Hej alle sammen!
For lidt over en måned siden kom jeg hjem fra ferie, det var en helt vildt god ferie sammen med min veninde. Vi var på Rhodos i 10 dage og vi boede i en by der hedder Ixia, som ligger omkring fem kilometer fra Rhodos by. Det var en utrolig hyggelig by som jeg klart kan anbefale at tage til hvis man skal til Rhodos. Der ligger en masse hyggelige restauranter og så ligger den lige ved stranden, dog er det en stenstrand, så vi holdte os til poolen der var på hotellet.
Vi nåede desværre kun ind til Rhodos by en gang og det var for at tage i byen på bar street, hvilket var en meget sjov oplevelse. Bar street er en gade i Rhodos by hvor der sjovt nok ligger en masse bare. Dem der arbejdede på barene stod ude på gaden og "fangede" de forbi passerende og kom med alle mulige slags tilbud så man ville vælge deres bar. Det var en mega fed oplevelse, men jeg er personligt ikke så meget til at drikke for meget på en ferie da jeg føler hele dagen efter bliver lidt ødelagt fordi man har tømmermænd og er træt, men det skulle prøves og jeg er også glad for at vi gjorde det!
En af de andre dage havde vi bestemt os for at vi gerne ville ud og hike, så vi spurgte i receptionen på hotellet hvor man kunne gøre dette og vi endte ud med at gå til nabobyen og så op af et bjerg der var der. Det var en utrolig flot tur og hvis man er til sådan noget er det også noget jeg helt klart ville anbefale. Det bjerg vi besteg var dog ikke vildt højt, jeg mener at vi var 248 m oppe, men det var en tur på 4 kilometer op og 4 kilometer ned igen, så vi fik gået en del, jeg mener at vi i alt gik 13 eller 16 kilometer da turen fra hotellet og hen til bjerget også var ret lang, dog snød vi lidt og tog en taxi de sidste 2-3 kilometer hjem da vi var utrolig trætte og gerne ville nå en hurtig tur i poolen for at blive afkølet når vi kom hjem inden den lukkede kl 20. Det var virkelig en fed oplevelse og jeg er utrolig glad for at vi gjorde det.

Vi boede på et hotel ved navnet Nathalie hotel og det var mega hyggeligt i sådan en rigtig græsk stil med hvide vægge og blå vindue og -dørkarme. Hotellet lå ca 500 meter fra stranden, men som sagt er det en sten strand og de havde også et meget fint poolområde med poolbar, solstole og parasoller. Hotellet lå omkring 15 km. Fra lufthavnen, så turen derhen var meget kort, dog chikanerede flystøjen ikke en når man var på hotellet, så det var dejligt.
Sådan en dejlig ferie, kan man godt komme til at sidde og dagdrømme om her hjemme i Danmark hvor det er ved at blive koldt og sommeren for længst er væk.
Det var alt for dette indlæg, der skete selvfølgelig mange flere ting end det jeg har skrevet om her, men jeg tænkte at ikke alle tingene ville være lige spændende at læse om, da meget af ferien også blev brugt på at ligge ved poolen og slappe af på fuld skrue.

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - Klik her

Hej allesammen! Så kommer der lige en lille ønskeliste fra Zalando. Jeg er helt vild med Zalando på grund af deres store udvalg lige fra sko til badetøj, de har bare alt og meget forskelligt af det hele. Ud over det elsker jeg også at de har gratis fragt og at det er gratis at returnere sin vare hvis man af en eller anden grund ikke er tilfreds med den.

Jeg har her lavet en lille ønskeliste fra Zalando fra de ting jeg har gemt derinde og på et tidspunkt vil købe, det er ikke alle mine gemte ting jeg har med, da der i alt var 53 forskellige ting på den liste, men jeg har i stedet valgt nogle af de ting jeg har tænkt mig at købe som noget af det første og som også passer meget godt til efteråret i følge min mening.

