Hej!! Igår hade jag på mig den här outfiten! (Ni ville se mer outfitbilder). Där jag hade ett par vita jeans med en off shoulder t-shirt, och ett pr vita låga strumpor bara! Det var till min första dag i skolan :).

Sedan igår kväll var det så fin himmel! Kunde inte låta bli att t en bild. Är det bara jag som tycker om att ta bilder på solnedgången haha?
🌅

Och nu är det soligt väder igen! Hade tappat hoppet lite med det här med fint väder haha, det har ju varit så dåligt nu på sistånde, bara regn.

Just nu så ligger jag bara och solar, försöker att vara lite "inspo" haha, går inte så bra som ni ser haha :).

Och just nu har jag en favorit låt som nog många redan hör men det är "Let Me Love You" - DJ snake, encore & Justin Bieber. Sjukt bra älskar den!! Så om du inte har lyssnat så borde du göra det! <33

​sedan till middag så köpte vi en inbakad pizza för att testa något nytt! Det blev en Calsone!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte mått så bra på sistonde :( men idag bestämde vi oss för att äta resturang med familjen och det var supermysigt. Bild på alla våra 5 drickor haha.

Sedan så valde jag deras "klassiker" hamburgare :)) och som ni vet om ni har följt den här bloggen så vet ni att jag älskar hamburgare haha. Det var super mumsigt faktist!!

Sen på vägen hem passade jag helt enkelt på att ta lite fina solnedgångs bilder/ vid vattnet- bilder haha :) (standard thea). Spelade lite pokémon go på vägen haha. Men när vi kom hem kollade vi bara på en mysig film.

Hejsan! I och med att jag är påväg hem nu så har vi stannat i Slovakien för att övernatta och sedan fortsätta mot Stockholm med vår bil.

Så det här var min kväll i Slovakien, då vi började med att äta på en restaurant.

som dricka valde jag lemonad (klassiker haha) och min mat blev spare ribs med potatis kroketter. Mums!

Sedan imorse så var vi och shoppade hela dagen, ganska mycket kläder och sånt blev det faktiskt men det blir lite svårt att visa så jag visar bara det som inte var kläder.

Men 2 saker som jag tänkte visa i det här inlägget som inte är kläder är en jättefin plånbok som är baby-rosa som jag ÄLSKAR och 3 ringar som jag även tycker mycket om från NewYourker och plånboken var från Carpisa.

Vi började att fika lite, jag valde en plazma shake som det heter, det är typ en kex milkshake. Supergott!!

Sedan gick vi in vidare till några butiker samt P..S.. (Som butiken då heter) det är min mamma som tyckte om den sa hon så jag följde med. Det slutade med att jag köpte ett jättefint snäckarmband! Supersött!

(Sen kom jag tillbaka till butiken och köpte 2 till nästan likadana för dom va så fina haha)

Tillsist blev det glass, en klassiker haha. Jag valde jordgubb och choklad haha. Och hela dagen var superbra!! Vi åt sedan middag på resturang men jag tog inga bilder då för min kamera va slut på batteri :/.men hoppas alla haft en superbra dag så ses vi snart <33

Hejsan!! ett väldigt sent inlägg men men, bättre nu än aldrig. Just nu ligger jag i sängen och har svårt att sova, kan bero på att jag har vänt på dygnet lite grann. Det är darför inlägget kommer ut så sent också. Hur som helst så jag e inne på mobilen å grejar lite, för resten av min familj tror jag sover. Vill inte väcka dom.

Jag försöker håla en regelbunden uppdatering på bloggen så det inte kommer för mycket bilder på en och samma gång och sedan värsta uppehållet. Så 1 inlägg per dag försöker jag hinna med. Tycker det är lagom, eller vad tycker ni¿?( )

Hur som helst så var min dag sjukt bra och middagen var bland det godaste jag har stoppat i mig! Så hoppas er dag har varit lika bra!

Xoxo💋

Hejj!! sitter på rummet nu och mest tar det lungt! Idag så åkte vi båt ut till en ö där det var sjuuukt fint och massa stora vågor. Jag passade på att ta lite bilder, (kommer säkert ett till inlägg sen med fler bilder från idag för seriöst, jag tog ca 200-300 bilder haha)

Nej men det var sjukt fint där och båt-resan dit var en sjuk upplevelse, vattnet var ljusblått och glänste, väldigt klart vatten.

Och många gillade mitt förra inlägg där jag undrade om ni ville se mer outfit-bilder, och ja, jag kommer ta fler outfit bilder, vi ska även åka och shoppa snart. Så då kommer det mycket kläd-bilder på bloggen!😋

Hoppas alla får en jättebra kväll så ses vi snart!<33

Hej! Jag har det underbart i Kroatien! Vädret har skiftat enormt de 4 dagarna jag varit här, i går och i förigår var det 20 grader och regn, medans idag och i torsdags är det ca 35 grader och skinande sol ¿?

Så det var lite trist igår och i förigår och det var darför det inte blev så mycket på bloggen. Jag hade helt enkelt inget att blogga om för vi satt mest inne på rummet. Vi kunde liksom inte gå ut i spöregnet.

Men de 2 bilderna jag tog är från idag. Den första är när vi är påväg till stranden. Sen nu ska vi ut och äta middag i stan så den andra bilden är min outfit för kvällen. (Har inte lagt upp så mycket outfitbilder men om ni vill se mer tryck "gilla" så kan jag blogga mer om kläder osv.😊)

Hoppas alla får en bra kväll puss <33

Igår började vår kväll med att vi gick in till stan, det var väldigt fin ljusblå himmel då så jag fick en väldigt mysig feeling. Vi valde samma resturang som i förigår bara för det var så otroligt gott där! Det blev massa musslor som middag! Sjuukt gott!

Efter den goda middagen så gick vi runt Dubrovnik muren som då är typ "gamla stan". Vi gick runt och kikade lite det var väldigt fina marmor plattor och fina ruin väggar, lite gammaldags sådär. Vi passerade även en hel del tavlor, men det var en konstnär som jag tyckte målade otroligt fina tavlor så jag var tvungen att ta bild på dom! Sjukt fin konst!

Efter ett tag blev vi sugna på lite Italiensk glass!🇮🇹 så vi köpte en gelato var! Jag och min ena brorsa tog en bild medan mamma köpte glass till resten av familjen. Mina två kul-smaker blev mango och någon kakdeg jag inte minns namnet på!

Hur som helst var det kväll hoppas eran var bra också!

Såhär såg min dag ut i bilder, den spenderades på stranden! Tror vi drar dit imorgon igen eller om vi tar en båt över till andra sidan på en liten ö och är där imorgon, vem vet? Hur som helst var det sjukt härligt och hoppas er dag också har vart lika bra<33

älskar den här stranden för det var inte så jättemånga folk där och vattnet var sjuuuukt fint och glittrande, hoppas på mer färg imorgon

Godmorgon!! Ikväll kom vi äntligen fram till Dubrovnik i Kroatien! Det tog ca 3-4 dagar från Stockholm att bila hit.

Hur som helst vi avslutade kvällen med att äta lite god mat inne i Dubrovnik "ruinen" som är väldigt känd. Det blev musslor och en del fisk.🐟🐠 supergott!!

Idag ska vi gå och bada vid stranden vi får de om det blir några fler inlägg idag! Puss och kram<33