hjelmlina

Instagram@lino1lino

Hej alla!
Nu har jag äntligen kommit hem från Göteborg en super trevlig resa med familjen,
Som ni kanske förstår blev det lite shopping.
Här har ni det mesta av allt jag köpte. Plus lite favorit köp :)
Kram <3

Två par örhängen så fin älskar dom verkligen

Två produkter
Den första är från Kicks, en face wash har bara använt den i några dag men tycker den funkar jätte bra o den luktar så gott :)

Den andra är en dag o natt kräm från Lorea. Den luktar också super gott

Sen har vi mina skor!!!
Adidas

Så nöjd näst bästa köpet på hela resan. Så snygga o sköna.

Okej här har vi bästa köpet
väska från Tiamo
Så snygg! Älskar den verkligen o gör lätt en klädstil snygg.

Igår kom vi äntligen framme till Göteborg.
Vi kom fram runt tolv tiden men fick inte rummet fören två. Så under tiden gick vi ut o åt lunch. Vi kollade även in en park som låg tillbaka mot hotellet.

Idag blir det lite shopping och mot kvällen blir det Liseberg :)

Ha en bra dag
Kram.

Hej alla!

Nu har jag kommit tillbaka till Sverige. En underbar resa varmt, god mat o massor med skoj och äventyr.

Så jag landade på Arlanda i söndags o dan efter va det bara o sätta sig i bilen och åka vidare till Göteborg. Men vi åkte bara ditt för att pappa skulle lämna nåt till en kompis så det blev bara en snabbis. Efter vi va klara i Göteborg åkte vi vidare till Strömstad.

Det va min familj o farmor och farfar som bodde ihop i en liten stuga på campingen. Mitt emot oss bodde även farmors bror o hanns barn.

Det va inte direkt nå bad väder så vi fiskade krabbor, åkte in till stan o kollade i affärer tyvärr så hittade jag inget speciellt. Och på kvällarna grillade vi o spelade kort o hade det trevligt. En dag tog vi en båt ut till Koster öarna. Det va en mysig liten ö med klipor o små hus.

Nu sitter jag i bilen på g hem men det blir några stop i Göteborg igen haha.

På måndag åker jag ner till Göteborg med mamma o bor på hotell och shoppar. Så det blir mycket Göteborg men vad gör de ;)

Hoppas ni får en trevlig helg <3

Hej alla!

Nu har jag landat i Sverige igen efter en underbar vecka i Spanien. Det blev mycket bad o sol för min del. Men vem gillar inte och bli brun :)

Varje dag låg vi mellan 30-35 grader o mot kvällarna blev det ungefär 27. Så jag klagar ju verkligen inte på värmen. Jämförelse med Sverige som har idag 18 grader. Man kan ju säga att jag vill tillbaka till värmen!

Veckan gick väldigt fort, men nu forsätter vi med svensk sommar ett tag till så får vi se om det hinner bli nån mer resa i år.

Här har ni lite mysiga bilder från Spanien:)

och så vill jag önska er en trevlig midsommar.

Kram

Hej bloggen!

Ledsen för dålig uppdatering. Har haft väldigt mycket för mig, Men nu kommer det komma upp ( om jag har bra internet)
bilder från Spanien för jag är nämligen på Arlanda nu o väntar på flyget till Spanien ☀️ ha en så oroligt fin dag nu så hörs vi förhoppningsvis i veckan :)

Kram

Hej alla!
I fredags när jag kom hem hade det kommit ett paket från https://nelly.com har längtat så länge efter det här paket.

En svart kjol
Tre bikinis en

•vit

•ljus rosa

•print

Alla fyra sakerna satt super bra o längtar så mycket tills sommaren så jag kan använda dom :)
Här har ni lite bilder på kläderna.

Då va det fredag o helg nu. Hela dagen idag har jag tillbringat min tid i solen o med min nya bok
"Jag har aldrig berättat det här för någon, men.."
Mot efter middagen blev det 26 grader i solen fick lite färg i svensk sol :)

Nu till boken tycker verkligen alla ska läsa den om du inte befinner dig i ett känsligt tillstånd med risk för att skada dig själv eller andra. läsa då boken när du mår bra. Så intressant o man får verkligen en känsla för hur det är att leva i totalt mörker på kanten mellan liv o död.

Baksidan av boken
" ... Jag har blivit misshandlad, knivskuren och våldtagen som barn. Jag har supit mig redlös, sniffat bensin och svalt högar med piller för att glömma. Jag har ljugit för psykologer, skadat mina kära och stulit miljontals kronor. Jag har sovit på gatan, blivit tvångsomhändertagen och försökt ta mitt eget liv. Jag har förlorat mig själv, men jag har inte förlorat mitt hopp om att jag en dag ska må bra igen"

God efter middag !
Då va det dags för en ny vecka. Vaknade imorse utav att de va grått o tråkigt med regnen inte en jätte bra start på den nya veckan.
Just nu sitter jag på tåget på väg till min kille kommer nog stanna där nu i några dagar. Har inget annat inplanerat så får se va denna vecka kommer med. Hoppas ni alla får en trevlig vecka :)

Fredag den 12 maj
Hej bloggen första inlägget nu :)

I morse blev det sov morgon för mig. Vaknad med blå himmel och sol 12 grader så skönt med lite värme. Åt frukost o sminka mig efter det blev det bara å gå hem till pappa för klockan va två. Efter att ha vart hos pappa en stund bestämde jag och min syster att vi skulle gå ut och fota lite :) hoppas ni går en trevlig helg alla <3