De første tre ting som i kan se er busker, og min holdning til busker er at man simpelthen ikke kan få for mange! Det første par er nogle bukser fra ONLY til 259 kr. de har den her mørkeblå farve og så ned langs benene er der en hvid stribe. Det her design har jeg længe været meget vild med og synes at den hvide stribe ned langs benene giver buskerne lidt liv, så derfor står det her par højt på min ønskeliste!. Det andet par jeans er et par skinny jeans fra Vila til 279 kr. med det her læder look som for dem til at se så fine og gennemført ud. Det er helt klart et par jeans jeg vil komme til at bruge til både finere arrangementer fordi materialet giver dem det her fede look men også til hverdag med en sweater fordi man på den måde kan nedtone dem lidt men stadigvæk have er gennemført outfit. Det sidste par busker jeg har på min ønskeliste er et par jeans fra New Look til 249 kr. de er egentlig meget normale blå jeans, men de har de her frayed hems som jeg for tiden er helt vild med, og som også giver det ekstra til et outfit og får det til at se ud som om man har tænkt lidt mere over det end man egentlig har og det er en ting jeg sætter meget pris på, når man bare kan smide en striksweater og et par jeans på og man stadigvæk ser helt genneført ud.

Nummer fire jeg har på min ønskeliste er en form for skjorte fra Vila, som der lige nu er udsalg på til 254 kr. Jeg synes den er så fin og man kan faktisk også få bukser til så det er et sæt, men jeg ser mest for mig at jeg vil komme til at bruge den med et par sorte jeans eller en form for nederdel. Med den her behøver man igen ikke gøre så meget ud af sit outfit fordi den bare gør hele arbejdet for en med dens fede design og fine mønster.

Så er der nummer 5 på listen som er en striktrøje fra Samsøe & Samsøe til 699 kr. der er som sådan ikke noget specielt ved den, men til efteråret og vinteren synes jeg personligt at en god striktrøje er et must og den her kunne jeg ikke stå for da jeg er helt vild med dens design.

Nummer 6 på listen vil jeg sige er lidt af et statement piece at have i sit klædeskab, det er en nederdel fra Missguided til 299 kr. Jeg er helt vild med dens farve og dens design og jeg vil komme til at bruge den meget til tidspunkter hvor jeg skal være lidt flottere i tøjet, men jeg kan helt klart også se nogle outfits for mig til nogle mere normale dage, så den skulle selvfølgelig også have en plads på ønskelisten.

Nummer syv er en sjorte fra Vero Moda til 349 kr. som jeg også synes er mega fin og ville være god til nogle dage hvor man gerne vil være fin men ikke rigtig magter at sætte det helt store sammen, for den her og et par sorte jeans ville være et fedt sæt. Så er der nummer otte, der er en super fin og feminin top fra New Look til kun 199 kr. den er gennemsigtig så man ville både kunne have et eller andet inden under men jeg synes også sagtens at man ville kunne nøjes med en fin bh så fokusset ligger på den fine top.

Nummer ni er en sweater fra Tommy Hilfiger til 499 kr. og jeg synes egentlig den taler lidt for sig selv, da dens design er så fedt, det er efter min mening lidt råt uden at det bliver for meget, med nogle gode farvesammensætninger. Men igen synes jeg helt klart en en sweater er et must i den periode vi kommer til nu, og hvorfor så ikke købe den her vildt lækre en som man ikke bliver træt af efter at have gået med den tre gange?

Nummer 10 er en top fra ONLY til kun 149 kr. som også er gennemsigtig, men på en rigtig fin måde hvor jeg synes det ville være mega fedt at tage en flot blonde BH på af en art og ligge fokus på den uden at det bliver for meget da toppen dækker den lidt og giver det her helt vildt fede look.

Til sidst er der nummer 11 som er en nederdel fra Vero Moda til 179 kr., der har det her læder look der gør den mega nice og så har den også den her elastik i toppen som jeg synes er en fed detalje at have med, da den giver nederdelen lidt ekstra spil. Jeg synes den vil være perfekt til efteråret og vinteren med et par tights og en sweater med en eller anden vild farve og så et par sneakers, det er et outfit jeg glæder mig helt vild meget til at have på, og det er også derfor at jeg tror at denne nederdel bliver den af de 11 ting på listen jeg kommer til at købe først, for jeg kan slet ikke vente med at sætte forskellige outfits sammen med den, som jeg allerede har dannet mig i hovedet.

