Bästa köpet på länge! Gick runt i Ströget i Köpenhamn igår och hitta dessa produkter.
Snacka om att skämma bort sig själv. Men det var jag värt.

Jag köpte mest bas produkter eftersom mina hade tagit slut. Jag köpte en foundation i nr 50 beige, det ska vara lätt makeup för ett felfritt resultat. Och jag köpte även transparent fast puder med sammetsilk finish nr 40 Doré

Idag fick naglarna bli fina med nya klor. Åt även brunch tillsammans med min bästa tjejkompis och pojkvän. Blev en cesarsallad på Coffee roomer inne i stan. Riktigt gott !

Efter en underbar semester fick man gå på personalmiddag med bästa teamet. I grebbestad på Grannens Bistro & Bar.

Första uteservering för mig iår. Vi satt tills myggorna bet oss. Vilket sommardag det var igår. Helt magisk kväll med gänget. Maten var utsökt. Jag åt ceasarsallad och drack vitt vin och till efterrätt tog jag vaniljglass med bailys. I helgen blir det jobb. Kramar /Suriih

Hemma igen efter 14 timmar flygresa. Känns overkligt att komma hem efter en fantastisk upplevelser. Men alltid lika skönt att komma hem det med. Vi stannade i 3 nätter och 4 dagar,men det känndes som en vecka.

Kanske för kort tid tycker ni då. Men att bara tillbringa tiderna på ett litet ö, räcker gott och väl tycker jag. Det fanns inte mycket att göra, förutom sola,bada, och snorkla. Mycket lugnt och skönt va det iallafall. En av det finaste stället jag har besökt på.

Kan absolut rekommendera att åka till denna ön. Service på världsklass, rummet är fantastisk fint och maten var jättegod.

Näst sista dag i paradiset ön. So sad ! imorgon checkar vi ut. Utcheckningen är kl 11. I eftermiddags fick vi ett brev från hotellets manager om att vi får checka ut på kvällen. För min och min kusin flyg går sent på kvällen. What a service säger jag bara !

Innan maten tänkte vi titta på solnedgången och ta drinkar. Dem säger att solnedgången ska vara fint här. Det får vi såklart hoppas att det är.

Outfit för kvällen är playsuiten från H&M och skorna från Dinsko

Stingray fish was amazing! Dem på ön började mata fiskarna för ca tio år tillbaka tills nu. Fiskarna har alltid kommit tillbaka varje dag och samma tidpunkt på eftermiddagen till stranden för att bli matade. Det var så otroligt vackert att se. För er som ska åka hit, detta är värd att se. Vi fick gå runt och titta. Villorna på Banyan Tree är lite större än vårt men dem har ingen utomhusgård. villorns ligger mer utsprida på ön. Vid väntan på båten fick vi in mocktail (ingen alkohol ) och snacks. Bästa servicen.

Har länge velat göra denna resa, har alltid drömt om att åka till Maldiverna på min smekmånad. Och nu åker jag själv till Maldiverna. Inte helt själv såklart, kommer tillbringa tiden i paradiset med min thailändska kusin som jag inte har träffat i fem år och nu ska vi äntligen träffa. Men denna gång blir det inte i Thailand.

Äntligen har jag kommit fram efter 10 timmars flygresa. Möte upp min kusin på Male flygplats och därefter fick vi eget private speed boat som skulle ta oss till ön, tog 45 minuter. Jag kan säga redan nu, att det är absoluta en av finaste ställe jag har besökt på. 31 grader i skuggan, inte helt dumt. Just idag är det lite blåsigt men svalt och skönt är det iallfall.

Vi bor på Angsana ihuru Maldives resort & spa och det är ett eget ö. Finns en restaurang, en bar och en spa anläggning på ön. Så vackert att jag inte kan beskriva, helt sjukt att jag har åkt hit tillsammans med min kusin och få möjlighet att göra detta med henne.

Kommer en inlägg senare på bloggen på vårt privata vila men för er som följer mig på snapchat har fått lite provsmak på hur det ser ut. / Suriih

Har goda nyheter till er att berätta ! men först ska ni gissa vart jag ska flyga till ? På söndag åker jag själv till paradisön, där kommer jag tillbringa 5 dagar i paradiset tillsammans med min thailändska kusin. Vi har planerat denna resa sen december och nu på söndag åker vi.

Har inte uppdaterat på några dagar för att jag har jobbat sen i måndags. Ska jobba två dagar till, innan jag går på semester för andra gången i år. Jag har flugit själv många gånger, men ändå får jag alltid resfeber. Men det jag ser mest fram emot är att träffa min kusin. För vi har inte sett varandra i ca fem år. Så detta ska bli så kul !

​Har börjat packat smått men inte klara på långa vägar. Det som måste packa ner är solkräm, after sun och taning olja ( man vill bli brun fort, åtminstone jag ) Produkterna från Hawaiian är jättebra och lätt att smörja in, dessutom luktar gudomlig gott ! Parfymen är också ett måste, man vill lukta gott på semester och därför får min Chanel No 5 parfymen får följa med i resväskan.

Helt underbart väder idag! Riktigt sommarväder. Jag och min kille åkte in till Uddevalla på brunch, blev på Yomo som ligger på Kungsgatan. En asiatisk resturang som öppnade i höstats. Idag har dem premiär för uteserveringen som är ny byggt.

Rekommendera verkligen denna ställe och självklart maträtterna. Personal är jättetrevliga och dem gör jättegoda drinkar. Vid lunch servera dem bara buffé efter 14:00 blir det vanliga menyer som man kan beställa in . /Suriih

Dagens outfit:
Jumpsuit- Vero Moda / jacka- Cubus / väska- Gina tricot / solglasögon - Cubus / skor - H&M