Hei alle sammen!

Om noen få dager reiser jeg til Mallorca sammen med familien min. Her skal jeg være i en uke fra første juli til niende juli. Jeg gleder meg utrolig mye til å komme til varmere strøk. Vi skal ta direkte fly fra Trondheim Værnes. Flyet oss går lørdags kveld, vi må kjøre fra Kristiansund tidlig om morgenen. Vi er fremme i Mallorca sånn ca klokken tolv om natta. Jeg håper virkelig jeg kan sitte ved vinduet på flyet, for da kan jeg ta bilder og filme turen.

Jeg har begynt å pakket til Mallorca, er snart ferdig å pakke. Mangler bare å pakke toalettsaker, solkrem, hånduker og rettetang.

Nå skal jeg dra på trening, så blogges vi senere!

Hei alle sammen!

I dag var det trekkfag opp i muntlig eksamen, jeg var utrolig spent om jeg skulle opp i noen fag eller ikke. Vi fikk vite det på fronter klokken 10. På fronter hos oss står det hvem som ble trekt opp til eksamen. Jeg ble selvfølgelig ikke trukket opp til eksamen. Når jeg så at jeg ikke sto på fronter, ble jeg sykt letta og glad. Jeg synes eksamen er veldig stressende, nå trenger jeg å ikke stress i det hele tatt. Ingen på linja mi kom ikke opp heldigvis. Vi ble ferdig på skolen i dag klokka 12. Det var sykt deilig å slutte tidligere på skolen i dag.

Ellers skal jeg senere i dag på hus konsert til trinnet til broren min. Han skal opptre mye gøy i dag, å det gleder jeg meg til. Det starter kl 17.30. Jeg har vurdert å dra på trening i dag, men jeg tror jeg dropper det. I forrige uke trenet jeg 4 ganger uken, da blir jeg vel veldig sliten etter det. Jeg drar heller i morgen da.

På torsdag som kommer nå er det siste skoledag før sommerferie, det gleder jeg meg veldig mye til. Allerede neste uke reiser jeg til syden. Det kan jeg fortelle mer senere i annen innlegg. Til de som skal ha eksamen ønsker jeg lykke til dere! Dette går bra!

Nå skal jeg bake, også blogges vi mer senere.

Kom dere opp i muntlig eksamen :) ?

Hei alle sammen!

Akkurat nå befinner jeg og pappa i Ålesund. I dag tidlig dro vi klokken 06.00 i morges mot Ålesund og kom frem rett før kl 09.00. Det eneste vi har gjort frem til nå er at vi har vært å sett på butikker og drukket kaffe latte på dromedar. Grunnen at vi er i Ålesund er for å fikse noe på bilen våres. Etter på skal vi på en treningssenter for å trene mens vi venter på at bilen skal bli ferdig. Jeg har også fått kjøpt meg en god del klær også, det er jeg veldig fornøyd med. Etter treningen dro vi å spiste på Peppes pizza. Også kjører vi hjemover kl. 18.00 på kvelden.

Og i morgen skal jeg filme et par videoer, så stay tuned! :)

Hva gjør dere akkurat nå?

• HELG
  • 32 lesere

Hei alle sammen!

Da var det tilbake til hverdagen igjen. Etter skolen i dag har jeg øvd på en faguttrykk prøve som vi skal ha i morgen på skolen. Jeg har også spist lasagne til middag, det var supergodt. Deretter dro jeg rett på treningsstudioet for å trene. Målet mitt for denne uken er at jeg skal trene 4 ganger uken og forberede litt matte før torsdag.

Ellers har jeg ikke noen spesielle planer for resten av kvelden. Neste uke er det muntlig eksamens opptrekk, jeg gruer meg veldig. Det kan hende jeg kan komme opp i matte, naturfag eller ingen eksamen. Håper at jeg ikke kommer opp i noe...

Jeg håper dere har hatt en kjempefin mandag så langt, og får en fin kveld videre!

Hei alle sammen!