Det var alt for denne gang, et lidt halvlangt indlæg om disse ting, men jeg synes helt klart at i skal tjekke Zalando ud hvis i skal have opgraderet jeres klædeskab til efteråret/vinteren. Hav en rigtig god dag :)

Hej allesammen! Jeg tænkte at det ville være meget passende med en lille life update da der det sidste halve års tid er sket utroligt meget i mit liv. Det har faktisk være én stor omvending for mig.

For at starte et sted blev jeg i sommers student og dimitterede fra Frederiksværk gymnasium, hvor jeg havde brugt de sidste 3 år. Det i sig selv er jo en stor ændring, at man ikke længere skal det samme sted hen som man plejer fem gange om ugen. Men det var stadigvæk utrolig dejligt at være færdig og få huen på. Den følelse jeg havde lige da jeg fik den på er ubeskrivelig og jeg ville ønske at jeg kunne få den oplevelse endnu en gang, men det er desværre kun en ting der sker en gang i livet, ikke kun øjeblikket da jeg fik huen på, men også bare hele studentertiden. Det var en mega god tid. Min sidste eksamen var religion på C niveau, hvilket er en eksamen med 24 minutters forberedelse og jeg trak eskimo religion, som jeg havde håbet på jeg ville og eksamen gik som smurt hvilket kun gjorde hele oplevelsen af studentertiden bedre, jeg var nemlig så heldig at skrive 12 i huen den dag. Men dagene efter gik med forskellige fester og blev sluttet af med vognturen som jeg havde set frem til i 3 år og heldigvis var den lige som jeg havde håbet på. Efter studentertiden skulle jeg dog tilbage til "det virkelige liv" dog stadigvæk med den holdning at jeg havde sommerferie og ikke ville tænke på hvad jeg skulle i mit sabbatår inden den var slut. Jeg arbejder stadigvæk på McDonald's, så der havde jeg godt nok en del vagter over sommerferien, men ellers blev der bare slappet af og hygget med venner og familie.

Da jeg så havde været på ferie i 10 dage i starten af august bestemte jeg mig for at søge forskellige jobs, så jeg kunne tjene nogle penge og eventuelt komme ud og rejse på et tidspunkt. Så jeg kørte rundt med nogle ansøgninger forskellige steder og ventede derefter pænt på svar i mens jeg stadigvæk havde vagter på McDonald's. Det endte så med at jeg nu har et arbejde i en SFO, et arbejde i en børnehave/vuggestue og stadigvæk arbejdet på McDonald's, så man kan vidst roligt sige at jeg ikke går og keder mig lige for tiden, men jeg synes det er dejligt at have noget at tage sig til så den ene dag ikke bare tager den anden.

Ud over at bliver student og forøgelsen af arbejde fik jeg i slutningen af august også en lille hundehvalp der kommer fra Skiathos i Grækenland. Han hedder Bobby og er allerede faldet rigtig godt til hos os. Vi var inde i lufthavnen og hente ham da han med sine søskende og nogle andre hunde var blevet fløjet fra Athen, for at de kunne komme til Danmark. Før flyveturen skulle de transporteres fra Skiathos til Athen via bil og færge og bare den tur fra øen til Athen tog imellem 12 og 14 timer, så da han endelig kom hjem til os var han godt udmattet. Der er ikke så meget andet at sige om det end at vi er utroligt glade for ham og hvor meget jeg sætter pris på internatet på Skiathos' arbejde, ikke kun på grund af at vi har fået Bobby, men også fordi de giver så mange hunde og katte et bedre liv ved at få dem adopteret til henholdsvis Danmark, England og Portugal (mener jeg) når man tænker på at disse dyr kunne have fået et liv på gaden hvor de sulter hvis det ikke var fordi de tog dem til sig og fandt kærlige hjem til dem.

Det var egentlig alt for den her life update. Det er ikke fordi jeg sådan har lavet det før, men jeg synes bare der var sket meget på det sidste som jeg gerne ville dele. Hav en rigtig god dag allesammen.

