Hei alle sammen!

Da har akkurat høstferien min startet, jeg er virkelig klar for ferie igjen. Som dere sikkert ser på tittelen, skal jeg reise igjen. Jeg skal reise til Gdansk sammen med min familie, vi drar allerede på tirsdag nå. I fjor høst dro vil til Barcelona, da tenkte vi det samme vi kunne ta å reise igjen i år også! Jeg har alltid likt å reise og oppleve nye ting. Det som er gøy er at jeg har aldri vært i Polen før, det blir nyttig for meg. Til dere som spør skal jeg selvfølgelig vlogge hele turen. Det som irriterer meg når jeg skal vlogge i byer, er at det blir det alltid kleint. Jeg må egentlig bare prøv det, ingen bryr seg uansett. Hvis dere har noen tips til meg hvordan det ikke skal bli kleint, gjerne skriv det i kommentarfeltet.

Jeg kommer mest sannsynlig til å blogge å, men ikke hverdag dessverre. Vil nyte ferien også! Nå må jeg begynne å pakke, så blogges vi senere!

Flytt bloggen din til Nouw - nå kan du importere den gamle bloggen - Klikk her

Hei alle sammen!

Long time no see! Jeg håper alle har hatt en kjempefin kveld så langt, det har iallefall jeg. Dagen i dag har startet med skole selvfølgelig, boring! Uansett tok vi klassebilde på skolen i dag, vi fikk ikke se bildet i dag. Jeg håper virkelig bildet ble bra, men det tror jeg nok. Fram til nå har jeg gjort skoleoppgaver, for jeg har tre prøver neste uke. Det blir siste innspurt før høstferien, gleder meg til å fri igjen snart. Jeg skal fortelle dere senere i en annen innlegg hvor jeg skal reise i høstferien.

Snart begynner det å nærme seg klokka åtte om kvelden, jeg skal på trening da. Men jeg går hjemmefra kl 19.50. I morgen skal jeg ha kjøkken og jeg har laga ferdig arbeidsplan, men jeg må lese den før jeg legger meg. Sånn at jeg er forberedt til i morgen. Hvis dere lurer så skal jeg lage blomkålsuppe.

Nå må jeg skifte til treningsklær, så blogges vi senere!

Hei alle sammen!

Dette føles så rart. Jeg har ikke blogga helt siden juli, det er en stund siden. Dere lurer sikkert på om jeg har slutta med blogging eller ikke. Svaret på det er at jeg har selvfølgelig ikke slutta, men jeg har tatt en liten pause. I sommerferien har jeg hatt det utrolig travelt, hovedgrunnen til det er at jeg har jobbet hver eneste dag. Jeg har rett og slett ikke fått tid til å blogge, siden jeg har vært veldig sliten. Men nå er jeg selvfølgelig tilbake med blogging igjen.

Nå har skolen begynt igjen, og det føles så deilig å komme tilbake med vanlige rutiner igjen. Jeg er virkelig klar for et nytt skoleår, å batteriene mine har selvfølgelig fått ladet opp. Jeg gleder meg i hvert fall veldig over å være tilbake igjen. Dette er litt uvant, og det kommer derfor til å ta litt tid å få dette inn i daglige, men skal prøve så godt jeg kan. Skal virkelig gjøre mitt beste, og håper dere har lyst til å følge meg her videre!

Så blogges vi senere!

• 27 Lesere

Hei alle sammen!

Nå har vi pakket sammen rotet vårt og allerede i morgen reiser vi tilbake til Norge. Flyet går i morgen klokken 14.30. Må innrømme det skal bli godt å komme hjem igjen nå. Jeg kommer til å savne Mallorca. Reisen til Mallorca har vært helt fantastisk. Jeg har fått shoppet litt klær og sminke, det kommer en kanskje Spania haul.

Legger ved litt bilder jeg kan se tilbake på for å kjenne savnet idet vi lander i Norge. Ønsk meg en god tur, så blogges vi senere.

Hva har dere gjort i dag?

• REISE
  • 66 Lesere

Hei alle sammen!

I dag har vi hatt en deilig dag på stranda. Først stranda og deretter var vi litt ved bassenget. Vi kom til stranda kl 10, og forlot stranda klokken 5. Når vi kom tilbake til hotellet, var vi alle kjempetrøtte. Det som er så dumt med dette hotellet er at vi ikke har nett på rommene. Når jeg skal surfe på nett, må jeg alltid gå ned i resepsjonen. Uansett har dagen i dag vært kjempekoselig. Jeg har fått en del farge på kroppen min, har jo blitt mer brun.

Nå skal jeg snart legge meg å sove, så blogges vi mer i morgen!

- Hva har dere gjort i dag?

• REISE
  • 75 Lesere

Hei alle sammen!

God morgen fra Mallorca! Andre heldagen er i gang. Nå skal vi dra ned til bassenget være der i noen timer. Vi drar kanskje til stranden etter på, vi vet ikke helt ennå. Det vi har gjort fram til nå er egentlig spist frokost & tatt litt bilder. Jeg gleder meg sykt mye til å vise reisen min! Mest sannsynlig i kveld skal vi til byen.

Jeg skal ned å sole meg nå, så blogges vi senere!

• FERIE, REISE
  • 76 Lesere

Hei alle sammen!!

Nå er jeg faktisk i Mallorca og blogger. Storkoser meg masse... Hotellet er veldig fint og stort. Vi har innebasseng, utebasseng og en fin strand. Her skal vi få det kjempefint i en uke. Det er 32 grader , og sykt varmt. Når jeg får tid skal jeg blogge så mye jeg kan.

Nå skal vi gå videre å se, så blogges vi senere!

- Har dere vært i Mallorca?

• FERIE, REISE
  • 83 Lesere

Hei alle sammen!

Nå sitter jeg på flyplassen på vei til Mallorca. Gleder meg så sykt mye til å reise snart. Flyet har avgang klokken 19.35, det er ikke lenge til. Det skal bli så deilig å komme seg bort fra Norge nå. På Mallorca skal jeg bade, kose meg, bli brun, slappe av og bare nyte dagene. På nyhetene hørte jeg at det var en blåhai på Mallorca, jeg håper den har svømt sin vei før vi kommer. Haier er ikke det jeg liker best når jeg skal svømme. Jeg skal også filme en god del og ta bilder til youtube, instagram og bloggen. Dette ble en kort innlegg dessverre, men jeg blogger mere i morgen folkens.

Vi snakkes!!

Hei alle sammen!

Allerede i morgen reiser jeg til Mallorca sammen med my family. Jeg har fått pakket alt ferdig, bortsett fra tannkost og tannkrem, hehehe! Til og med har jeg fått ladet opp kameraer, macen og iPhonen min. Vi kjører fra Kristiansund i morgen sånn rundt klokken 10. I kveld før jeg legger meg må jeg sette vekkeklokken min på 07.30. Hvis dere lurer på om jeg skal blogge i Spania, så skal jeg selvfølgelig gjøre det. Det er jo alltid koselig å ha innleggene som minne også. Jeg aner ikke om jeg kommer til å blogge hverdag, men jeg får se hva jeg gjør. Jeg skal lage en travel diary til youtube, stay tuned!

Nå må jeg gjøre ting resten ferdig, så blogges vi mer i morgen!