Håper alle sammen har hatt en kjempefin helg så langt. Hos meg har dagen min vært litt kjedelig, fordi jeg har ikke hatt så mye å gjøre hjemme. Ellers i dag så har jeg gått en liten tur sammen med familien min til gravstedet for å besøke farfaren min. Nå er det litt over ett år siden farfaren min gikk bort. Jeg savner ham veldig mye. Været i dag har vært mye overskyet, men det kom sol etterhvert når vi gikk ut. Når vi kom hjem skulle vi begynte vi å grille pølse/brød og hamburger. Jeg ble ihvertfall kjempemett etter en god middag. I tilegg hadde vi brownies og vaniljeis til dessert.

I morgen må jeg begynne øve på prøve i muntlig matte. På torsdag skal vi fremføre temaet vi har fått tildelt i matte. Temaet er bursdag, jeg synes ikke temaet ikke var noe vanskelig, det skal gå nok greit å presenter det foran mattelæreren. Ellers så har jeg ikke så mye lekser og prøver, det er veldig deilig synes jeg. I dette skoleåret har det vært utrolig mange prøver og presentasjoner. Dere ser jo at jeg blogger lite, og det betyr det at jeg har hatt mye skolearbeid.

Men nå må jeg nok gå, så blogges vi mere senere.

Hei alle sammen!

I dag våknet jeg klokka 09.30 for å spise en god frokost. Når klokken begynte nærmet seg kl 10.30 dro jeg rett på treningssenteret for å trene et par timer. Etter treningen dro jeg hjem for å sminke meg, Jeg hadde 1 avtale i dag og det var å møte opp på Braud and Bollour kl. 15:00 på et jobbintervju. Før intevjue avtalte jeg med mamma en rask lunsj på Big Bite. Jeg synes møtet gikk helt greit. Tenger ikke å si så mye mer en det. Været i dag har vært superbra. Det har vært 17 grader og sol.

Senere på kvelden grillet vi.

Hei alle sammen!

Jeg håper alle sammen har hatt en kjempefin 17.mai så langt. I dag sto jeg opp veldig tidlig, ca klokken halv 7 om morgenen. Dagen startet med at jeg dro nedover til byen for å se på barnetoget først. Alle som gikk i tog var kjempeflinke og det var god stemning. Faktisk er det første gang i året jeg ikke går i tog, siden nå går jeg på VGS. Men uansett var det gøy å se på toget. Rett etter toget dro hele familien min til Dalabrekka skole, som er skolen til lillebroren min. Der spiste vi pølse/brød, kake og til drikke brus. Når vi var ferdig der, ble jeg kjørt rett til byen igjen, for jeg skulle møte mine venninner. Jeg møtte Anniken og Cecilie. Når klokken ble 13.10 dro vi for å se på russetoget, det var utrolig mange russ i toget. De hadde vannpistoler, de sprute veldig mye vann. De traff nesten oss.

Deretter dro vi å kjøpt brus og is, eller jeg kjøpte brus og vennene mine kjøpte is. Så tok vi en tur til kaia for å ta bilder med bunaden oss. Resultatene på bildene ble superbra.

Senere dro venninnene mine, da dro jeg også hjem. Vi skulle få besøk, vi spiste sodd og Pavlova kake. Nå tror jeg ikke at jeg kunne vært mettere!

Hei alle sammen!

I går så kom vi til Oppdal, vi kom ca klokken 19 på kvelden. Det første vi gjorde når vi kom fram var å besøke tante og onkel på hytta. Der spiste vi middag som var hamburger og chips, og det smakte veldig godt. Onkel hadde selv grillet hamburger. Etter det så dro vi videre inn til selve Oppdal for å sjekke inn på Quality Hotel Skifer. Der har vi et connection rom, sånn at jeg og Julian får ha et eget rom. Resten av kvelden så begynte jeg å redigere litt på vloggen, siden jeg har en vloguke i påskeferien.

I dag så stod vi opp tidlig. Først inntok vi en bedre frokost på hotellet før det bar opp til Vangslia for å gjøre seg klar til første dag i bakken. Nydelig påskevær med sol og blå himmel! Ble noen turer i Vangslia før vi dro videre til Ådalen og Stølen. Føret var kjempefint, men det enkelte plasser bærer det preg av at det begynner å bli vår med litt lite snø. Etter en hel dag i bakken så dro vi tilbake til hotellet. Vi har spist middag samt spist enda mere påskegodis:) Vi avslutter kvelden med tv-titting. Viktig å få nok søvn slik at man er opplagt til en ny dag i bakken i morgen.