Hvis du ligesom mig er helt vild med smykker, så er det det perfekte tidspunkt at besøge hvisk.com lige nu da det har midseason sale med op til 70% på nogle at deres vare!
Hvis i følger ovenstående link kommer i ind på min stylist side hvor i kan få lidt inspiration og derefter kan i gå videre til shoppen og få en masse gode tilbud på virkelig lækre og fine smykker.

1//her 2//her 3//her 4//her 5//her

Hey girls!

På det sidste har jeg virkelig fået øjnene op for shoppingsiden NA-DK.com, som er en online tøjbutik. Første gang jeg hørte om dem var igennem youtuberen Astrid Olsen, der lavede et snapchat haul med tøj derfra. Det var nogle virkelig fede ting hun havde købt, så jeg blev nød til at se hvad det var for noget og siden da har jeg været kæmpe fan af siden. Jeg har personligt ikke købt så meget derfra da jeg ikke har så forfærdelig mange penge lige i øjeblikket, men hvis jeg kunne tror jeg ærligt at jeg havde købt hvert eneste stykke tøj de havde.

Jeg har til dette indlæg været inde og finde nogle virkelig lækre items som jeg simpelthen ikke kunne stå for da jeg var inde og kigge på siden, der er lidt af hvert, men jeg er især vild med nummer 3, som er kjolen med lange ærmer, jeg synes den er SÅ fin og jeg kan se mange outfits med den, og den kan efter min mening bruges året rundt. Ud over det synes jeg også at "girlfriend" bukserne, som er nummer 5 er helt vildt fede, men jeg kan ikke helt finde ud af med mig selv om jeg har hvad der skal til for at gå med dem, selvom de uden tvivl ville være så fede at have. Jeg har helt vild med rigtig mange af deres ting og som sagt i sær med dem jeg har valgt ud i dette indlæg så hvis jeg skulle skrive om dem alle sammen ville jeg ikke stoppe igen haha.

Men jeg synes i hvert fald at denne online shop er hver at tjekke ud da man altså kan finde rigtig mange fede ting derinde.

For et lille stykke tid siden var min gode ven Victor og jeg en tur på Strøget og på Illum rooftop (hvilket er et meget godt sted at tage en masse billeder) for at få en kop varm kakao, vi shoppede selvfølgelig også en lille smule, nu hvor vi alligevel var på tur.

Jeg fik købt en creme jeg længe godt har kunne tænke mig, nemlig rituals Active Moisture Lotion. Jeg har hørt rigtig mange gode ting om rituals og har i et stykke tid ønsket mig denne af deres cremer, så jeg glæder mig rigtig meget til at prøve den og se om det er rigtigt alt det jeg har hørt. Desuden havde jeg endnu ikke set deres nye butik på strøget, så jeg fik både set butikken og fik købt en god creme. Butikken var virkelig hyggelig og personalet var så søde, helt sikkert et sted jeg har lyst til at besøge igen og et sted jeg vil anbefale til andre, ikke kun på grund af stedet og personalet men også på grund af deres produkter.

Når men videre i vores skema den dag, var en tur på en lille burger restaurant som hedder sporvejen, denne restaurant er helt vildt hyggelig! Indenfor er det ligesom at være i en sporvogn og udenfor er der bare en hyggelig stemning og oven i det er deres burgere også rigtig gode. Da vi havde spist der, skulle var det meningen at vi skulle tage hjem, men Victor ville gerne på Dunkin' Dougnuts på hovedbanegården, så vi tog derhen før turen gik hjemad efter en vellykket hyggetur.

Nogle gange kan man godt have brug for ture som disse, hvor man ikke har noget planlagt andet end man tager et specielt sted hen eller at man bare skal på en tur sammen og hygge, det ender for det meste med at blive en virkelig god dag som man ikke fortryder.

1//Her 2//Her 3//Her 4//Her 5//Her 6//Her 7//Her 8//Her

Hey girls! Jeg har på det sidste ligesom mange andre (selv drenge) været helt vild med velour og man kan simpelthen få så mange fede ting med det efterhånden. Det er ikke ligesom for nogle år tilbage, hvis der var nogle der sagde velour tænkte jeg straks på sådan et velour sæt, som engang var meget populært. Nu kan man jo som sagt få næsten alt med velour, så jeg har været på asos, hvor de har et kæmpe udvalg af velour ting og jeg har fundet nogle helt vildt fede items, nogle af dem måske lidt mere "risky" end andre.

