Dett är ett tidsinställt inlägg som jag skriver på lördag tidigt eftermiddag, för jag känner mig själv tillräckligt bra för att vet att jag just nu är för trött för att orka sitta och skriva just nu.

Jag kom till Kiruna sent på torsdag kvällen och då gjorde jag inte så mycket utan somnade bara typ. På fredagen så hade vi värvarbord på förmiddagen och sen möte upp alla läger deltagare och drog och åt lunch, det var supermysigt och få lära känna alla bättre. PÅ eftermiddagen så var det föreläsning, det var väldigt intressant och lärorikt. Vi gick även en stadsvandring och besökte stadshuset. Efter föreläsningarna så gick vi ut och åt middag och efter det så chillade och pratade vi bara och jag tog massa bilder eftersom det var midnattssol här uppe. Gick även upp till hotellets gym och tränade lite på kvällen

Lördag började med att vi försov oss med det gick bra vi han äta frukost ändån, efter en lite stressig morgon så började dagen med att jag höll i en workshop som hankade om hur man aktiverar medlemmar. Det var superkul att hålla i den! Efter min workshop så gick vi och åt lunch, det var super fint väder ute 20 grader och strålande sol.

Just nu så chilar vi bara lite innan nästa föreläsning börjar, får se vad som händer ikväll vet att vi ska ut och äta middag iallafall, sen får vi se vad som händer. Kommer att berätta vad vi gjorde resten av lördagen och vad jag har gjort idag när jag väll orkar.

Hej

Just nu har jag sitter jag lyssnar på musik och äter popcorn, har haft styrelse möte angående nästa helg, supper taggad! Har haft en rätt intensiv helg men jättekul. Igår så var jag på Kosläpp i Torsta på förmiddagen och det var jättemysigt, man blev så lyckig över att se hur lyckliga korna var, efter det så åkte jag och familjen in till stan och åt lunch på Vezzo. Det är supergod mat där och kan verkligen rekommendera det! Efter lunchen så möte jag upp lite vänner och vi blev kvar på stan en stund och efter det åkte vi hem och bara chilade. På kvällen så gick vi in till stan och åt middagen och senare på kvällen så åkte vi ner till Frösö strand och fotade lite. Idag så åt vi en sen frukost med pannkakor och det var supergott, efter det åkte vi in till stan och jag köpte ett nytt bäddsett. Resten av dagen har jag vara varit hemma och plugga och städat. Jag gjorde ceviche med lax,tomater,lök,avocado och koriander till det hade jag popcorn.

Godmorgon fredag

Nu sitter jag på tåget till Karlstad och MPs kongress, jag har hunnit plugga och nästa gjort klart min sista engelska inlämning. Planen för idag att hinna göra klar den innan jag är framme i Karlstad, så jag bara kan kolla igenom den nästa vecka innan inlämningen. När jag är framme i Karlstad så ska jag fösta äta lunch och sen checka in på hotellet och efter det ta mig till kongressen. Jag ser framemot helgen och hoppas på att det kan bli bra diskutioner och en bra debatter om dom olika motionerna och att få träffa nya och gamla vänner.

Innan jag åkte hemifrån imorse så han jag fota lite, det var så fint utanför mitt fönster. Så jag har även hunnit och redigera bilderna nu på tåget.

Teresita Stamm

Godmorgon Torsdag

Denna vecka har varit väldigt lung och skön. Inte mycket prov eller inlämningar. Har även varit jättefint väder och skönt att vara ute. I veckan har jag hunnit fixa min ögonbryn och mina naglar och tränat och bara varit med familjen och myst.

Idag så ska jag bara packa och fixa inför helgen och ska få spendera helgen med en av mina närmsta vänner och massor andra också, så skulle tydligen blir varmt och soligt så det blir skönt. Idag så ska jag även träna och det är perfekt väder för det, inte för varmt eller för kallt, kommer bli toppen.

Teresita Stamm

Godmorgon

igår så var det valborg och jag firade tillsammans med vänner och grillade och kollade på elden. Det var jättemysigt och roligt. Tidigare på dagen fixade jag bara ärendet på stan och myste på hemma. Det var en jätteskön dag och solen lyste vilken kändes mysigt.

idag så ska jag bara vara hemma och fixa lite saker inför veckan och träna. Idag är det molnigt och grått med känns helt okej eftersom det var så fint igår

​bilder från igår kväll när himlen var vacker