatteligt, at jeg om en uge befinder mig på Maldiverne. Det er surrealistisk, men spændingen stiger stadig!
I kan finde mig under @mariajonsson96

Godt nytår!
//Maria

Jeg er personligt ellevild med blogs der kører serier, så jeg fik derfor idéen om at starte serien "MY WEEKEND IN PICTURES" på bloggen. Sidste måned postede jeg dette indlæg, hvor jeg fortalte hvad og hvordan jeg havde spenderet min weekend. Jeg synes selv, at denne slags indlæg er sjove at læse og samtidig får man et indblik i bloggerens daglige- og mere hverdags-prægede liv. Man kommer 'bagom' bloggeren, hvis man kan sige det.

For to uger siden var jeg i København med min kusine aka min 'travelbuddy'. Vi startede søndagen med at tage toget til København, hvor vi efterfølgende hyggede på Strøget, spiste pizza på Illums's Rooftop og nød det lækre vintervejr. Herefter mødtes vi kort med en veninde fra gymnasiet og fik 'catchet up'. Det var så hyggeligt at se hende igen og høre hvordan det hele stod til. Da kl. slog 14 skulle vi mødes med Dansk studiecenter på Scandic Hotel, men eftersom min kusine og jeg ikke ligefrem er Københavnere (og troede at Scandic Hotel lå ved Rådhuspladsen), så var vi lige ved at komme for sent. Det skal også lige siges, at GPS'eren heller ikke virkede som den skulle - perfect timing though!

På trods af et par misforståelser og en smule forvirring befandt vi os på hotellet præcis kl. 14, så vi nåede det. Mødet bestod primært om en masse praktisk information om rejsen, et par grænseoverskridende øvelser/ lege og sidst men ikke mindst at sætte ansigt på ens kommende rejsehold. Det var virkelig dejligt at møde de personer vi skal rejse med. Alle virkede super søde, spændte og selvfølgelig en smule nervøse også. Efter mødet tog en lille del af os ud at spise på Dalle Valle. Det var super hyggeligt og det var virkelig rart at høre hvad folk lavede, hvad de forventede af rejsen og selvfølgelig snakke om hvor meget vi glædede os.

Alt i alt var det en fantastisk dag og jeg glæder mig endnu mere til at rejse, nu hvor jeg har mødt alle de søde mennesker jeg skal opleve og dele rejsen med. I dag er der præcis 25 dage til at vi drager afsted, så hvis der er nogle af Jer der har nogle god tips eller råd enten til destinationerne; Maldiverne og Sri Lanka eller dét at rejse med højskole, så er jeg mere end åben for Jeres tips. Husk at følge med på instagram for regelmæssig opdatering fra rejsen. I kan finde mig under navnet Mariajonsson96

Hvad synes I om denne slags serier? Og har I nogle ønsker til kommende indlæg?

God lørdag og glædelig jul!

//Maria

Glædelig 2. Advent søde læsere! Tiden flyver afsted og der er nu kun 20 dage til juleaften - det er helt vildt!

I anledningen af 2. Advent, vil jeg forkæle en af mine søde læsere med et valgfrit gavekort på 150 kr. til Sendentanke.dk. Her kan man frit vælge mellem gavekort til Matas, The Body Shop, Miinto, Zalando, Nelly og mange mange andre. Gavekortet er digitalt og du bestemmer selv, hvem du vil give gavekortet til. Du kan jo vælge at forkæle dig selv eller forære det væk i julegave.

For at deltage i give-awayen skal du:

1: Like bloggens facebook-side her

2: Kommentere dette indlæg med navn, e-mail og dét gavekort du ønsker.

Rigtig god 2. advent og held og lykke!

Vinderen findes d. 18/12-16 og vil blive kontaktet på mail.