Udover det skal det lige siges at tasken faktisk er på tilbud, så hvis det lige skulle friste er det et perfekt tidspunkt at slå til! Og så syntes jeg også at hættetrøjen simpelthen blev nød til at komme med, for hvad er en bedre kombi på denne tid af året end en varm trøje af velour?

Der er også nogle ting der ikke helt passer til det kolde vejr vi har for tiden, men de kan altid styles på en eller anden måde for at det kan blive et varmt sæt tøj, eller også har man bare nogle fede velour ting man kan vise frem når det varme vejr vender tilbage.

Hej friends!

Som jeg tidligere har skrevet var jeg i slutningen af septemper på Koriska (også kaldt "skønhedens ø") jeg var der på studietur for at undersøge korsikanernes identitet i forhold til Frankrig, hvilket var virkelig spændende. Jeg har i forbindelse med turen lavet en "lille" video, med forskellige klip fra hele turen. Det var simpelthen sådan en god tur, og jeg til hver en tid tage tilbage til Koriska da der var så vidunderligt. Men anyways så er videoen i hvert fald linket her hvis i skulle have lyst til at se den, fordi en video siger mere end et 5 siders blogindlæg haha

Video//Her

New Balance M574 sneakers - sort

Jeg kunne virkelig godt bruge nogle nye sneakers og jeg har bare forelsket mig disse new balance sneakers. Jeg er vild med deres lidt rå look.

Nike Performance PRO DRY Tights - sort/hvid

Da jeg træner næsten hver dag, er det et for mig et most med noget ordenligt træningstøj, så jeg har derfor ønsket mig disse i et stykke tid, da jeg for det første er helt vild med nike og så kan jeg godt lide deres meget simple look.

Wallis, Bluser - ivory

Denne helt vildt enkle og feminine top faldt jeg over da jeg sad og kiggede på zalando, og jeg synes at den her helt vildt fin og den ville kunne bruges til mange forskellige outfits, så selvom den er så basic ville den kunne styles virkelig lækkert.

Noisy May, NMMENA - Toppe - black

Den her synes jeg egentlig lidt snakker for sig selv, jeg synes den er meget enkel i selve desigenet men mønstret og detaljerne virkelig gør den fed og jeg ville gerne eje en.

Le may dress fra Design by Sofie Zeeberg Kimman

Til sidst men overhoved ikke mindst er der den super smukke kjole fra Sofie kimman, som jeg har forelsket med fuldstændigt i, jeg synes simpelthen den er så fin og lige så snart det bliver muligt at jeg kan få en skal jeg have den!

De sidste par dage har jeg tilbragt al min tid på roskilde festival, jeg har været der fra søndag eftermiddag til onsdag nat, hvor jeg tog hjem pga. problemer der gjorde jeg ikke havde lyst til at bruge mere af min tid der. Men den tid jeg var der var meget sjovere end jeg havde regnet med. Der var overhovedet ikke lige så beskidt som jeg havde regnet med og folk var flinke, det var alt i alt en god oplevelse, i går (onsdag) var jeg med min søster som havde købt en endagsbillet inde og høre "Red Hot Chili Peppers" som er hendes yndlingsband. Men da jeg ikke nyder særlig meget at være til koncerter pga. konstant skubben og masen, plus mennesker der tror de ejer det hele, var dette ikke ligefrem mit yndlings tidspunkt på festivalen. Men tiden i campen, sammen med både gamle og nye venner var så hyggelig, jeg lærte nye drukspil og nye mennersker at kende, jeg nød virkelig de dage jeg var i campen og vi bare havde det fedt og nød hinandens selvskab. Jeg kunne helt sikkert godt finde på at vende tilbage igen i 2018 måske, men så er der bare lige nogle personlige forhold der skal være på plads for at det ikke ender ligesom det gjorde i år.

Så er næste kryds i kalenderen en lidt spontan rejse med min familie til Mallorca til august, hvilket jeg også glæder mig helt vildt til.