Sponsoreret af Sendentanke.dk

Indeholder affiliate links: 1: her/ 2: her/ 3: her/ 4:her/ 5: her/ 6: her/ 7: her/ 8: her/ 9: her/ 10: her/ 11: her/ 12: her/ 13: her/ 14: her og her/ 15: her/ 16: her og her/ 17: her/ 18: her/ 19: her/ 20: her

Vi er nu officielt trådt ind i december og spændingen, er for nogle af os, så småt begyndt at stige. Julegaveræset, traditionerne, julemusikken og julebageriet mm. er allerede skudt godt i gang i de fleste danske familier og denne tid bringer så meget glæde iblandt mennesker. Jeg er personligt ellevild med denne højtid. Jeg nyder virkelig at give gaver til mine nærmeste, og se glæden i deres øjne. Selvfølgelig er jeg også glad for at modtage gaver, men jo ældre min bliver, jo mere sætter man pris på at glæde andre.

Jeg startede dagen ud med at skrue højt op for julemusikken, danse som en tosse på min søsters værelse og selvfølgelig åbne første låge i min chokolade julekalender. Jeg tror min søster havde 'the time of her life' eller måske var hun en smule flov over at have en storesøster, som teede sig som en 7-årig.

Anyway, det er d. 1 december og du har måske stadigvæk ikke fået styr på de sidste julegaver, eller for den sags skyld nogen af dem. Du går måske stadig rundt og leder efter den perfekte gave til din far, kæreste, onkel, farfar, morfar eller en god ven. Jeg har derfor kreeret to kollegaer med 20 gaveidéer til det modsatte køn. Der findes både ting til under 100 kr. og over 1000 kr. i kollagerne, og alt indimellem. Jeg vil prøve at sætte ønskerne op i nogle kategorier, så du måske har en lille anelse om hvad du kan gå efter, for ja, det er besværligt at finde gaver til det modsatte køn - det synes jeg i hvert fald!

Dufte:

Det er altså ikke kun os piger/ kvinder som er vilde med en god duft, mændene er altså også ellevild med dem. Jeg kan derfor kun anbefale jer at smutte forbi hjemmesiden Parfumesale.dk, hvor i kan spare mange penge på kendte mærker - faktisk helt op til 70 %. Hjemmesiden forhandler både dufte til mænd og kvinder til enhver smag og til rigtige gode priser. De dufte jeg har vist på kollagerne, kan findes på hjemmesiden og så er det jo selvfølgelig kun et lille udpluk af det store udvalg på siden.

Oplevelser:

Jo ældre man bliver, jo mere sætter man pris på de oplevelser man har mulighed for at opleve og især, hvis det er sammen med en person man holder af. Inviter din kæreste på en miniferie til London, hotel-spaophold eller giv ham en oplevelse som sætter adrenalinen igang. Måske faldskærmsudspring, racerkørsel eller noget helt tredje?

Tip: Hvis du give ham en miniferie til Paris eller London, så er det jo ikke kun ham det for noget ud af det, dét gør du jo også!

Accessories:

Mænd bliver mere og mere modebevidste, så de er altså også vilde med de rigtige accessories. Især kvaliteten og mærket har en stor betydning, så en lækker pung eller et bælte fra Calvin Klein ville altså ikke være en dårlig gaveidé.

Elektronik:

Mænd og elektronik er som skabt for hinanden, haha. En ny kaffemaskine, ny eltandbørste eller et Go Pro kamera ville helt sikkert være en sikker vinder, men denne kategori ligger selvfølgelig også i den lidt dyrere pris ende. Hvis du er kaffetilhænger ville du jo også kunne få glæde af den. Win win!

Jeg håber at ovenstående kollager og kategorier kunne inspirere jer, og måske give jer nogle idéer til kommende julegaver. Jeg tænkte, at det kunne være sjovt, hvis jeg postede et indlæg hver uge indtil juleaften, som en slags julekalender-serie, hvor jeg kommer med gode idéer, tips og tricks til julemåneden.

Hvad siger I til det? Og kunne i bruge kollagerne, som inspiration?

Glædelig 1. december.

//Maria

Sponsoret indlæg i samarbejde med Parfumesale.dk

Det er blevet CYBER-monday og jeg har derfor lavet et lille indlæg, hvor i kan finde de bedste tilbud og rabatter. Der er mange penge at spare, så nu er der mulighed for at købe billige julegaver. Jeg skal selv ha' shoppet nogle gaver og ting jeg mangler til rejsen. Nedenunder ser i de forskellige rabatter og koder: